2014-02-13, 18:34
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Vad är det för landsstrider ni kör? Finns det på NA servern?

Nytt i 8.11. Jag har stängt av dem. Så jävla trist och få upp en match där man ser innan matchen att det är kört. En tier 5 där vi (tyskland) inte hade någon heavy och motståndarna hade en heavy en bunt t49or och några m4 och m7. Jag fick mest xp i mitt lag med lite under 600 skada gjord, 3 - 15.
Citera
2014-02-13, 18:52
Medlem
Kebabsugers avatar
ospelbart för fan, är som att spela med 20 fps nu

fick meddelandet i spelet nu av WG nu ju att dom vet om det och arbetar på det
Citera
2014-02-13, 20:11
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fortfarande inga mods att tala om som funkar för mig
Avinstallera hela spelet, radera alla gamla filer och installera om det på nytt.
Citera
2014-02-13, 20:31
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Fan va bra att dom tog bort kuk banan sacred valley den var ju fan hemsk... jävla camp bana som alltid när det är ny bana så kan man spela i flera dagar som senast för mig innan man fick spela nån gång, dom borde verkligen fixa map rotationen trötsamt å spela samma sketbanor hela tiden.

Håller inte med alls, gillar både den och den andra asiatiska banan, man ja, vissa kartor funderar jag nästa på att lämna direkt. Karelia och Komarin exempelvis, kan fara åt helvette, satans tråkiga skitbanor. Erlenberg har jag kört till döds den med.

Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Underbart att ha chatten avstängd så man slipper höra polskt pladder och annat förståndshandikappat mässande. Mindre irritation osv. Funkar bra att spela ändå.

Oh yes, slipper för all framtid alla siema pl? kto pl? cs/sk?

Citat:
Ursprungligen postat av Waza
http://www.ladda-upp.se/bilder/mbkxicsbvkdw/

Tyskland-Usa tier 1-2

Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Nytt i 8.11. Jag har stängt av dem. Så jävla trist och få upp en match där man ser innan matchen att det är kört. En tier 5 där vi (tyskland) inte hade någon heavy och motståndarna hade en heavy en bunt t49or och några m4 och m7. Jag fick mest xp i mitt lag med lite under 600 skada gjord, 3 - 15.

Mhm, vissa av lagen är äckligt obalanserade, som att möta ett gäng kv1s med massor av vk:s, 10+ heavys på ryssarnas sida och 3 på tyskarnas, och det hände flera ggr i rad dessutom. Andra matcher kan vara riktigt välbalanserade och kul att spela, dock inte när mm motorn får för sig att plocka med 10+ heavys i ena laget och 2 i det andra.
Citera
2014-02-13, 21:07
Medlem
Kriminalarens avatar
Någon som vet om de nerfat 2 pdr till brittiska tanksen? Älskar min lilla Cruiser III men efter 8.11 penetrerar den jävligt mycket sämre och sprider skotten betydligt mer.

Vore ju underbart om de smyg-nerfat ännu en rolig tank...
Citera
2014-02-13, 22:25
Medlem
Har de gjort om premium eller?

Sist jag spelade hade jag 9 dagar kvar, var idle 3-4 dagar och spelade inte. När jag sedan loggade in igår för att uppdatera till 8.11 så hade jag fortfarande 9 eller 8 dagar kvar.

Tänkte om det är så att den bara räknar då man har spelet igång eller nått... Har letat efter någon notis om detta men hittar ingenting.

Mvh
Citera
2014-02-13, 23:31
Medlem
Öststats zombies. Selade just Komarin, 7ier 5-7. Vi startade från norra sidan. 4 st drog 2 och 2 åt bägge hållen medan 1 gick till ön i mitten för att spotta åt resten som antingen campade i skogen eller stod kvar helt öppet i cirkeln. Av namnen på lagkamraterna så var det ingen tvekan om vart döm kom ifrån. Ingen sköt förutom sporadiskt tills dom blev förstörda en efter en. Jag och 2 till höll ut till slutet och vi fick med oss 5 fiender. Matchen slutade 5 - 15. Det funkar för helvete inte till vinst om 3-4 spelar i laget medan resten tittar på.
Citera
2014-02-13, 23:39
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranceport
Har de gjort om premium eller?

Alla fick en dag premium som kompensation för allt strul som har varit i samband med att 8.11 släpptes. För mig kom det upp som en mission completed announsment när jag loggade in som sa att jag hade fått en dag premium.
Citera
2014-02-13, 23:53
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalaren
Någon som vet om de nerfat 2 pdr till brittiska tanksen? Älskar min lilla Cruiser III men efter 8.11 penetrerar den jävligt mycket sämre och sprider skotten betydligt mer.

Vore ju underbart om de smyg-nerfat ännu en rolig tank...
Tycker nästan detsamma om min Hellcat, skotten tenderar att gå mycket mer åt sidorna än de brukar. Kanske bara jag som är nervig?

Alltså... Borsig. Är det killing machine nr 1.? Kom i en match som såg ut att gå åt skogen, 5 kvar i motståndarlaget och i vårt lag en halv afk t43 och en borsig. Gick till garaget, efter ett par minuter kom rutan upp att vi hade vunnit. Visade sig att Borsigen hade dödat alla 5 själv och slutade med 4500dmg och 7 kills. Det värst är att jag ser sådant bra mycket oftare än t.ex. ISU som många tycker är OP
Kanske tjatar om det men den är i mitt tycke ganska OP trots att den saknar armor.
Senast redigerad av Out-of-Step 2014-02-13 kl. 23:56.
Citera
2014-02-13, 23:56
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Tycker nästan detsamma om min Hellcat, skotten tenderar att gå mycket mer åt sidorna än de brukar. Kanske bara jag som är nervig?
Alltså... Borsig. Är det killing machine nr 1.? Kom i en match som såg ut att gå åt skogen, 5 kvar i motståndarlaget och i vårt lag en halv afk t43 och en borsig. Gick till garaget, efter ett par minuter kom rutan upp att vi hade vunnit. Visade sig att Borsigen hade dödat alla 5 själv och slutade med 4500dmg och 7 kills. Det värst är att jag ser sådant bra mycket oftare än t.ex. ISU som många tycker är OP

Kändes som jag missde jävulskt mycket mer också med JpzE100 eller vafan den heter i CW ikväll också.. Skotten går absolut inte så rakt som dom brukade göra.. Kan detta vara en medveten nerf på TD-vagnarna?
Citera
2014-02-13, 23:59
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Kändes som jag missde jävulskt mycket mer också med JpzE100 eller vafan den heter i CW ikväll också.. Skotten går absolut inte så rakt som dom brukade göra.. Kan detta vara en medveten nerf på TD-vagnarna?
Kändes lite som patcherna innan de "fixade" hur skotten flyger, det som ändrades för ett år sedan ungefär. Känns ju som du säger som en medveten nerf av TD-vagnarna. Körde även en runda i AMX 48 med tier VIII pipan, samma sak där. Den enda vagnen som kändes exakt som vanligt var JagdPanther II
Citera
2014-02-14, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Alla fick en dag premium som kompensation för allt strul som har varit i samband med att 8.11 släpptes. För mig kom det upp som en mission completed announsment när jag loggade in som sa att jag hade fått en dag premium.

Hmm okej. Tycker fortfarande det är konstigt då jag inte startade spelet öht på flera dygn..

Men de borde göra om det så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in