Citat:
Ursprungligen postat av
Out-of-Step
Trodde jag först med. Var först riktigt besviken med stock 100mm (T-34-1:s topp puffra), men 122: orna är riktigt bra. Har inte testat medium-raden än, förutom Type 58 som också är riktigt bra. Valde först att gå WZ-131 till WZ-120 men har nu också börjat samla xp på Type 58 för att låsa upp T-34-1

Många slutar dock att spela kinesiska för att de har mellan 3-5 grader gun depression, något jag vant mig vid. Men tycker absolut att du ska testa, riktigt roliga och väldigt jämna i de flesta stats.
Jag gillar de kinesiska tanksen av de jag spelat hittills, utom tier 4:an, då jag dels suger som scout och dels ogillar det. Den tanken var en pina att spela, skulle dock säkerligen tycka den var roligare idag när jag är en ganska mycket bättre spelare. Annars kan jag hålla med om att det är jämna tanks, de är inte dåliga på något egentligen och gun depression är inget jag fäster någon större vikt vid heller så det blir att köra vidare på linjen någon dag.
Mitt problem är att jag försöker spela upp alla nationer samtidigt, vilket kostar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dart380
Därför har jag stängt av chatten och ser jag efterblivet spelbeteende från flertalet spelare redan från start, dvs dom skjuter på varandra eller bara står och campar så lämnar jag matchen direkt. Skiter fullständigt i om jag blir kallad för leaver eller förlorar pengar. Sådana mupplag torskar ändå alltid stort och man hinner inte uträtta något som ensam spelare bland 14 andra zombies.
Ja, jag funderar varje gång på att stänga av chatten. Men samtidigt är den bra att ha en gång var 20:e match ungefär och fungerar ofta riktigt bra när alla öststatsidioter loggat ut mitt i natten och de bra spelarna tar vid. Tänker även i samma banor som dig, att lämna sparar ganska så mycket frustration i längden och är kanske något man egentligen borde göra, dock är det surt om det är 2x xp och laget råkar vinna.