Citat:
Tycker nästan detsamma om min Hellcat, skotten tenderar att gå mycket mer åt sidorna än de brukar. Kanske bara jag som är nervig?
Alltså... Borsig. Är det killing machine nr 1.? Kom i en match som såg ut att gå åt skogen, 5 kvar i motståndarlaget och i vårt lag en halv afk t43 och en borsig. Gick till garaget, efter ett par minuter kom rutan upp att vi hade vunnit. Visade sig att Borsigen hade dödat alla 5 själv och slutade med 4500dmg och 7 kills. Det värst är att jag ser sådant bra mycket oftare än t.ex. ISU som många tycker är OP
Kanske tjatar om det men den är i mitt tycke ganska OP trots att den saknar armor.
Alltså... Borsig. Är det killing machine nr 1.? Kom i en match som såg ut att gå åt skogen, 5 kvar i motståndarlaget och i vårt lag en halv afk t43 och en borsig. Gick till garaget, efter ett par minuter kom rutan upp att vi hade vunnit. Visade sig att Borsigen hade dödat alla 5 själv och slutade med 4500dmg och 7 kills. Det värst är att jag ser sådant bra mycket oftare än t.ex. ISU som många tycker är OP

Kanske tjatar om det men den är i mitt tycke ganska OP trots att den saknar armor.
Fast hellcats har ju alltid skjutit lite snett var 3:e skott eller så. Tycker även att de s.k. spökskotten som bara försvinner ut i tomma intet, har ökat, fast det är nog bara som vanligt och jag som lägger märke till missade skott oftare.
Men ja, Rheinmetall Borsig Waffenträger, som aldrig existerat i verkligheten, är löjligt op, till och med i en nybörjares händer, då man kan trycka av och se 800+ skada bara försvinna från fiendens tank. Men nu får de fan inte pilla på den, 50k kvar till min.
Köpte toppkanonen till föregångaren Pz.Sfl. V nu ikväll och jävlar vilken skillnad det blev. Från en usel TD, till en td som det gör jävligt ont att möta och ganska rolig att spela, dessutom balanserad genom att man har en vändradie som pansarkryssaren Potempkin, istället för ett roterande torn som på de nästföljande tanksen. DEPR är alltid kul! Men 16 skott är fan inte mycket att spela med en längre match, så jag upptäckte att man får se till att sikta noga och spara på skotten. Å andra sidan, har man träffat med 16 skott, är chansen stor att man vunnit matchen själv.
tycker inte ammunitionen är nåt större problem, 400-600 skada gör jag med dom flesta skotten så man kan verkligen va med och påverka.
En annan som droppar in titt som tätt är den där nya medaljen "Grovkalibrig" (High caliber?). Antingen är det värdet felsatt eller så har jag haft några bra dagar för jag har fått den typ 5-6 gånger på 2 dagar?