Fan vad härligt pepp jag blir på Bråvalla nu när det är sju grader varmt ute och den fina vårsolen börjar titta fram. Årets artister är inte redigt i min smak men jag hoppas att de bokar Justice, Feed Me, Sub Focus och Lematire nu på slutet. Längtar till sommaren, festivalcampingen, trevligt folk och god öl.