2013-12-16, 18:00
Medlem
Stjerna7s avatar
Tänkte ta mig en tur ner till Barcelona för returmötet med city i mars. Har dock aldrig varit på fotboll i Spanien så ganska oinsatt i biljettsystem samt efterfrågan. Hur ser det ut i Barcas försäljning till matcher likt denna?

Går det att få biljetter via general sale (antar att dom har som i England att det är säsongskortinnehavare som har första tjing, sedan loyalty poäng osv) ?

Någon som är mer insatt får gärna informera
Citera
2013-12-16, 19:31
Medlem
Billigaste biljetterna för en match med Liverpool i ligan till april?
Citera
2014-01-08, 22:28
Medlem
Hur fixar jag bäst biljetter till Dortmunds hemmamatcher? På deras hemmasida kommer dom upp ganska så tätt inpå matchdagarna..
Skulle ändå vilja planera lite, med ledigheter och liknande..
Citera
2014-01-08, 22:42
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rozzi92
Hur fixar jag bäst biljetter till Dortmunds hemmamatcher? På deras hemmasida kommer dom upp ganska så tätt inpå matchdagarna..
Skulle ändå vilja planera lite, med ledigheter och liknande..
Här kan du kika, är självklart lite dyrare, men helt okej priser ändå.

http://www.viagogo.se/Sportbiljetter/Fotboll/German-1-Bundesliga/Borussia-Dortmund-Biljetter
Citera
2014-01-17, 22:13
Medlem
Kataloniens avatar
Någon som vet hur man får tag på biljetter till Athletic på San Mames? Är helt oinsatt hur biljettsystemet ser ut i Spanien.
Senast redigerad av Katalonien 2014-01-17 kl. 22:14. Anledning: stavfel
Citera
2014-01-17, 22:43
Medlem
paddyspubs avatar
Åker iväg en sväng till Rom i slutet utav april, antar att det inte är svårt att få biljetter till Romas hemmamatcher på plats i den eviga staden? Motståndare är Milan. Har bjudit min lillebror på en resa då han aldrig sett laget spela live.

Brukar aldrig sköta biljetthanteringen själv när jag och polarna är utomlands utan alltid lagt det i deras händer. Lite därför jag vill vara på den säkra sidan.
Citera
2014-01-19, 15:11
Medlem
Ska ner till Malaga och spela golf i mars och hade tänkt få in en fotbollsmatch i det hela. Dom möter Real på hemmaplan så den matchen är given men min totalt fotbollsointresserade vän tycker att 90 euro är för dyrt som viagogo har, någon som har tips på hur vi kan fixa billigare biljetter?
Citera
2014-01-19, 19:25
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paddyspub
Åker iväg en sväng till Rom i slutet utav april, antar att det inte är svårt att få biljetter till Romas hemmamatcher på plats i den eviga staden? Motståndare är Milan. Har bjudit min lillebror på en resa då han aldrig sett laget spela live.

Brukar aldrig sköta biljetthanteringen själv när jag och polarna är utomlands utan alltid lagt det i deras händer. Lite därför jag vill vara på den säkra sidan.

Jag har varit på Roma-Milan, vi beställde på listicket.it och hämtade ut de fyra långsidesplåtarna ett par timmar innan match i biljettlucka utanför Olimpico.
Citera
2014-01-20, 16:33
Medlem
HAZARD17s avatar
Hade tänkt o dra till London i slutet av Februari för att bevittna Chelsea-Everton. Jag är tyvärr inte medlem i "True Blue" som man måste vara för att få biljetter för ca 500 spänn. Någon som vet vart man kan få tag på billiga biljetter eller ska man pröva på att köpa dom utanför arenan innan avspark?
Citera
2014-01-20, 18:13
Medlem
pissoars avatar
Tänkte åka och se PSG när de spelar kvart i CL, vilket jag kallt räknar med att de kommer göra. Lottningen är 21:a Mars, släpps biljetter direkt efteråt? Och hur fixar man lättast, via uefa, klubben eller tredje part?
Citera
2014-01-20, 19:22
Medlem
Kommer troligtvis befinna mig i Rom under derbyt i februari, hur står chans är det att få tag i en Roma-biljett några dagar innan avspark?
Citera
2014-01-20, 20:49
Medlem
Jeered575s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Hade tänkt o dra till London i slutet av Februari för att bevittna Chelsea-Everton. Jag är tyvärr inte medlem i "True Blue" som man måste vara för att få biljetter för ca 500 spänn. Någon som vet vart man kan få tag på billiga biljetter eller ska man pröva på att köpa dom utanför arenan innan avspark?

Hade jag åkt till London hade jag nog bokat biljett på förhand, om man absolut vill dit.
Tips är att boka biljett via LATravel eller GoSporttravel de är riktigt bra!.. Inte så billiga biljetter men helt klart värt det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in