2014-02-19, 00:28
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
T18 tier II td:s guldammo kostar 2800 per smäll. Du lär knappast kamma hem någon större profit om du enbart skjuter guld med haubitsen. Även om du skulle spela som en gud.
Haha, nä då förstår jag dig. Inte nog med att T18 är OP som den är, ska de skjuta guld också, ja då jävlar!
Citera
2014-02-19, 00:36
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Haha, nä då förstår jag dig. Inte nog med att T18 är OP som den är, ska de skjuta guld också, ja då jävlar!
dumt, gör inte lika mkt skada.
Citera
2014-02-19, 02:55
Medlem
SithXMs avatar
Är det nån här inne som har erfarenhet av SU-100Y ? Är den rolig att spela ? drar den in bra med silver ?

Är Test servern nertagen för denna gång ?
Senast redigerad av SithXM 2014-02-19 kl. 02:57.
Citera
2014-02-19, 06:01
Moderator
Arne.Ankas avatar
Su-100y är ett stort långsamt djävla as utan kamoflage med rejäl puffra, det är en kulmagnet.
Citera
2014-02-19, 06:24
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
nä gör inte det, bara retards som kör guld ammo i t18
he one shottar det mest, premium gör det inte
sedan har jag för mig det är heat? vilket betyder man kan får penetration 0 skada träffar och en del bouncing
Citera
2014-02-19, 06:28
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Är det nån här inne som har erfarenhet av SU-100Y ? Är den rolig att spela ? drar den in bra med silver ?

Är Test servern nertagen för denna gång ?
bra kanon om du får sikta in dig

om du har spelar WT e100 så vet du spel stilen
alltid hålla dig så fienden kommer i radio range, du är ett tre våningshus så du blir spottad snabbt
jag köpte den samma dag den var ny, gillade inte den så mycket, kv1s vinner 1 on 1 eftersom reload är så lång
Citera
2014-02-19, 08:18
Medlem
Kriminalarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Man blir så trött på alla jävla korkade slaver som måste tjattra på sina jävla skitspråk, skjuta på folk i spawn, dö efter 30 sek, knuffa till din vagn i skottögonblicket och vara allmänt usla spelare.

Ja det är så fruktansvärt tröstlöst... Ena matchen vinner man 15-4, nästan förlorar man med samma siffror för att 3 st teamkillar varandra, 2 drunknar och resten kör med tornet åt fel håll rätt in i motståndarens lag.

WG måste fan splitta servrarna snart så man slipper alla babblande jävla idioter från Östeuropa.
Citera
2014-02-19, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalaren
Ja det är så fruktansvärt tröstlöst... Ena matchen vinner man 15-4, nästan förlorar man med samma siffror för att 3 st teamkillar varandra, 2 drunknar och resten kör med tornet åt fel håll rätt in i motståndarens lag.

WG måste fan splitta servrarna snart så man slipper alla babblande jävla idioter från Östeuropa.

Håller fullständigt med dig. Hur svårt kan det vara att starta upp en server i t ex Warszawa egentligen?
Citera
2014-02-19, 08:31
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Trodde jag först med. Var först riktigt besviken med stock 100mm (T-34-1:s topp puffra), men 122: orna är riktigt bra. Har inte testat medium-raden än, förutom Type 58 som också är riktigt bra. Valde först att gå WZ-131 till WZ-120 men har nu också börjat samla xp på Type 58 för att låsa upp T-34-1
Många slutar dock att spela kinesiska för att de har mellan 3-5 grader gun depression, något jag vant mig vid. Men tycker absolut att du ska testa, riktigt roliga och väldigt jämna i de flesta stats.

Jag gillar de kinesiska tanksen av de jag spelat hittills, utom tier 4:an, då jag dels suger som scout och dels ogillar det. Den tanken var en pina att spela, skulle dock säkerligen tycka den var roligare idag när jag är en ganska mycket bättre spelare. Annars kan jag hålla med om att det är jämna tanks, de är inte dåliga på något egentligen och gun depression är inget jag fäster någon större vikt vid heller så det blir att köra vidare på linjen någon dag.

Mitt problem är att jag försöker spela upp alla nationer samtidigt, vilket kostar.

Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Därför har jag stängt av chatten och ser jag efterblivet spelbeteende från flertalet spelare redan från start, dvs dom skjuter på varandra eller bara står och campar så lämnar jag matchen direkt. Skiter fullständigt i om jag blir kallad för leaver eller förlorar pengar. Sådana mupplag torskar ändå alltid stort och man hinner inte uträtta något som ensam spelare bland 14 andra zombies.

Ja, jag funderar varje gång på att stänga av chatten. Men samtidigt är den bra att ha en gång var 20:e match ungefär och fungerar ofta riktigt bra när alla öststatsidioter loggat ut mitt i natten och de bra spelarna tar vid. Tänker även i samma banor som dig, att lämna sparar ganska så mycket frustration i längden och är kanske något man egentligen borde göra, dock är det surt om det är 2x xp och laget råkar vinna.
Citera
2014-02-19, 08:35
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalaren

Ja precis! Hur jävla svårt ska det vara att skaffa en ny server för alla engelsktalande, när redan nu finns 2 överfulla servrar? När jag skrev det igår kväll hade mitt lag 4 stycken campande heavys uppe på hyllan i södra delen av Karelia som anfallande lag...
Citera
2014-02-19, 08:37
Medlem
SithXMs avatar
Har ni några tips på en bra sniper Tier 5-7 ? nåt i stil med Schmalturm, minst lika bra kanske bättre sniper ?

Sen de där olika Medaljer/awards som crew kan få gör ingen skillnad va ? alltså gubbarna blir väl på inget sett bättre även fast de har massor med medaljer ?
Senast redigerad av SithXM 2014-02-19 kl. 09:12.
Citera
2014-02-19, 09:09
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM

Bättre att köpa SU-122-44 eller en PaK 43 Jagdtiger om du ska ha en premium td. Nu äger jag ingen av dem, men på pappret ser de bättre ut i varje fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in