Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
Fan va bra att dom tog bort kuk banan sacred valley den var ju fan hemsk... jävla camp bana

som alltid när det är ny bana så kan man spela i flera dagar som senast för mig innan man fick spela nån gång, dom borde verkligen fixa map rotationen trötsamt å spela samma sketbanor hela tiden.
Håller inte med alls, gillar både den och den andra asiatiska banan, man ja, vissa kartor funderar jag nästa på att lämna direkt. Karelia och Komarin exempelvis, kan fara åt helvette, satans tråkiga skitbanor. Erlenberg har jag kört till döds den med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dart380
Underbart att ha chatten avstängd så man slipper höra polskt pladder och annat förståndshandikappat mässande. Mindre irritation osv. Funkar bra att spela ändå.
Oh yes, slipper för all framtid alla siema pl? kto pl? cs/sk?
Citat:
Ursprungligen postat av
Waza
Citat:
Ursprungligen postat av
lidden
Nytt i 8.11. Jag har stängt av dem. Så jävla trist och få upp en match där man ser innan matchen att det är kört. En tier 5 där vi (tyskland) inte hade någon heavy och motståndarna hade en heavy en bunt t49or och några m4 och m7. Jag fick mest xp i mitt lag med lite under 600 skada gjord, 3 - 15.
Mhm, vissa av lagen är äckligt obalanserade, som att möta ett gäng kv1s med massor av vk:s, 10+ heavys på ryssarnas sida och 3 på tyskarnas, och det hände flera ggr i rad dessutom. Andra matcher kan vara riktigt välbalanserade och kul att spela, dock inte när mm motorn får för sig att plocka med 10+ heavys i ena laget och 2 i det andra.