Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Om nu WG själva ordnat ett hyggligt(?) rankingsystem kan det ju inte vara så svårt att få in i MM t.ex. att personer med ranking 0-2.500 kör med varandra. 2.500-4.500 med varandra och 4.500+ med varandra. Det skulle iaf ge en hygglig grovsortering inför fajterna och knappast slöa till väntetiderna.
En sak till från WG ang MM:
“For random matches we ensure equal balancing only for top 5 vehicles. For the rest of the teams the requirements are softer.” Ännu en del i det obalanserade helvetet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
Är jag ensam om att ha haft en skaplig helg? legat som sämst 49.8% wr och som bäst över 66%
Ja, det är du.
Fast igår fick jag ääääntligen lite revansch efter några riktigt sketna dagar solo. Lirade med två nya killar i klanen som visade sig ha en bra och effektiv spelstil, och vi vann runt 80% av våra (typ 20?) matcher tillsammans. En hel drös av dessa med 7+ kills totalt (dvs minst halva motståndarlaget) och en jäkla massa damage. Det är verkligen en skön känsla när allt stämmer och man maler på som en effektiv killingmaskin. Oavsett vilka kärror man kör. Så de där killarna skall jag verkligen försöka spela mer med. Den saken är säker.
Vet inte hur många jag plutonat med nu och det är inte många som man klickar med? Kanske är jag som är konstig eller så ställer jag bara för höga krav?

Antagligen det första.
Spelglädjen drogs ner lite av CW't däremot. I gårdagens match (mot ett Unicumgäng) smög vi runt i ett litet bergspass för att komma åt att scouta (med två Obj 140) när helt plötsligt 10 lila Bat Chats kom stormandes från ingenstans!? Fick väl iväg 3 eller 4 skott innan hela kärran var plockepinn och det var kafferast för min del...
Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Något jag tänkte på igår, eller för att jag fått hem nåt jävla addon som visar vad som skjuter på mig kanske det är, men fyfan vad många som endast skjuter guld, även de dåliga spelarna.

Det är fan patetiskt hur mycket guld som skjuts. Patetiskt.
WG har ju iaf fått spelet dit de vill. Folk skjuter massor av guld och tjänar mycket mindre krediter, vilket i sin tur öppnar för med guld-/kreditköp för riktiga pengar. Hoppas champagnen smakar bra pissryssar...