2014-02-13, 23:50
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Visst, men då får killar med det önskemålet skaffa sig en oskuld rappt som attans och gifta sig rappt som attans, mer eller mindre när de själva är oskulder.
Vill man gifta sig när man själv rummlat av sig med en oskuld så får man problem. Extremt få kvinnor idag som sitter och väntar med kyskhetsbätet på för mr. Right mens mr. Right rummlar runt Varför i hela fridens namn skulle de?
För att de tror på kärleken? Det vanligaste är att kvinnan är yngre så ingen behöver egentligen vänta som du uttrycker det

Ps. Vad gäller kvinnor så tycker jag sexuell erfarenhet är otroligt överskattat, och när det gäller något seriöst är jag definitivt inte intresserad av kvinnor i min egen ålder glöm det
Senast redigerad av munsprut 2014-02-13 kl. 23:56.
2014-02-13, 23:51
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Visst, men då får killar med det önskemålet skaffa sig en oskuld rappt som attans och gifta sig rappt som attans, mer eller mindre när de själva är oskulder.
Vill man gifta sig när man själv rummlat av sig med en oskuld så får man problem. Extremt få kvinnor idag som sitter och väntar med kyskhetsbätet på för mr. Right mens mr. Right rummlar runt Varför i hela fridens namn skulle de?

Ja, det är ovanligt bland svenska kvinnor.
Man får välja en annan kvinna istället.
2014-02-14, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
För att de tror på kärleken? Det vanligaste är att kvinnan är yngre så ingen behöver egentligen vänta som du uttrycker det

Ps. Vad gäller kvinnor så tycker jag sexuell erfarenhet är otroligt överskattat, och när det gäller något seriöst är jag definitivt inte intresserad av kvinnor i min egen ålder glöm det

Betyder det alltså att du inte tror på kärleken?
Jo, vi förstår det, du ligger ju med väldigt sexuellt erfarna kvinnor du t.o.m betalar för det.
Har du någonsin legat med en kvinna som varit äkta kåt på dig utan att du måste batala henne?
2014-02-14, 00:30
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Betyder det alltså att du inte tror på kärleken?
Jo, vi förstår det, du ligger ju med väldigt sexuellt erfarna kvinnor du t.o.m betalar för det.
Har du någonsin legat med en kvinna som varit äkta kåt på dig utan att du måste batala henne?
Jo det händer ibland även såna som är min egen ålder, men för tillfälligt sex har jag börjat tröttna på ONS från krogen och brukar må dåligt av det.

Jag tror på kärleken och om det var något seriöst med en fin tjej så skulle jag absolut inte vara otrogen
2014-02-14, 00:46
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:

Är det överskattat för kvinnor att tillfredsställa sitt sexuella behov oxå?
2014-02-14, 10:15
Medlem
Citat:
Och lika "vänligt" är det att förklara för dessa män att har de dessa åsikter om kvinnor så får de nog se en framtid framför sig där de får leva ensamma eller dra någon annanstans för fru. För tjejer behöver inte bry sig och skiter nog högaktningfullt i åsikter av denna typen.
Tjejer som har ett eget sexliv är inte speciellt intresserade av män som kallar dem horor, och kvinnor som är "picky" lär ju inte välja män som själva springer till horor och klagar på att kvinnor ligger runt.
Ren och skär logik watson.

Fast nu önsketänker du ju bara. De tjejer som inte ligger runt en massa är absolut nöjda med att man uppskattar dem för hur de är, såklart.
2014-02-14, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74

Absolut!
Jag har alltid struntat fullständigt i om kvinnan får orgasm eller inte. Fungerar utmärkt.
En del har därmed lyckats slappna av och få sin första orgasm.
Senast redigerad av ManManne 2014-02-14 kl. 10:23.
2014-02-14, 14:54
Medlem
erkfans avatar
De får väl ligga hur mycket dom vill? Vad är det för fel i detta? Är du dum i huvudet?

Ligg hur mycket ni vill tjejer, vi lever bara en gång vad vi vet. Så tycker man det är skönt att ligga så får man väl göra det. För i helvete.
2014-02-14, 16:47
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erkfan
De får väl ligga hur mycket dom vill? Vad är det för fel i detta? Är du dum i huvudet?

Ligg hur mycket ni vill tjejer, vi lever bara en gång vad vi vet. Så tycker man det är skönt att ligga så får man väl göra det. För i helvete.
Så jävla trött inlägg du har inte ens reflekterat över frågeställningen lycka till i livet
2014-02-14, 16:49
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Kvinnor har ingen aning om vad sexuella behov innebär.
Senast redigerad av munsprut 2014-02-14 kl. 16:56. Anledning: Kan inte skriva idag verkar det som
2014-02-14, 17:05
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Kvinnor har ingen aning om vad sexuella behov innebär.

Ähh, hur menar du där?
2014-02-14, 17:10
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Ähh, hur menar du där?
Jag menar relativt sett, genomsnittligt, i jämförelse med testosteronets drivkraft.
Jag tror du förstår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in