Citat:
Ursprungligen postat av
NEXUS100
Såg artikeln precis.
Känner mig kluven nu när det gått så lång tid.
Självklart vill man att flickan ska hittas oskadd och vid god vigör men det är nog att hoppas på för mycket.
Om hon lever, vad har hon varit med om under tiden, vad har folk utsatt henne för, i vilket skick befinner hon sig i?
Det ultimata vore om att hon bott hos en snäll, omtänksam familj som inte har kunnat skaffa egna barn och därför i desperation kidnappat henne tagit hand om henne som sin egen dotter.
Som Blomvattnare tidigare nämnde så vill man inte ens tänka på vilka....äh skitsamma, orkar inte vidareutveckla mina funderingar.
Skulle hon dock hittas och har utsatts för diverse övergrepp så kan man alltid önska å det innerligaste att gärningsmannen/männen/kvinnorna får det absolut värsta tänkbara straff. Låt kreativiteten flöda när det gäller att komma på hemskheter de bör genomgå.
Inför undantag för att tillåta att de skyldiga torteras, låt folk skicka in förslag på hur de bör behandlas, håll de levande så länge som möjligt under värsta tänkbara förhållanden...no limits!!
Bara tanken på att mänskliga predatorer vetat vart hon befunnit sig hela tiden men tigit om det för att kunna leva ut sina perversa böjelser får mig att klättra på väggarna.
Kudos till advokaten som trädde fram trots sitt tystnadslöfte.
P.s. Hur i hela fridens namn kan de släppa den misstänkta gärningsmannen mot borgen? Han lär försvinn som ett frö för vinden.
P.p.s Den morphade(?) bilden av Madeleine stämmer nog väldigt bra överens med verkligheten enligt min lekmannabedömning.
http://www.expressen.se/nyheter/man-gripen-i-samband-med-maddie-fallet/
.