2014-02-13, 14:07
  #1669
Medlem
Miss.Prettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Har inte orkat läsa igenom alla sidorna eller för den delen inte varit på Bråvalla, men i år tänkte jag ta mig dit. Vad är skillnaden på vanlig camping och premiumcamping?

Citat:
Premium Camping

Tältcamping för den bekväma festivalcamparen. Premuim camping är en campingyta som ligger i en avskärmad, parkliknande miljö. Du har på denna camping tillgång till fri mobilladdning, duschar och toaletter.

Med Premium camping har du även tillträde till alla de ovan nämnda campingytorna samt MC- & Husvagnscampingen. Vill du ha tillgång till parkering väljer du detta som tillägg då det inte ingår i biljetten.

Ger tillträde till samtliga campingar den 25-29 juni
Toaletter och duschar finns i anslutning

Från Bråvallas hemsida.

Kostar 300 kr mer och man har ju tillgång till de andra campingarna. Lättillgänglig mobilladdning kan vara riktigt skönt likaså duschar. Hur toaletterna ser ut vet jag inte. Visst hade det varit skönt att besöka en riktig toalett men då tappar man ju lite av festivalkänslan om det inte är en redig festivalbajamaja.
Citera
2014-02-15, 14:10
  #1670
Medlem
Nu är det ju så att man ska till bråvalla, men vad är den bästa drycken att ha med tror ni? Jag kommer att resa med kollektivtrafik ner, och vill väl försöka hålla det lätt. Alkoholen inne på området lär väl kosta
Citera
2014-02-15, 14:14
  #1671
Medlem
ralleBbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambulansmannen
Nu är det ju så att man ska till bråvalla, men vad är den bästa drycken att ha med tror ni? Jag kommer att resa med kollektivtrafik ner, och vill väl försöka hålla det lätt. Alkoholen inne på området lär väl kosta
Öl och wirre e allt som behövs.
Citera
2014-02-15, 14:52
  #1672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambulansmannen
Nu är det ju så att man ska till bråvalla, men vad är den bästa drycken att ha med tror ni? Jag kommer att resa med kollektivtrafik ner, och vill väl försöka hålla det lätt. Alkoholen inne på området lär väl kosta

Skulle nog säga allt med så hög procent som möjligt. Sprit, Vin, öl/cider med minst 7%. Helt onödigt med 4,5 om man inte har lust att bära på ett helt berg haha!
Citera
2014-02-15, 15:10
  #1673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambulansmannen
Nu är det ju så att man ska till bråvalla, men vad är den bästa drycken att ha med tror ni? Jag kommer att resa med kollektivtrafik ner, och vill väl försöka hålla det lätt. Alkoholen inne på området lär väl kosta
Bästa drycken är det du tycker är gott. Själv skulle jag valt någon form av starksprit + vin.
Citera
2014-02-15, 16:08
  #1674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambulansmannen
Nu är det ju så att man ska till bråvalla, men vad är den bästa drycken att ha med tror ni? Jag kommer att resa med kollektivtrafik ner, och vill väl försöka hålla det lätt. Alkoholen inne på området lär väl kosta

Öl och cider-flak är ett helvete att släpa på om man åker buss/tåg. Vodka och vin på box är väl lättast att bära. Om du känner att du verkligen vill ha öl eller cider så köp det när du kommer till Norrköping.
Citera
2014-02-15, 17:02
  #1675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambulansmannen
Nu är det ju så att man ska till bråvalla, men vad är den bästa drycken att ha med tror ni? Jag kommer att resa med kollektivtrafik ner, och vill väl försöka hålla det lätt. Alkoholen inne på området lär väl kosta

Du kan ju alltid köpa alkoholen på systembolaget i Norrköping.
Citera
2014-02-15, 17:16
  #1676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Du kan ju alltid köpa alkoholen på systembolaget i Norrköping.
Självklart hade man gjort det om man var 20, men nu så är jag inte tillräckligt mogen för att dricka alkohol utanför krogen...
Citera
2014-02-15, 22:17
  #1677
Medlem
Riktigt bra bokningar ju. Chansen att någon av mina polare vill lägga +2000 kr på detta är dock minimal. Fan
Citera
2014-02-15, 23:35
  #1678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partyponny
Riktigt bra bokningar ju. Chansen att någon av mina polare vill lägga +2000 kr på detta är dock minimal. Fan

Tycker du ska åka ändå om banden lockar dig. Så länge du inte är socialt handikappad och är någorlunda normal så hittar du garanterat skönt folk att hänga med.
Jag själv har inte hittat någon att åka med än men tänker ändå köpa biljett så fort jag har råd. Tänker inte missa Maiden
Citera
2014-02-16, 11:45
  #1679
Medlem
nestesaippuas avatar
Fan vad härligt pepp jag blir på Bråvalla nu när det är sju grader varmt ute och den fina vårsolen börjar titta fram. Årets artister är inte redigt i min smak men jag hoppas att de bokar Justice, Feed Me, Sub Focus och Lematire nu på slutet. Längtar till sommaren, festivalcampingen, trevligt folk och god öl.
Citera
2014-02-16, 18:20
  #1680
Medlem
m000zs avatar
Någon som vet åldersgränsen för att ta in alkohol på campingen? är det 18 eller 20
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in