2014-02-15, 14:57
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Har ni redan fått länken eller kommer den senare?

Länken fick man ju när man prereggade ju! Nu är det för sent..
Citera
2014-02-15, 15:00
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
Länken fick man ju när man prereggade ju! Nu är det för sent..
Pfft. Hittade den långt bak i mailen. Blev fan rädd där ett tag.
Citera
2014-02-15, 15:00
Medlem
Fy fan vilken skön känsla att redan ha biljetterna bokade. Ska iaf sitta med och försöka klippa 4 st idag, bland annat för att se vilket kaos det blir när biljetterna släpps, samt för att hjälpa polare att boka
Citera
2014-02-15, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Fy fan vilken skön känsla att redan ha biljetterna bokade. Ska iaf sitta med och försöka klippa 4 st idag, bland annat för att se vilket kaos det blir när biljetterna släpps, samt för att hjälpa polare att boka

Då var vi två! Körde du också Global Journey ? Sjukt skönt att kunna luta sig tillbaka och njuta av kaoset.
Citera
2014-02-15, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbenmax
Då var vi två! Körde du också Global Journey ? Sjukt skönt att kunna luta sig tillbaka och njuta av kaoset.

Yes, åker första helgen ifrån Stockholm!
Nu är det bara att försöka boka biljetter åt polarna så kommer vi vara ett gäng på 11 pers

Det ultimata vore ju att klippa vanliga biljetter till andra helgen, så får man uppleva båda
Citera
2014-02-15, 15:34
Bannlyst
Några frågor:

1.Det är alltså full madness samt dreamville som gäller?
2.Hittar ingen info om kostnaden för dessa två, enbart full madness.
3. Det är ju mitt på sommaren så man bör kunna ta med sig en sovsäck o sova i skogen?
Senast redigerad av KingECantona 2014-02-15 kl. 15:41.
Citera
2014-02-15, 15:46
Medlem
Undrar precis som KingECantona, vilka är de biljetter man "bör köpa" (full madness?), är det kl 17 som gäller och vad går de på per biljett ungefär?
Citera
2014-02-15, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
Några frågor:

1.Det är alltså full madness samt dreamville som gäller?
2.Hittar ingen info om kostnaden för dessa två, enbart full madness.
3. Det är ju mitt på sommaren så man bör kunna ta med sig en sovsäck o sova i skogen?

1: Yes!
2:Har för mig att priset blir lite dryg 3000:-
3: Hahaha förra året var det en storm som dränkte i princip allt som inte var vattentätt.. Men du kan säkert sova i skogen om du vill
Citera
2014-02-15, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piskefloe
Undrar precis som KingECantona, vilka är de biljetter man "bör köpa" (full madness?), är det kl 17 som gäller och vad går de på per biljett ungefär?

Är alla här sämst på att leta information ?! De har en hel sektion på sidan som berättar om ALLA priser och ALLA alternativ.

http://www.tomorrowland.com/en/tomorrowland-tickets
Citera
2014-02-15, 16:02
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Din jävla pajas, peka ut vart fan det står hur mycket dreamville kostar på den sidan istället för att vara en hora.

Det är ju inte kärnfysik att klicka på den sidan där det står DREAMVILLE PACKAGES. Jag hoppas INNERLIGT att alla som inte kan läsa på en simpel jävla hemsida inte förstår hur dom ska boka biljetter om dom kommer igenom.
Citera
2014-02-15, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaaDingDong
Biljettsläppet är kl 8 ikväll så det är lagom att gå in då. Dreamville + "standard 3 dagar" går loss på ungefär 30 000 så det är inte värt att försöka ens.

Vafan snackar du om. Biljettsläppet är kl.17:00 Svensk tid idag. CET (central european time).

Här är länken med all info folk behöver:
http://cdn.assets.tomorrowland.com/TML_TIMEZONES_cities.pdf

Där ser du hur många timmar du ska lägga till eller dra av från 17:00 CET.
I listan står det: Stockholm + 00h
Det innebär alltså att 17:00 CET är 17:00 svensk tid.

Lycka till gott folk, det är 45min kvar!!
Citera
2014-02-15, 16:19
Medlem
Citat:
Din jävla pajas, peka ut vart fan det står hur mycket dreamville kostar på den sidan istället för att vara en hora.

Jadu om du ska vara så sjukt internethandikappad så kan jag ju länka dig till den sidan också..

http://www.tomorrowland.com/en/dreamville-packages
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in