Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
De flesta tänker nog så.
men väldigt få är ödmjuka nog att verkligen göra som någon annan säger. Framför allt att alla 14 skall följa en 15:e :9
saknar du den delen mer kan jag rekommendera att kolla i kompanikanalen och joina något kompani som vill att du använder teamspeak, inte bara något random, då blir det mer teamspel som du efterfrågar.
de lite mer organiserade klanerna brukar sätta upp sådana kompanier/teams
Nja, det är inte själva teamspelet jag saknar
per se - det är mer att jag stör mig på att många spelare gärna kan gnälla högljutt på alla som är sämre men dom vågar fan inte kliva fram och visa lite stake genom att leda istället. Trots att dom faktiskt ser innan spelet har börjat att dom har bäst stats och flest games av alla i laget.
Det är också sällan som jag ser folk som helt ignorerar när någon pekar på att man skall hålla koll på ett speciellt område. Om man innan spelet startar kliver in och ger lite bra och enkla direktiv, som t.ex
inga heavies uppe på kullen, hälften till vänster, ingen i mitten o.s.v så tror jag nog att man kan få bra respons på det. Men det kräver ju att man uttrycker sig på ett begåvat sätt och inte skriver
wtf are you doing hertznoob?? Sådant ignoreras ju förstås.