2014-02-13, 20:07
Medlem
pickledonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkarintebetyg1
Alltså saken är att han gillar att "living on some edge".

Som vissa har sagt så är ju risken varierande, och OM han nu har och han har många virsuar just då och råkar skära sig o.s.v.

"Living on the edge" i din värld är väl dock att äta en ostmacka.

Förresten, plural av virus i obestämd form är virus. Och eftersom du betvivlar allt som är sant kommer här en källa på det.
Citera
2014-02-13, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pickledonion
"Living on the edge" i din värld är väl dock att äta en ostmacka.

Förresten, plural av virus i obestämd form är virus. Och eftersom du betvivlar allt som är sant kommer här en källa på det.

Alltså jag skiter högaktningsfullt i hur virus ska skrivas i fucking pluralisar. Jag läser juristprogrammet så jag tror bestämt att jag är den med status här. FATTARU

Ostmacka är väldigt lugnt att äta.
skinka, leverpastej och andra pålägg som innehåller nitrater undviker jag dock, då det ökar risken för cancer avsevärt.
Citera
2014-02-13, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RomanesEuntDomus
Din (före detta?) kompis har rätt.
Nej jag är ingen psykopat, dessutom heter det antisocial personlighetsstörning i dagens pk-samhälle.

Hursomhelst så förstår han säkert att jag är orolig över min hälsa, om han ligger runt får han ta risken och nyttan, att jag däremot utan någon som helst nytta skulle få ta hiv är en väldigt felaktig syn på saker. Det är faktiskt förbjudet att smitta andra med farliga sjukdomar. Klassas som misshandel
Citera
2014-02-13, 20:29
Medlem
HC47s avatar
Uppenbar trolltråd men för att ha kul.

1) Risken för att din vän ska ha smittats är extremt liten. RNA-virus har en väldigt låg smittorisk.
2) Om han hade smittats så är det ganska osannolikt att han känt symptom så tidigt.
3) Så länge du inte ligger med din kompis eller får i dig hans blod så är det lugnt. Det smittar vare sig genom luft, beröring eller saliv.

Bonus) Om du motförmodan inte trollar så är du nog bland de dummaste människor jag sett på FB, och det säger en hel del.
Citera
2014-02-13, 20:30
Medlem
Majsk0lvs avatar
Låter som att TS är avundsjuk på sin polare då han inte fick sätta på henne fast att hon legat med en jädra massa!
Citera
2014-02-13, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Majsk0lv
Låter som att TS är avundsjuk på sin polare då han inte fick sätta på henne fast att hon legat med en jädra massa!

Nej, jag skulle haft så pass mycket ångest efter att det lätt skulle övervägt den halvtimme av nöje jag skulle fått.

edit: förstår inte hur folk kan vara så oansvariga och lössläppta när det gäller sex
Citera
2014-02-13, 21:46
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Nej, jag skulle haft så pass mycket ångest efter att det lätt skulle övervägt den halvtimme av nöje jag skulle fått.

edit: förstår inte hur folk kan vara så oansvariga och lössläppta när det gäller sex

Jag börjar fanimej hoppas att du får tyfus, böldpest, aids och malaria ditt korkade spån. Lova mig att du aldrig skaffar barn då din arvsmassa bör dö utmed dig. Snarast.

INGET av det du oroar dig för är relevant. Men för all del, slå in dig själv i gladpack och handsprit så kanske du lever en dag till.
Citera
2014-02-13, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Jag börjar fanimej hoppas att du får tyfus, böldpest, aids och malaria ditt korkade spån. Lova mig att du aldrig skaffar barn då din arvsmassa bör dö utmed dig. Snarast.

INGET av det du oroar dig för är relevant. Men för all del, slå in dig själv i gladpack och handsprit så kanske du lever en dag till.

... jaha så du tycker dagens sexualvanor är helt okej då alla möjliga könssjukdomar ökar, jag kan bara dela din önskan men då gällande dig
Citera
2014-02-13, 22:23
Medlem
vispgraddes avatar
Hahahaha Orkarintebetyg1 var tamejfan en rolig liten fjant!

en ärorik sjukdom

Citat:
JaG lidEr av OCD, där hypokondri får anses ingå, viilken jag ser som en ärorik "sjukdom" då det

finns studier som uttalar sig om att det finns en korrelation mellan hög IQ och OCD. Autism är jag däremot inte särskilt

intresserad av att tillräkna mig, då jag inte ser några självklara fördelar med diagnosen.
(FB) Har barnslig handstil. Har jag autism?

Har visst ztatuzz också!!!!

Citat:
Alltså jag skiter högaktningsfullt i hur virus ska skrivas i fucking pluralisar. Jag läser

juristprogrammet så jag tror bestämt att jag är den med status här. FATTARU

Han har också cancer

Citat:
Har haft en knuta i armhålan i flera veckor kanske månader, tar emot om jag tränar, även om jag

inte tränat på länge.

Idag bestämde jag mig för att googla och det kan vara en tumör, det har jag vetat länge att det kan vara men nu har jag haft ont

i huvudet i flera dagar då jag har prestationsångest.

Då fick man cancer som 20åring, har nog inte så många år kvar...

kan tilllägga att ja ghar haft ont i huvudet till och från i flera månader och är extremt trött emellanåt.
(FB) Fick mitt dödsbesked idag.

Och tinnitus
Citat:
Själv har jag tinnitus. Ser mig som ett offer.

Han nojar över att ha kollat in i en lampa

Citat:
En sån man går runt och lyser med, en diodficklampa satt jag och tryckte på och den lös så svagt

så jag kollade rakt in i den och så plötsligt så lös den jättestarkt och jag fick ljuset rakt i ögat. kanske på 20cm avstånd.

Laserlampor är ju farligt men en sån här lampa lyser mer utspritt.

Men när det kommer ett sånt starkt skeen mot ett öga så fattar man ju direkt att det är farligt på något sätt, så kommer jag

förlora eller få försämrad syn nu?
(FB) Kollade in i en ledlampa. skadad syn?

Han har ett operfekt öra

Citat:
Fast jag kan inte acceptera att jag ska behöva leva operfekt i höger öra. Just nu väntar jag

bara på att forskningen ska gå framåt och kunna hjälpa mig.
(FB) Hör sämre på ena örat.

Han kan aldrig mer uppleva perfekt hörsel

Citat:
Nu gav du mig ångest av det testet din sjuka jävel. hoppas du njuter..

Läste på 1177 att nedsatt hörsel kännetecknas av sämre höga ljud, det hade jag innan det här traumat hände mig med stålplatten

på höger öra, var som att jag upplevde mer oå vänste röra. NU känns det bara som att min hörsel är borta på båda öronen. Jag är

förstörd.
aldrig mer få uppleva perfekt hörsel. tänk er det alla ni som klagar på allt möjligt skit. Cancer blir de flesta friska från,

jag däremot kommer få dras med att vara förstörd hela livet.
(FB) Har jag förlorat lite av min hörsel?
Citera
2014-02-14, 12:14
Medlem
pickledonions avatar
Citat:
Alltså jag skiter högaktningsfullt i hur virus ska skrivas i fucking pluralisar. Jag läser juristprogrammet så jag tror bestämt att jag är den med status här. FATTARU

Ostmacka är väldigt lugnt att äta.
skinka, leverpastej och andra pålägg som innehåller nitrater undviker jag dock, då det ökar risken för cancer avsevärt.

Det här med status har du fått om bakfoten. Utbildning garanterar nämligen inte klass, min vän. Detta faktum utgör du ett levande bevis för.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in