Citat:
Ursprungligen postat av
Leif.Jennekvist
Jag tror att det är ok
Bra, då har jag nåt att göra på fredag innan jag ska jobba....
Citat:
Hur kommer det sig att fått brev om att du vill sluta med Nebido, hur löste det sig?
Jag vill inte sluta, jag har alltid varit tydlig om att jag vill fortsätta så det är något idiotläkaren har hittat på, mottagningen har inte sagt ett ord till mig om detta utan det kom från vårdcentralen som ville ha en remiss för att fixa injektionerna.