2014-02-10, 12:26
Medlem
redleaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celuex
Får gratulera den som fick köpt bitcoins på btc-e på 100 dollar styck alldeles nyss. sjukt

Skön dag, vad?

en månadslön här, en månadslön där, blir pengar av det.

säkert surt om man inte är short eller i värsta fall long, men.. otherpeoplesproblems.gif
Citera
2014-02-10, 12:29
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redleader
Skön dag, vad?

en månadslön här, en månadslön där, blir pengar av det.

säkert surt om man inte är short eller i värsta fall long, men.. otherpeoplesproblems.gif

hur många btc tjäna ni??
jag tjäna typ 1 btc

det är nånting iaf
Citera
2014-02-10, 12:39
Medlem
jomensures avatar
http://i.imgur.com/qsyfKSc.jpg

Hur fan gick det till?
Galet.

edit: BTC har ju fallit långsamt under hela 2014. Tror ni det kommer vända? Eller kommer den fortsätta sjunka. Känns som media har tappat intresset efter 2013;s slut, och detta påverkat köphysterin negativt. Funderar på om jag ska sälja och take my loss, eller fortsätta hålla på coinsen.
Senast redigerad av jomensure 2014-02-10 kl. 13:38.
Citera
2014-02-10, 14:25
Medlem
redleaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomensure
Hur fan gick det till?
Galet.

Panik.

Citat:
Ursprungligen postat av jomensure
edit: BTC har ju fallit långsamt under hela 2014. Tror ni det kommer vända? Eller kommer den fortsätta sjunka. Känns som media har tappat intresset efter 2013;s slut, och detta påverkat köphysterin negativt. Funderar på om jag ska sälja och take my loss, eller fortsätta hålla på coinsen.

fortsätta hålla på coinsen & sälj med förlust till mig på $220 om en månad..
Citera
2014-02-10, 14:44
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezel
Är det där en ny hack? Min email-adress finns med, men det fanns även med i en hack mot MtGox som skedde för 3(?) år sedan så jag tänker det kanske är samma hack?
Stämmer bra, är tydligen en gammal lista. Så du kan pusta ut då antar jag.

Men det rörde sig om MTGox de kan vi ju alla vara överens om nu i vart fall.

Tror vi kommer gå ännu lägre helt klart, så länge MTGox har sitt problem kvar så kommer priset att fortsätta sjunka. Ingen kan veta att det är så med säkerhet men högst troligt lär det ju bli så, ska alla bli av med sina coins där så lär det inte sluta bra.

Nice de som hade köporder under 200 på BTC-e för övrigt. Haha tänk om man hade hunnit knappa in en order på 10 stkn Tror jag ska lägga in ordrar i orderboken bara för att, lär komma en del dippar & återhämtning för att i det stora hela sjunka.
Citera
2014-02-10, 15:16
Bannlyst
hela situationen känns uppgjord som bara fan...och mtgox användarna kommer ju knappast stanna kvar när dom fixat sitt "problem". bitstamp lär bli den nya siten.
Citera
2014-02-10, 15:46
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masshysteria
hela situationen känns uppgjord som bara fan...och mtgox användarna kommer ju knappast stanna kvar när dom fixat sitt "problem". bitstamp lär bli den nya siten.
Förstår din tanke, men Bitstamp har varit större än MTGox rätt länge faktiskt.

- http://sv.tinypic.com/r/2helgki/8
Citera
2014-02-10, 17:40
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redleader
Panik.

fortsätta hålla på coinsen & sälj med förlust till mig på $220 om en månad..

$220 om en månad?? om det går ner till $220 så kommer jag fan ta ett banklån på 500lax och köpa upp allt
Citera
2014-02-10, 17:51
Medlem
Om jag ska köpa bitcoins, köper jag det till min "plånbok" då och sedan så skickar jag det till mitt silkroad konto eller vad? om jag nu vill ha bitcoinsen till silkroad det dvs
Citera
2014-02-10, 18:05
Medlem
Davidparkers avatar
är det värt o köpa bitcoins nu ?
Citera
2014-02-10, 18:33
Medlem
frozendragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidparker
är det värt o köpa bitcoins nu ?
Priset har gått ner ganska mycket och bitcoin tycks alltid återmäta sig så nu skulle vara den optimala tiden att köpa bitcoin.
Citera
2014-02-10, 19:10
Medlem
Davidparkers avatar
Är safello bästa stället o köpa bitcoins just nu ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in