Citat:
Jag ser Amaral som en Polis som la sitt liv för att ta reda på vad som hände Madeleine.Kanske har fel, men allt jag läst eller hört om Amaral gör att jag ser honom som en stor lögnare !
Men jag hoppas bara, vad som än hände flickan, att sanningen kommer fram, vad den än är !!
Håller helt med dig, hela allt är väldigt mysko, får bara hoppas att någon som verkligen vet något går till polisen snart, polisen och ingen blogg som är för eller mot utan till polisen
Så det blir frid på för flickan
Men jag hoppas bara, vad som än hände flickan, att sanningen kommer fram, vad den än är !!
Håller helt med dig, hela allt är väldigt mysko, får bara hoppas att någon som verkligen vet något går till polisen snart, polisen och ingen blogg som är för eller mot utan till polisen
Så det blir frid på för flickan
McCann´s samarbetade till en början men när det började bli hett om öronen så slog McCann´s i bromsen.
Jag ser inget konstigt i att man utreder föräldrarna,det gör man i så gott som alla liknande fall och som Leif GW sa,så är det föräldrar eller någon närstående som är förövaren 80-90% av fallen.
Javisst är allt väldigt mysko.
Vi pratade här om att Tapas 9 skyddas på något vis,visst kan låta konspiratoriskt men det kan vara så att övriga gäster på OC också skyddas för att det hände en del "pinsamma" saker den veckan som kanske inte ska komma fram.
Och nu pratar vi inte om vilka gäster som helst,det fanns bla. folk från BBC en brittisk multi miljardär,ett par diplomater som var gäster den veckan.
Jag skriver dessa citat så vet ni nog vad jag menar:
JOSE BARRA da COSTA Former Policia Judiciaria:"There are people who guarantee that this is a couple who practice 'swinging' - i.e. sexual relationships between couples and then changing partners, and that this practice would allow in this type of..."
-Is there anything else you would like to add?
-David Payne "errm, there are things, but this is the wrong forum for it."
En sak jag tycker är väldigt underlig,jag har själv två barn som det skiljer ett år mellan dom,och vi har varit på massor av solsemestrar.
Titta på bilderna som polisen tog i lägenheten efter det inträffade,3 barn på semester,inte en leksak,inte en badleksak ingenting syns utav de sakerna Maddie fick göra på Creche under dagarna.
Ja hur som helst "SS" så får vi hoppas att detta reder ut sig på något vis,men utesluter dom någon i T9 ser jag det som omöjligt att dom löser detta.
Utan,DNA,Fingeravtryck,eventuellt mordvapen,kropp..ingenting,jag förstår inte hur dom ska få någon annan fälld för detta.
Har du några funderingar kring David Payne?
) listade deras mobiltrafik under kvällen tidigare i tråden. Får leta ikväll. Har du nått nytt om Libel trial?
och jag har inte sagt att hundarna är värdelösa, bara precis det GW sa, utan lik så spelar det hunden hittar ingen roll ... lik eller likdelar måste fram !