Citat:
Ursprungligen postat av
ilikepancakes
Största scenen hette Blue Stage, näst största Green Stage och sen fanns de två tältscenerna White Stage och Red Stage. Plus att det tillkommer en till. Det är dessa man ska ge namnförslag för.
Ganska tråkiga namn, förstår att de vill byta.
En scen skulle ju kunna heta
Peking eftersom det ligger i Norrköping. Någon scen skulle kunna döpas efter någon legendarisk artist, typ
Elvis Stage eller
Lennon Stage