Det går dock inte då biljetterna är personliga. Du måste registrera namn och personnr på dem som skall med direkt när du bokar!
Man kan ju fortfarande ge den till sin polare. Dom har ju inte leg kontroll på väg in på Dreamville iaf.. Men jag reserverar mig för att jag kan ha fel.. Dock inte ang. Dreamville.
17.00 CET är 17.00 i Sverige också ? Jag kom inte åt den virtuella shopen nu och undrar vad dreamville + standard 3 dagars går loss på ungefär ? Sjukt morgontrött och stressad så har inte kollat några sidor längre bak, förlåt
17.00 CET är 17.00 i Sverige också ? Jag kom inte åt den virtuella shopen nu och undrar vad dreamville + standard 3 dagars går loss på ungefär ? Sjukt morgontrött och stressad så har inte kollat några sidor längre bak, förlåt
Biljettsläppet är kl 8 ikväll så det är lagom att gå in då. Dreamville + "standard 3 dagar" går loss på ungefär 30 000 så det är inte värt att försöka ens.
Biljettsläppet är kl 8 ikväll så det är lagom att gå in då. Dreamville + "standard 3 dagar" går loss på ungefär 30 000 så det är inte värt att försöka ens.
Mm. Börja refresha sidan kvart i 8 ungefär så borde man vara säker.