Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-10, 20:13
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Faen, planerade att krossa och bomba 30mg samt ta 1 xanor, men de var så jävla svåra att krossa så fick använda en avbitare och dela dem i småbitar istället, funkade tydligen inte så blev depot ändå... rätt svag effekt jag fick, dock fyllde jag nyss på med 20mg i snoken och 1 till xanor nu är man rätt skön
Jag brukar använda en hammare och banka sönder tabletten medan den fortfarande är i blister. Det fungerar faktiskt förvånansvärt bra

Annars kan man placera tabletten i någon halvtjock plast, typ snäppet tjockare och hårdare än vanliga plastpåsar, och använda hammare.

Väl mött,
Mvh Mr.Livingstone
Citera
2014-02-10, 20:22
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Jag brukar använda en hammare och banka sönder tabletten medan den fortfarande är i blister. Det fungerar faktiskt förvånansvärt bra

Annars kan man placera tabletten i någon halvtjock plast, typ snäppet tjockare och hårdare än vanliga plastpåsar, och använda hammare.

Väl mött,
Mvh Mr.Livingstone
Jo, när jag skulle krossa dem för att ta nasalt använde jag en sedel och en kniv med hård bakdel, funkade helt okej.
Citera
2014-02-10, 21:30
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Jo, när jag skulle krossa dem för att ta nasalt använde jag en sedel och en kniv med hård bakdel, funkade helt okej.

Nästa gång blir det fan att se till att krossa dem till finpulver och sedan bomba 50mg, inte trevligt att slösa på dessa dyra jävlar.
Citera
2014-02-10, 21:34
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Nästa gång blir det fan att se till att krossa dem till finpulver och sedan bomba 50mg, inte trevligt att slösa på dessa dyra jävlar.
Vet inte huruvida du är opiatnaiv eller ej men om du tillhör det förstnämnda bör du vara lite försiktig med doseringen.

Att krossa till fint pulver för snortning fungerar med metoden jag beskrev ovan

Må väl!
Citera
2014-02-10, 22:35
Medlem
Lukasohais avatar
Gick inte så bra att krossa dem för att skaler var på, några tips på hur man får bort det enkelt?

En till fråga, hur mycket skönare är kickan vid IV på säg 30mg jämfört med oralt?
Senast redigerad av Lukasohai 2014-02-10 kl. 23:04.
Citera
2014-02-10, 22:52
Bannlyst
Citat:
Gick inte så bra att krossa dem för att skaler var på, några tips på hur man får bort det enkelt?

Jag har ofta kvar det eftersom det finns snabbverkande ämnen i ytskiktet som piffar upp ruset lite. Det blir enklare att särskilja det klara under ytgeggan när du drar upp helst med en en kanyl som är klart grövre än 27g. Sen ut från pumpen till något sterilt, sen drar du upp igen genom bomull och sen byter till en smal nål när det är dags.
Käkar sen upp det som är kvar i första läget, så det inte förloras.
Citera
2014-02-11, 10:53
Medlem
Lukasohais avatar
Tänkte skölja ned mina sista 5mg xanor med Grapefrukt, samt ta en bomb med 50mg oxy, har ingen tolerans, hur farligt kan det bli tro?

Edit: Kommer även röka lite Hasch i pipa på detta.
Citera
2014-02-11, 13:32
Medlem
snelpolaks avatar
Har i anledning av sjukdom fått tag på Oxynorm, 5 mg-kapslar. Är dock helt novis när det gäller opiater (och i största allmänhet droger). Har tagit en tablett var fjärde timma, och känner mig helt fantastiskt skön i kroppen.

Jag är dock rädd för att bli beroende av drogen, då jag hört att den är mycket beroendeframkallande. Har 14 tabletter kvar - kan jag käka dem utan att bli helt torsk på opiater? Klart det varierar, men ungefär hur lång tid brukar det ta att bli torsk?
Kan ju tilläggas att jag inte äter drogen i rekreationellt syfte, utan i syfte att må bättre under sjukdomen.
Citera
2014-02-11, 13:39
Medlem
Lukasohais avatar
Igår tog jag 30mg oxycontin depot (svag effekt) samt 20mg nasalt (starkare effekt), alltså 50mg totalt. innan dess var det 7 månader sedan jag tog oxy. Har min tolerans redan stigit så pass att om jag tar 50mg krossat och bombat idag att ruset blir märkbart svagare?
Citera
2014-02-11, 13:51
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Citat:
Igår tog jag 30mg oxycontin depot (svag effekt) samt 20mg nasalt (starkare effekt), alltså 50mg totalt. innan dess var det 7 månader sedan jag tog oxy. Har min tolerans redan stigit så pass att om jag tar 50mg krossat och bombat idag att ruset blir märkbart svagare?
Jag tycker man kan ta just dessa i 3-4dagar innan toleransen skjuter allt för vilt i höjden och man överger snortning & bombning för att börja skjuta i sig 100mg+/skott så det blir nog bra med 50mg i en bomb idag.
Citera
2014-02-12, 00:14
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidPåverkad
Jag tycker man kan ta just dessa i 3-4dagar innan toleransen skjuter allt för vilt i höjden och man överger snortning & bombning för att börja skjuta i sig 100mg+/skott så det blir nog bra med 50mg i en bomb idag.
Så blev det icke tog 50mg krossat till pulver och bombat men fick endast en väldigt svag effekt, har nu boostar med 5 xanor och lite brunt men fan va synd att jag råkade slösa 100mg oxy jaja, not like i never heard of a learning curve
Citera
2014-02-12, 01:35
Medlem
Kom över 6 stycken 10mg Oxikodon Acino långtidsverkande idag!
Är relativt opiatvan(har tagit tram, sub, mm några gånger) men det här var första gången jag prövade Oxy.
Tog dem för några timmar sen och nu noddar jag finfint i min varma säng och hela världen är underbar!
Tycker att bedömande på kicken jag har fått på relativt lite av det, måste jag säga att det här var nog den skönaste opiaten jag testat.
Eller vad tycker ni andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in