2014-02-09, 16:24
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ja, men då ligger ju inte tjejer med vem som helst. För då skulle det ju bara va för resten av de 80% att få tjejen i säng. Så ditt snack håller inte.
"i princip vem som helst" menar du att man inte är en hora om man har knullat med 20% av killarna man träffar på? Hur många procent måste man ha knullat med menar du?
2014-02-09, 16:26
Medlem
Citat:
Ja, men varför gnälls det bara på tjejer då? Killar som är otrogna får tjejer att tvivla och tjejer som är otrogna får killar att tvivla, det är självklart. Ska jag se på alla killar som horor tycker du?

En vettig tjej ser på vissa killar som horor. Absolut! Så istället för att fråga killar som ser på vissa tjejer som horor, fråga de systrar som inte kan se vissa killar som horor. Så länge många (inte alla) tjejer belönar killar som ligger runt, är det väl en självklarthet att det är frestande att fortsätta så. Eller?
2014-02-09, 16:31
Medlem
Citat:
Om de fortsätter att prioritera sex med många fast de är i ett förhållande är de såklart inga lämpliga partners.
Men att man har haft många innan betyder inte att man prioriterar sex med många framför sin partner.

Nej ,det betyder inte det, och jag hävdar att det märks, men utan någon annan information är ju sannolikheten rätt låg att hon ändrat sig precis den här gången. Jag ser faktiskt en enorm skillnad mellan en kille som knullar runt utan att ha ett förhållande, och tjejer som knullar runt samtidigt som de stålt visar bilder på sin pojkvän.
2014-02-09, 16:37
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Och vad med din egen självinsikt då? Du sitter här och skriver att du knullar med vem som helst i princip, och alla är promisuiösa "horor" enligt dig.
Sen klagar du på att du inte kan hitta en ren och "fin" flicka som vill ha dig.

Varför i hela fridens namn ska en kräsen och selektiv tjej med "självinsikt" välja en man som knullar med "horor" så mycket han bara kan och med andra ord har noll "självinsikt" själv?

Det är stor skillnad eftersom en man inte kan vara en hora
2014-02-09, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Det är inte så att bara 20% av killar får ligga utan dessa 20% får ligga väldigt mycket om du förstår vad jag menar
Ja det är väl klart att de får knulla väldigt mycket eftersom de får knulla även för de stackare som kvinnor med självaktning inte vill ligga med.
2014-02-09, 16:38
Bannlyst
Citat:
Det är stor skillnad eftersom en man inte kan vara en hora

Klart ni kan!
Jag gillar inte män som ligger runt. Jag gör det inte och då förväntar jag mig att killen har lika syn på det.
2014-02-09, 16:42
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Ja det är väl klart att de får knulla väldigt mycket eftersom de får knulla även för de stackare som kvinnor med självaktning inte vill ligga med.
Det där med självaktning var ju det som saknades dock
2014-02-09, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida
Vem ligger de med då?
Om alla killar höll påsig, så skulle även tjejer ligga med färre.
Jag tror tjejer ligger med färre än vad killar gör.
Visst råkar tjejer ut för våldtäkter, men det kan väl inte räknas som de legat med den personen?
Det finns en del prostituerade som ligger med flera tusen och de som köper gör det säkert av många olika tjejer. Medans de icke prostituerade tjejerna har mycket färre sexpartners.

Om killar vill att tjejer ska ligga mindre, så måste de själva sluta, fria till första tjej ni blir tillsammans med och håll er till henne resten av livet, spring inte och köp luder, då minskar ni antalet sexpartners för tjejerna.
2014-02-09, 16:50
Bannlyst
Munsprut
Män och kvinnor kan båda råka illa för att bli dömda men precis som tjejerna som ligger runt har gjort ett aktivt val att ligga runt så har du gjort det också men förvänta dig inte en kvinna som inte ligger runt ska acceptera ditt beteende. Precis som du väljer bort kvinnor som ligger runt kan vi kvinnor som inte ligger runt välja bort dig. Alla män ligger runt kommer du besvara mig. Ja det stämmer men då jag kan jag välja en man som ligger runt men har sundare syn på kvinnan om man ändå ska välja en man som ligger runt.Tänk på dina handlingar också.
2014-02-09, 16:58
Medlem
Citat:
Det där med självaktning var ju det som saknades dock
Nej de har ju självaktning nog att bara välja de bästa. De särar ju inte för annat än det översta toppskiktet. I så fall tar de betalt. Så vad klagar du över? Att toppskiktet får för mycket sex och helt gratis dessutom?
2014-02-09, 17:09
Medlem
Citat:
"i princip vem som helst" menar du att man inte är en hora om man har knullat med 20% av killarna man träffar på? Hur många procent måste man ha knullat med menar du?

Jaha så du ändrar när man ifrågasätter dig.
Hora är man när man tar betalt. Vilket knappt skulle behövas om tjejer låg med i princip vem som helst.
2014-02-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
En vettig tjej ser på vissa killar som horor. Absolut! Så istället för att fråga killar som ser på vissa tjejer som horor, fråga de systrar som inte kan se vissa killar som horor. Så länge många (inte alla) tjejer belönar killar som ligger runt, är det väl en självklarthet att det är frestande att fortsätta så. Eller?

Jag tycker det skulle vara bättre om man inte såg någon som en hora. Däremot som svin om de är otrogna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in