Citat:
Ursprungligen postat av
Cardiac
Den tanken (M5A1) gick jag igenom nyligen, och tyckte den var ok för en tier4 LT.
Kanske hjälptes av att jag hade en tier5 match där jag gjorde 9 kills.

Jag körde den medan jag var ganska ny och har nu ett helt annat perspektiv på WoT, men för en ny spelare är det en mardröm att plötsligt möta tier 8-9 heavys tack vare scout mm, vilket man får noll och inget info om. Tror jag till och med skrev indignerat om det här i tråden och fattade inte varför i helvette jag plötsligt mötte tanks 4 tiers över mig. Det är dessutom den enda tanken som leder vidare i det kinesiska trädet av någon dum anledning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dart380
Omöjligt att spela för bättre stats på dagtid på bägge EU-servrarna. WR dalar som en skadskjuten kråka tack vare alla efterblivna öststatsmuppar som stormar fram som idioter en och en för att bli plockade innan dom hinner se någon fiende. Och detta spelbeteende ser man
ofta utföras av klanspelare i tier 5-8.
20 matcher så här långt: 5 vinster 15 förluster.
Gav upp när jag hade smickrande 10/30, dvs 1 vinst av 3 precis som dig och då hade jag faktiskt börjat vinna lite mer på slutet. Sett en del idioter med 10k+ matcher med en fantastisk wn8-rating på dryga 150. Lustigt nog hette spelaren något i stil med Slawek82 eller Pawel92.