2014-02-09, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Men det är ju så det är för de flesta svenska män i Sverige. De har inget annat val än att LÅTSAS inte bry sig om hur många kukar hon har smaskat på tidigare. Som sagt, annars blir han utan en flickvän/fru och kan då inte reproducera sig
Ja, hårda bud. Tänk att vara tvungen att acceptera att kvinnor ligger om de vill.
2014-02-09, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Ja, hårda bud. Tänk att vara tvungen att acceptera att kvinnor ligger om de vill.

Det är skillnad på att enbart ligga med sin pojkvän i ett förhållande och att agera spermahink förstår du skillnaden ?
2014-02-09, 20:01
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Det kanske fungerar så när man är ung. När det kommer till vuxna människor finns det ingen sanning i det du säger.
Det hänger med ganska långt upp i åldrarna kan jag meddela
2014-02-09, 20:02
Medlem
Citat:
Men det är ju så det är för de flesta svenska män i Sverige. De har inget annat val än att LÅTSAS inte bry sig om hur många kukar hon har smaskat på tidigare. Som sagt, annars blir han utan en flickvän/fru och kan då inte reproducera sig

Precis, så är det, bara gilla läget och sluta gnöla som små ungar bara för att tjejer ligger med er.
2014-02-09, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Precis, så är det, bara gilla läget och sluta gnöla som små ungar bara för att tjejer ligger med er.

Jag har dock fler val/möjligheter än etniskt svenska tjejer. Varför nöja sig med kvantitet (rutten fisk) när man kan få kvalitet ? Svenska killar har tyvärr ofta inga andra val än svenska (på grund av kultur osv osv) och får då nöja sig med de
2014-02-09, 20:29
Medlem
Citat:
Det är skillnad på att enbart ligga med sin pojkvän i ett förhållande och att agera spermahink förstår du skillnaden ?
Jajamen jag fattar skillnaden. Jobbigt läge att tvingas ta vad som erbjuds eller bli utan.
2014-02-09, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
Ja personlighetsmässigt kanske. Men har inte ditt utseende t ex varit en viktigare faktor för dem än motsvarigheten för dig? Eller deras självförtroende för dig jämfört med ditt för dem? Jag vet inte. Jag kan inte säga hur dina relationer sett ut men jag kan nästan garantera att egenskaperna som skapade attraktion inte var spegelreflektioner av er själva.

Nej på båda frågorna.
2014-02-09, 20:33
Medlem
Citat:
Jag har dock fler val/möjligheter än etniskt svenska tjejer. Varför nöja sig med kvantitet (rutten fisk) när man kan få kvalitet ? Svenska killar har tyvärr ofta inga andra val än svenska (på grund av kultur osv osv) och får då nöja sig med de

Ja... vi vet ju sen den andra tråden hur värt det var att vara kvalitet- och bli sviken för kvantitet. Om man hamnar i det läget har man åtminstone stoltheten kvar om man hållit på sig för att man själv inte vill ha sex med flera ist. för att ha hållit på sig för vissa killar tycker det ska vara så.
Så kanske svenska tjejer insett att det inte lönar sig och att det är bättre att leva sitt liv som de vill och hitta en man som tar dom för den dom är.
Senast redigerad av LionQueen88 2014-02-09 kl. 20:46.
2014-02-09, 20:46
Medlem
Citat:
Fler valmöjligheter?
Du inser att om du träffar kvinnor av annan etnicitet som ligger med dej utan föregående ceremoni så är det också en spermahink fast med lite annan färg. Hon ligger ju med dej.
Att du skulle kunna ligga runt med kvinnor av annan nationalitet som sparar sej till äktenskapet utan att du gift dej med henne är ju bara så komiskt så man dör.
2014-02-09, 21:00
Medlem
Citat:

Varför säger du inte som det är?

Dina "fina" icke etniska svenskar av kvinnlig kön i detta landet får oftast inte lov välja själva (kulturen igen) så de måste tyvärr stå ut med killar med synen att alla kvinnor är underlägsna horor.
De spyr lite i munnen varje dag säkert eller rymmer. Jag hoppas på det senare.
2014-02-09, 21:05
Medlem
munspruts avatar
Citat:

Dina "fina" icke etniska svenskar av kvinnlig kön i detta landet får oftast inte lov välja själva (kulturen igen) så de måste tyvärr stå ut med killar med synen att alla kvinnor är underlägsna horor.
Snacka om att du är hjärntvättad av PK feminismen, kvinnor blir alltså tvingade till att inte vara horor är det korrekt uppfattat?

Hör du inte hur dumt det låter
Senast redigerad av munsprut 2014-02-09 kl. 21:09.
2014-02-09, 21:10
Bannlyst
Citat:

Njaa
Lite fel.. Jag är tjej med utländsk bakgrund. Bor själv och har mitt eget liv. Ingen som lägger sig i mitt liv men jag tror att det är mer enskilt hur man ligger runt. Om utländska/svenska gör det mer har jag ingen aning om och inget jag kan uttala mig för sedan beror det på vilka utländska tjejer man menar. Ryska? Asiater? Britter? Det finns ju väldigt många utländska tjejer ifrån olika nationaliteter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in