Citat:
Ursprungligen postat av
Kriminalaren
Ja det är så fruktansvärt tröstlöst... Ena matchen vinner man 15-4, nästan förlorar man med samma siffror för att 3 st teamkillar varandra, 2 drunknar och resten kör med tornet åt fel håll rätt in i motståndarens lag.
WG måste fan splitta servrarna snart så man slipper alla babblande jävla idioter från Östeuropa.
Klanlösa östmuppar är fan inte att leka med, men det är inte klanlösa västmuppar heller. Tycker inte att det är någon större skillnad på skiten längre faktiskt.
Håller däremot med om att öststatarna har en tendens att tjattra mer skit a la "siemka" än västfolket.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dart380
....Och detta spelbeteende ser man ofta utföras av klanspelare i tier 5-8.
Alltså, jag vill nog absolut säga emot det där. När jag får lag med få eller inga klanspelare så är det nästan alltid en g a r a n t e r a d förlust tycker jag. De flesta saknar då ALLT grundläggande taktiskt tänkande och verkar aldrig ha spelat ett team battle eller annat laginriktat (utöver sitt solokör) tidigare. ordet "LAGspel" finns inte i deras lexikon. Dessutom är nästan uteslutande alla botar klanlösa. Så att få många klanlösa i laget är absolut en mardröm i min värld, inte tvärtom. Den saken är säker.
Däremot finns det naturligtvis många sopor bland klanspelarna också men generellt sett så tycker jag absolut att de är mer benägna till att titta på minkartan/lyssna på taktik/ta klokare beslut.
Och nu skall jag verkligen svära i kyrkan. För även jag upplever det som att östspelarna med ordning och reda på övervåningen är betydligt bättre att spela med många gånger än dito från väst. Det känns som att de överlag är lite bättre lagspelare och har lättare att underkasta sig order än många från väst (som har en tendens att ha övertro på sin egen förmåga). Tycker även att de flesta som lirar med en tydlig "jag vet bäst" attityd är västspelare faktiskt? Det kanske bara är inbillning men är ändå en känsla som vuxit fram hos mig den senaste tiden...
Citat:
Ursprungligen postat av
Bearforceone
Mitt problem är att jag försöker spela upp alla nationer samtidigt, vilket kostar.
Tycker de satt priserna lite väl högt. Jag har också ett gäng vagnar bara i tier X som är framforskade men som jag inte har råd med (utöver all skit i den vanliga trädklättringen) och jag orkar inte heller grinda premium för krediter. Aptråkigt...
Hoppas på fler credit-award-missions eller billigare priser.