Citat:
Ursprungligen postat av
eXtremo
Om du inte tar dig i kragen så kommer du givetvis att få B under hela utbildningen och hamna på någon landsortsbyrå.
För det första så är det du som ser människor och juridiken som ett medel för att nå "status", eller i alla fall det du anser vara "status". Se t.ex. dessa tidigare inlägg som du har gjort. Dessutom är det ingen som tvingar dig att studera juristprogrammet, så du har aldrig "behövt börja på skiten".
Det går alldeles utmärkt att hoppa av programmet. Nu är det ju också så att du varken har betygen eller personligheten för att bli anställd på den byrå som du kallar för "SWARTLING", då du inte skulle passa in. Då du nojar efter att ha presterat dåligt och inte gör vad som krävs för att prestera bättre nästa gång. Du sitter bara och gråter i ditt rum. I tråden så finns det fullt med matnyttiga tips och råd för hur man lyckas på programmet, du vägrar att ta till dig dessa råd.
JAJAJAJAJAJ matnyttiga råd.
svarade på tre frågor och postade svaren här då ni ville ha min extenta, vilken jag inte fick tag i, men svaren uteblev
Råden jag har fått är att göra gamla tentor WOW such råd.
Jag pluggar.. du vet om att skriva till dig inte tar så lång tid rent tidsmässigt så du är inte ens 1/1000 av mitt liv. tyvärr psykopaten. att du har grov antisocial störning vet alla som läser dina inlägg så försök inte slingra dig, du är destruktiv.
Sen angående vad jag har skrivit så stämmer det att jag har skrivit sådana saker men jag rekommendera starkt att du i fortsättningen endast läser inlägg av mig där jag uttryckligen ger garanti för att du ska kunna läsa det och inte missförstå eller ger liknande förbehåll. Då vi båda två vet hur fel det kan bli annars när du missar det underförstådda.
Klart jag kommer hamna på Swartling, måste hamna där innan du hinner förstöra hela byrån med ditt antisociala beteende som sagt du är så jävla destruktiv iom din störning.
edit: smickrande att du läser samtliga mina trådar då du droppar lite sköna citat från mig som du hittat i mina andra trådar