2014-02-14, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Jag tror du förstår.

Det tror inte jag.
2014-02-14, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Absolut!
Jag har alltid struntat fullständigt i om kvinnan får orgasm eller inte. Fungerar utmärkt.
En del har därmed lyckats slappna av och få sin första orgasm.

Helt rätt, har min första kille att tacka för att jag kan njuta av sex. Han som jag fick första orgasmerna med.
Sen så finns det ett gäng andra killar som lärt mig att få andra sorts orgasmer, alla sådana som struntar i om jag får orgasm eller ej, det är bara en bonus.
2014-02-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Kvinnor har ingen aning om vad sexuella behov innebär.

Jag har behov av att få orgasmer, inte en utan minst åtta. Det är mina och killens sexuella behov jag behöver bry mig om.
2014-02-14, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag har behov av att få orgasmer, inte en utan minst åtta. Det är mina och killens sexuella behov jag behöver bry mig om.
Om orgasmer är ditt viktigaste livsmål, och du kräver minst 8 på ett dygn, tror jag att du är en klinisk nymfoman. Du är ett avvikande fenomen, helt ointressant i en generell diskussion om sexualitet.
2014-02-14, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Om orgasmer är ditt viktigaste livsmål, och du kräver minst 8 på ett dygn, tror jag att du är en klinisk nymfoman. Du är ett avvikande fenomen, helt ointressant i en generell diskussion om sexualitet.

Vart skrev jag att jag behöver det/ dygn?
Eller att det var mitt viktigaste livsmål?
2014-02-14, 21:32
Medlem
Citat:
Vart skrev jag att jag behöver det/ dygn?
Eller att det var mitt viktigaste livsmål?
Det lät så. Vad menade du med minst 8 orgasmer då? Per samlag? Under din livstid?
2014-02-14, 21:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Jag tror inte svenska tjejer är horor mer än andra länders tjejer är det, likt killar då som svenska och andra. Det är unika just kring svenska tjejer utomlands är just att de ska ses som extremt frispråkiga kring sex. Vilket också många invandrare tror när de kommer hit. Alltså sett till myter kring svenska blondiner. Vi killar i Sverige vet ju dock bättre att de är som alla andra och inte undra på.
2014-02-14, 21:49
Medlem
Citat:
Det lät så. Vad menade du med minst 8 orgasmer då? Per samlag? Under din livstid?

Per samlag. Min kåthet försvinner inte av färre orgasmer.
2014-02-14, 21:53
Medlem
Citat:
Per samlag.
Du är väldigt avvikande.

Snarare tror jag att du är väldigt barnslig och har gått på "tuffatjejen"-trenden. Du tror att du är ball genom att kräva och ställa krav istället för att vara förstående mot en man. Väldigt sorgligt. Det sorgligaste är att du är över 18 år och uttrycker dig på dylikt vis.
2014-02-14, 22:00
Medlem
Jag uppfattar det som att ni faktiskt pratar förbi varandra lite nu, men jag kan ha fel.
2014-02-14, 22:06
Medlem
Citat:
Du är väldigt avvikande.

Snarare tror jag att du är väldigt barnslig och har gått på "tuffatjejen"-trenden. Du tror att du är ball genom att kräva och ställa krav istället för att vara förstående mot en man. Väldigt sorgligt. Det sorgligaste är att du är över 18 år och uttrycker dig på dylikt vis.

Hahahaha, du är rolig. Du snackar med tjejen som aldrig skulle kräva att en kille smeker mig, slickar mig eller gör något annat som bara har med min orgasm att göra.
OM det skulle vara så att jag inte har kommit de 8 ggrna. jag önskar så är det synd men jag kräver ändå inte av killen att han ska lösa det.
Du om någon är sorglig som drar dina egna slutsatser.
2014-02-14, 22:09
Medlem
Citat:
Hahahaha, du är rolig. Du snackar med tjejen som aldrig skulle kräva att en kille smeker mig, slickar mig eller gör något annat som bara har med min orgasm att göra.
OM det skulle vara så att jag inte har kommit de 8 ggrna. jag önskar så är det synd men jag kräver ändå inte av killen att han ska lösa det.
Du om någon är sorglig som drar dina egna slutsatser.
Loud and clear.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in