Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-05, 22:54
Medlem
unleash82s avatar
Har oxynorm 10or i kapslar och oxycontin i 10or och femmor (vita och blå) depotskiten

25 mg va ett bra streck imo

Blev fan hög som ett hus haha, gröngöling som sagt

Tack för svar. Ok att ta 12,5 mg lergigan mot klådan

Och kommer 30 mg funka fint även idag? Kommer aldrig mer förutom idag ta 2 dar i rad.

E tänkt att användas nån gång varannan månad eller så på biobesök/filmkvällar.

Eller om jag bryter benet eller något liknande hehe

Kolla gärna "kan jag blanda det här" tråden om du orkar ta dig tid!

Mvh
Senast redigerad av unleash82 2014-02-05 kl. 23:10.
Citera
2014-02-06, 21:13
Medlem
SpaderSexs avatar
Har väldigt liten erfarenhet av den här typen av droger. Men har ett gäng Oxycodone Lannacher 10mg. Hur brukar man dom och vad kan man förvänta sig för "rus"? Har läst runt lite och just lannacher verkar va för att motverka "missbrukande"? Har ingen aning om vad som är en rimlig dos osv.
Citera
2014-02-08, 20:22
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderSex
Har väldigt liten erfarenhet av den här typen av droger. Men har ett gäng Oxycodone Lannacher 10mg. Hur brukar man dom och vad kan man förvänta sig för "rus"? Har läst runt lite och just lannacher verkar va för att motverka "missbrukande"? Har ingen aning om vad som är en rimlig dos osv.
Krossa dem ordentligt och dra upp 15 mg i snoken till att börja med.
Citera
2014-02-09, 12:10
Medlem
SpaderSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Krossa dem ordentligt och dra upp 15 mg i snoken till att börja med.
Jag drog upp 20 men de hände ingenting. Hur lång verkningstid har det?
Citera
2014-02-09, 12:51
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Jag drog upp 20 men de hände ingenting. Hur lång verkningstid har det?
Oxikodon har bättre biotillgänglighet oralt än nasalt, så tugga dem istället och svälj med lite vatten!
Citera
2014-02-09, 13:27
Medlem
SpaderSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Oxikodon har bättre biotillgänglighet oralt än nasalt, så tugga dem istället och svälj med lite vatten!
Tugga altså? Kan man inte bara svälja? Hur mycket kan ja slänga i mig?
Citera
2014-02-09, 18:55
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Tugga altså? Kan man inte bara svälja? Hur mycket kan ja slänga i mig?
Sväljer du dem som de är så kommer effekten efter längre tid, och inte lika starkt, men håller i sig lite längre iom depoteffekten.
Tuggar du dem så kommer effekten snabbare och starkare, men kortare.

Hur mycket du kan slänga i dig beror på tidigare erfarenheter av opioider, kroppsstorlek etc, men är du helt ny så kan du börja med en 20mg!
Citera
2014-02-09, 21:35
Medlem
SpaderSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Sväljer du dem som de är så kommer effekten efter längre tid, och inte lika starkt, men håller i sig lite längre iom depoteffekten.
Tuggar du dem så kommer effekten snabbare och starkare, men kortare.

Hur mycket du kan slänga i dig beror på tidigare erfarenheter av opioider, kroppsstorlek etc, men är du helt ny så kan du börja med en 20mg!
Tack.

Har slängt i mig 30 mg totalt under dagen (10 åt gången) och de va väl trevligt, illamåendet kunde jag klarat mig utan dock. Efter vad jag har läst vad andra användare säger om oxy så förväntade jag mig nånting mycket skönare än de här.

Finns det några biverkningar dagen efter? Kommer man va tröttare för att kroppen bryter ner de när man sover eller dylikt?

edit: ser nu att alla tabletter inte va samma. Hade också blåa 5mg så 25 mg har jag tagit totalt.
Senast redigerad av SpaderSex 2014-02-09 kl. 21:42.
Citera
2014-02-09, 22:04
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Tack.

Har slängt i mig 30 mg totalt under dagen (10 åt gången) och de va väl trevligt, illamåendet kunde jag klarat mig utan dock. Efter vad jag har läst vad andra användare säger om oxy så förväntade jag mig nånting mycket skönare än de här.

Finns det några biverkningar dagen efter? Kommer man va tröttare för att kroppen bryter ner de när man sover eller dylikt?

edit: ser nu att alla tabletter inte va samma. Hade också blåa 5mg så 25 mg har jag tagit totalt.

Om du blir risig i magen så köp Dimor samt Resorb (vätskeersättning..brustabletterna man tar mot baksmälla). Finns receptfritt på apotek.

P.s istället för att svälja dem hela (depottabletterna dvs), så ta en polygrip eller en tång och mosa tabletten (tabletterna), sen lägger du dem i ett pappersark och sväljer. Själv gör jag detta med OxyC 80mg tabs. Först "krossa" tabletten med polygripen, sen ner med allt pulver i Apotekets tablettkrossare. Anledningen till att jag först använder en polygrip, är att dessa tabletter är fanimej hårdare än diamant. Knepet med polygripen fick jag då jag inte lyckades gänga upp min tablettkrossare. Helt galet vad hårda tabletterna är.
Senast redigerad av lääz_kelly 2014-02-09 kl. 22:10.
Citera
2014-02-09, 22:32
Medlem
SpaderSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Om du blir risig i magen så köp Dimor samt Resorb (vätskeersättning..brustabletterna man tar mot baksmälla). Finns receptfritt på apotek.

P.s istället för att svälja dem hela (depottabletterna dvs), så ta en polygrip eller en tång och mosa tabletten (tabletterna), sen lägger du dem i ett pappersark och sväljer. Själv gör jag detta med OxyC 80mg tabs. Först "krossa" tabletten med polygripen, sen ner med allt pulver i Apotekets tablettkrossare. Anledningen till att jag först använder en polygrip, är att dessa tabletter är fanimej hårdare än diamant. Knepet med polygripen fick jag då jag inte lyckades gänga upp min tablettkrossare. Helt galet vad hårda tabletterna är.

Jag hade inga problem att tugga sönder dom (lannacher)? Dom blåa va ännu lättare.
Citera
2014-02-10, 03:45
Medlem
Antiseptisks avatar
Tjenare tog 45 mg oxycontin vid 32 tiden vara 40 krossade en 1 oralt. Tog ytterligare 25 mg vid 3 tiden varav 10 mg oralt depot.

Har väl inga problem med andningen direkt men har väl lite milt shortness of breath"

Lugnt att ta en hyfsat stark kopp kaffe för att kontra?

Mvh
Senast redigerad av Antiseptisk 2014-02-10 kl. 03:47.
Citera
2014-02-10, 20:02
Medlem
Lukasohais avatar
Faen, planerade att krossa och bomba 30mg samt ta 1 xanor, men de var så jävla svåra att krossa så fick använda en avbitare och dela dem i småbitar istället, funkade tydligen inte så blev depot ändå... rätt svag effekt jag fick, dock fyllde jag nyss på med 20mg i snoken och 1 till xanor nu är man rätt skön
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in