2014-02-18, 21:11
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Körde en match med min T18 för drygt en halvtimme sedan där en motståndare spammade guldammo för 2800 credit per smäll. Bland det värsta jag någonsin sett.
De flesta dör ju innan de lyckas penetrera T18, så egentligen inte så konstigt. Så mycket som 2800 kostar sällan skott i lägre tier, även om jag kan tycka att 2800 inte är speciellt mycket om man drar in 50k för bra matcher i tier 8
Citera
2014-02-18, 22:02
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
så libben har börjat fuska, är du inte rädd för en ban
blev inte zoom moddar olagliga i 8.11 ?

Jag drog in den för att de jag kör pluton med hela tiden sitter och rabblar statistik från skiten under spelandet.

Ville se vad den bjuder på, blev ju väldigt mycket fusk i och med utzoomandet för snabb helhetskoll osv.

Gillar den inte alls, stör mer när man spelar tycker jag. Vanesak dock. Men tycker de kan sluta tillåta de mer extrema moddarna som visar allt.
Citera
2014-02-18, 22:08
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Jag har inga moddar alls.

Vart kan man läsa om de som används/vart hittar man de?

Hur utbrett är användandet?
Citera
2014-02-18, 22:13
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Inte riktigt, här är skillnaden i Tank Inspector (IS-2 jämfört med IS): http://i.imgur.com/oDlDvxc.jpg
Gula betyder att de har samma värde, röda betyder att den är sämre än, och gröna bättre än. Största skillnaden är att IS-2 har 33 mer penetration med guld, dvs 250 pen apcr

Där ser man, trodde de i princip var karbonkopior av varandra. Tänkte köra upp både de kinesiska mediums och heavys nån dag, speciellt de kinesiska mediums verkar kul. Har dock verkligen inte råd för tillfället, har allt för många tanks att köpa redan som det är i dagsläget.
Citera
2014-02-18, 22:15
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Jag drog in den för att de jag kör pluton med hela tiden sitter och rabblar statistik från skiten under spelandet.

Ville se vad den bjuder på, blev ju väldigt mycket fusk i och med utzoomandet för snabb helhetskoll osv.

Gillar den inte alls, stör mer när man spelar tycker jag. Vanesak dock. Men tycker de kan sluta tillåta de mer extrema moddarna som visar allt.

libben har blivit en cheating little cunt. Vem hade trott det för några veckor sen
Citera
2014-02-18, 22:22
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Jag har inga moddar alls.

Vart kan man läsa om de som används/vart hittar man de?

Hur utbrett är användandet?

Googla? Tror användandet är ganska utbrett när folk väl kommit in i spelet faktiskt.
Citera
2014-02-18, 22:43
Medlem
Bearforceones avatar
Man blir så trött på alla jävla korkade slaver som måste tjattra på sina jävla skitspråk, skjuta på folk i spawn, dö efter 30 sek, knuffa till din vagn i skottögonblicket och vara allmänt usla spelare.
Citera
2014-02-18, 22:55
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hui
Enda larviga var hans mod som sa att jag skjutit honom, men han var väldigt tyst själv.
Damage announcer gör det automatiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
libben har blivit en cheating little cunt. Vem hade trott det för några veckor sen
If you cant beat them, join them.

Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Jag trodde det var idioter som trodde att eftersom det blev pennade så måste det ha varit guldammo.
Eller döva, under en match skrev en i chatten att det går att höra vad för skott fienden har skjutit med.
Citera
2014-02-18, 23:14
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Där ser man, trodde de i princip var karbonkopior av varandra. Tänkte köra upp både de kinesiska mediums och heavys nån dag, speciellt de kinesiska mediums verkar kul. Har dock verkligen inte råd för tillfället, har allt för många tanks att köpa redan som det är i dagsläget.
Trodde jag först med. Var först riktigt besviken med stock 100mm (T-34-1:s topp puffra), men 122: orna är riktigt bra. Har inte testat medium-raden än, förutom Type 58 som också är riktigt bra. Valde först att gå WZ-131 till WZ-120 men har nu också börjat samla xp på Type 58 för att låsa upp T-34-1
Många slutar dock att spela kinesiska för att de har mellan 3-5 grader gun depression, något jag vant mig vid. Men tycker absolut att du ska testa, riktigt roliga och väldigt jämna i de flesta stats.
Senast redigerad av Out-of-Step 2014-02-18 kl. 23:17.
Citera
2014-02-18, 23:44
Medlem
Citat:
De flesta dör ju innan de lyckas penetrera T18, så egentligen inte så konstigt. Så mycket som 2800 kostar sällan skott i lägre tier, även om jag kan tycka att 2800 inte är speciellt mycket om man drar in 50k för bra matcher i tier 8

T18 tier II td:s guldammo kostar 2800 per smäll. Du lär knappast kamma hem någon större profit om du enbart skjuter guld med haubitsen. Även om du skulle spela som en gud.
Senast redigerad av Dart380 2014-02-18 kl. 23:46.
Citera
2014-02-18, 23:48
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Trodde jag först med. Var först riktigt besviken med stock 100mm (T-34-1:s topp puffra), men 122: orna är riktigt bra. Har inte testat medium-raden än, förutom Type 58 som också är riktigt bra. Valde först att gå WZ-131 till WZ-120 men har nu också börjat samla xp på Type 58 för att låsa upp T-34-1
Många slutar dock att spela kinesiska för att de har mellan 3-5 grader gun depression, något jag vant mig vid. Men tycker absolut att du ska testa, riktigt roliga och väldigt jämna i de flesta stats.
Type 64 och tier 7-9 i alla linjer har alla varit bra och roliga förutom t-34-2 som kändes bara som en kopia utav t-34-1(minimala förbättringar med svårare motstånd)

jag körde både t-34-2 och wz-132 samtidigt men bestämde mig efter ett tag att grinda wz-120 med 132an eftersom den var bättre på allt förutom armor.
Citera
2014-02-18, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Man blir så trött på alla jävla korkade slaver som måste tjattra på sina jävla skitspråk, skjuta på folk i spawn, dö efter 30 sek, knuffa till din vagn i skottögonblicket och vara allmänt usla spelare.

Därför har jag stängt av chatten och ser jag efterblivet spelbeteende från flertalet spelare redan från start, dvs dom skjuter på varandra eller bara står och campar så lämnar jag matchen direkt. Skiter fullständigt i om jag blir kallad för leaver eller förlorar pengar. Sådana mupplag torskar ändå alltid stort och man hinner inte uträtta något som ensam spelare bland 14 andra zombies.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in