2014-02-11, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Du försöker med alla medel få mig/alla andra män att acceptera en spermahink som flickvän. Det funkar kanske på hen-mes-fjollan Gustav Edman ( https://twitter.com/gustavedman ), men inte på mig.

Nej du, smickra inte dig själv, så intressant är du faktiskt inte. Jag skrev för flera inlägg sen att jag struntar fullständigt i vem du ligger med och hur, när och var.

Det här handlar om att du sitter där på dina höga, moraliska hästar och fördömer en tjej som har gjort det stora misstaget att tro på dig när du låtsas vilja ha ett förhållande med henne. Din karaktär framstår därmed som i nivå med en daggmasks och du behöver plockas ner på jorden, ställas framför en spegel och se i dina ögon vilken skitstövel du är som skadar en människa som inte har gjort dig något ont alls - och dessutom skryter om det på ett forum och inbillar dig att du är bättre än henne.

Det finns inte en tjej i hela världen som vill ha ett seriöst förhållande som skulle satsa på dig om hon visste hur du är. Du är därför dömd till att fortsätta ljuga, manipulera och aldrig någonsin lyckas få ett seriöst förhållande om du inte kan ändra dig, och nu tror jag inte längre att det finns så mycket hopp om det när du inte ens har fattat vad jag har pratat om hela tiden.
2014-02-11, 05:50
Medlem
Psykosams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Nej det är sant men ofta har man en ganska bra aning om hur lätt hon är att få i säng, det ser man på kroppsspråket etc. Jag frågar aldrig hur många dem legat med, jag vill inte veta...

Det där stämmer inte för fem öre. Jag har träffat flera brudar med kort kort samt med ett riktigt horbeteende, men som verkligen inte har knullat runt så mycket.

En brud jag var tillsammans med ett tag var verkligen en mysig tjej som inte alls låg med mig första kvällen. Fick kämpa i 8 veckor. Kanske tyckte hon jag var lite lodig. Iaf kom det fram sedan att hon varit en riktig spermahink, jag trodde hon genuint var oskuld. Hon såg ut som världens oskyldigaste tjej, pratade till och med oskyldigt och rodna och fnissa som en flicka. Hon hade blivit helt jävla sönderknullad i röven tidigare.

Tyvärr förstod den här tjejen att jag var sjuk i huvudet och lämnade mig, men jag behandlade henne rätt bra.

Ett tillägg. En person som skriver att han vet att tjejer är horor genom kroppsspråk har ingen erfarenhet av kvinnor och är med högsta sannolikhet oskuld eller väldigt oerfaren.
2014-02-11, 05:58
Medlem
Psykosams avatar
Citat:
Nej, då knullar du endast med din pojkvän, inte 20 st olika i månaden. Fattar du väl själv ?

Som det är så mycket bättre? en tjej som knullar killar tillfälligt brukar nog inte ställa upp på allting. Troligtvis blir det missionären eller lite rid som mest. Kanske en snabb avsugning, ingen passion. MEN med en pojkvän släpper hon loss, analsex, bajs och kiss sex, rollspel, avsugningar i timmar, alla sjuka grejjer man kan komma på. Det gör hon med en pojkvän. Varsågod ta henne istället.

Då lutar det bara åt avund, mot andra killar. Du har förminskat dig mot andra killar. Du är alltså svag. En stark man med ett stort gott självförtroende skulle kunna sitta ner med alla kvinnans tidigare knullpartners och skåla en stor stark. En riktig man bryr sig inte om detta. Bara små äckliga mesar bryr sig om sådant här.
2014-02-11, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosam
En stark man med ett stort gott självförtroende skulle kunna sitta ner med alla kvinnans tidigare knullpartners och skåla en stor stark.

Fast det betyder inte, att han inte ställer krav på tjejen. Skall man binda sig, vill man ha en rejäl fördel av det.

Att mannen får strula, medan kvinnan inte får det, är en variant att jämna ut andra fördelar som kvinnan får med ett förhållande.
2014-02-11, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Nej du, smickra inte dig själv, så intressant är du faktiskt inte. Jag skrev för flera inlägg sen att jag struntar fullständigt i vem du ligger med och hur, när och var.

Det här handlar om att du sitter där på dina höga, moraliska hästar och fördömer en tjej som har gjort det stora misstaget att tro på dig när du låtsas vilja ha ett förhållande med henne. Din karaktär framstår därmed som i nivå med en daggmasks och du behöver plockas ner på jorden, ställas framför en spegel och se i dina ögon vilken skitstövel du är som skadar en människa som inte har gjort dig något ont alls - och dessutom skryter om det på ett forum och inbillar dig att du är bättre än henne.

Det finns inte en tjej i hela världen som vill ha ett seriöst förhållande som skulle satsa på dig om hon visste hur du är. Du är därför dömd till att fortsätta ljuga, manipulera och aldrig någonsin lyckas få ett seriöst förhållande om du inte kan ändra dig, och nu tror jag inte längre att det finns så mycket hopp om det när du inte ens har fattat vad jag har pratat om hela tiden.

