Citat:
Ursprungligen postat av
Kebabsuger
vad har hänt med matchmaking ???
tier 6 i tier 4 heeeeeeeela tiden och så nu hamnade jag i tier 4
http://s30.postimg.org/4v6a40mkv/wtf_MM.jpg
va fan, motståndarna hade ju inte en chance, löjlig mm, hur kan dom sätta så många av en tank i ett lag och så många av en annan tank i andra ?
löjligt
tryckte alt f4 efter vi kört över dom, inte kul att spela
skulle kalla den OP för nybörjare, men vi som spelat ett tag vet ju hur man plockar isär en t18 :P
Fått ett par matcher med just sån uppsättning där jag faktiskt förlorar med Matildan, för att de är för sega för att decappa när allt är dött. Rätt kul att åka runt när i princip inget kan skada dig och det säger plonk, plonk, pang, pling i plåten samtidigt som man brummar framåt och gör slarvsylta av allt man ser. Det är en mardröm att hamna som motståndare till britterna på just tier 4, då få tier 4 tanks kan ens göra hål på Matilda, undantaget en del td:s.
Sen visst kan man om man vet hur man möter en t18 ganska enkelt neutralisera dem, detracka köra runt och skjuta dem i röven funkar för det mesta, men de är fortfarande op. Brukar just ge mig på T18 med min Vickers Mk. E Type B, som enkelt gör slarvsylta av just det mesta och ger ett brutalt uppvaknande till tanks som har lust att brawla när de får 3 st penetrerande skott genom framplåten inom ett par sekunder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Out-of-Step
Ingen här mer än mig som blivit ett stort fan av IS-2? Har inte ens den bästa 122mm men ändå hunnit få 5st Top Gun, 3 Steel Wall, 5 High Caliber och en Radley Walters

250pen med guld kan få vem som helst på knä!
Är inte IS-2 en ren kopia av IS, eller skiljer det något åt mellan tanksen?