Skämtaru med mig? Alla mina ex har liksom jag haft samma inställning till spermahinkar. Fast å andra sidan har jag aldrig haft något SERIÖST med en SVENSK tjej. Så situationen skulle då ha varit annorlunda kan jag tänka mig. Invandrartjejerna har i princip haft samma inställning (som tur är). Så det finns en värld utanför din feministiska propaganda där alla kvinnor blir hjärntvättade till att bli prostituerade (utan att ta betalt).
Senast redigerad av ChildrenOfBodom 2014-02-11 kl. 11:59.
2014-02-11, 12:38
Medlem
Citat:
Skämtaru med mig? Alla mina ex har liksom jag haft samma inställning till spermahinkar. Fast å andra sidan har jag aldrig haft något SERIÖST med en SVENSK tjej. Så situationen skulle då ha varit annorlunda kan jag tänka mig. Invandrartjejerna har i princip haft samma inställning (som tur är). Så det finns en värld utanför din feministiska propaganda där alla kvinnor blir hjärntvättade till att bli prostituerade (utan att ta betalt).
Alla dina ex som du inte hade sex med då. För de små prinsessorna sparade sig väl till äktenskapet.
2014-02-11, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Att mannen får strula, medan kvinnan inte får det, är en variant att jämna ut andra fördelar som kvinnan får med ett förhållande.

Berätta vad det är för fördelar jag som kvinna skulle få av ett förhållande som inte mannen får.
2014-02-11, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Berätta vad det är för fördelar jag som kvinna skulle få av ett förhållande som inte mannen får.

Hur skall jag veta det?
Är absolut ingen generell sanning, och det är just det jag vill få fram. Folk kan inte döma ut personer med hjälp av generella sanningar som egentligen inte finns. Varje förhållande är unikt.
2014-02-11, 13:14
Medlem
Citat:
Hur skall jag veta det?
Är absolut ingen generell sanning, och det är just det jag vill få fram. Folk kan inte döma ut personer med hjälp av generella sanningar som egentligen inte finns. Varje förhållande är unikt.

Nej just det vi ska inte göra några generella slutsatser kring folk.
Men kvinnor är horor om de ligger runt, så är det bara.

hallå???
2014-02-11, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter

Nej just det vi ska inte göra några generella slutsatser kring folk.
Men kvinnor är horor om de ligger runt, så är det bara.

hallå???

I fall en man säger hora, är det normalt sätt för att han blir nobbad. Det är annars tjejer som kommer med den stämpeln IRL.
Feminismen har alltså lyckats smutskasta mannen även här. Du riktar felaktigt kritiken mot män istället för kvinnor för att det passar ditt mans-hat.

En tjej som knullar runt är alltid välkommen. Man knullar henne, men man har troligtvis inget förhållande med henne. I alla fall inte förrän hon visat att hon ändrat inställning.
Tjejer som knullar runt gör ett bra arbete de med....

Jag tror dock att väldigt många tjejer som knullar runt inte vet sitt eget bästa och mår dåligt. De verkar också väldigt felaktigt tro att mannens sexuella intresse är detsamma som kärlek. Det torde inte heller stämma generellt för alla, men gör det mig till en dålig människa i fall jag försöker informera om det?
2014-02-11, 13:48
Medlem
Citat:
Hur skall jag veta det?

Sant, men om jag skulle få ett förhållande så vet jag att han kommer få fördelen av att jag sköter städningen, så borde jag få strula och inte han så det jämnar ut sig?
2014-02-11, 13:51
Bannlyst
Citat:
I fall en man säger hora, är det normalt sätt för att han blir nobbad. Det är annars tjejer som kommer med den stämpeln IRL.
Feminismen har alltså lyckats smutskasta mannen även här. Du riktar felaktigt kritiken mot män istället för kvinnor för att det passar ditt mans-hat.

En tjej som knullar runt är alltid välkommen. Man knullar henne, men man har troligtvis inget förhållande med henne. I alla fall inte förrän hon visat att hon ändrat inställning.
Tjejer som knullar runt gör ett bra arbete de med....

Jag tror dock att väldigt många tjejer som knullar runt inte vet sitt eget bästa och mår dåligt. De verkar också väldigt felaktigt tro att mannens sexuella intresse är detsamma som kärlek. Det torde inte heller stämma generellt för alla, men gör det mig till en dålig människa i fall jag försöker informera om det?

Ingen besvarade mig.
En kvinna som ligger runt brukar dock inte gå med på allt som det skrevs ovan medan en kvinna som har pojkvän går med på att bli knullad på alla sätt utan skydd till och med. Varför är en kvinna som ligger runt sämre än en kvinna som har pojkvän?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in