2014-02-09, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Blev matematiken för svår? Låt säga att en lite grupp svenska tjejer åker på charter resa, väl framme möts de av ett oändligt antal sexuella erbjudanden från exotiska män, 80% av dessa tjejerna kommer att knulla runt med lokalbefokningen som redan väntar på nästa flygplan med svenska horor.

Don Juan från lokalbefolkningen som gillar att knulla svenska horor tillhör dock en väldigt liten procent av den manliga befolkningen i semesterparadiset.

Säger väl ingenting, knullar de med 20% av lokalbefolkningen som vill dom eller tar de vem som helst?
2014-02-09, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Ytterligare ett antagande du tycks ha är alltså att tjejer som har mycket sex i princip bara vill ha en partner? Om det är detta som är fel enligt dig, borde inte du tycka att det är alright med de tjejer som helt enkelt bara vill ha ONS?

Du hade fel redan med ditt första antangade. Varför fortsätter du med nya konstiga antaganden?
Snarare är det väl rimligt att de kvinnor som prioriterar sex med många högre än annat här i livet, faller bort från "lämplig-partner-listan" bland många män. Samtidigt kommer de med glädje in i "sex-för-stunden-listan". Förstår verkligen inte det konstiga i det?
2014-02-09, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Tror inte på den rätta, så opålitliga killar som det finns så vågar jag inte ge mitt hjärta till någon. Däremot har jag tappat intresset för andra killar än denna så har därför börjat bete mig på samma sätt som jag gjorde sist jag hade kille.

Är väl precis det problemet som även killar har. Har han lyckats få tillräckligt med hemmafruar (gifta kvinnor), tjejer med pojkvän och så vidare, så ställer han sig automatiskt frågan varför tjejers karaktär skulle vara annorlunda just tillsammans med honom. Växer man upp i Sverige är det svårt att få förtroende för kvinnor. Ju mer man lyckas, desto lättare att få en sämre kvinnosyn. Man ser på alla som horor, vilket precis är kärnan i tråden.
Senast redigerad av ManManne 2014-02-09 kl. 14:19.
2014-02-09, 14:28
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Säger väl ingenting, knullar de med 20% av lokalbefolkningen som vill dom eller tar de vem som helst?
Vadå har du hakat upp dig på att de inte knullar med precis vem som helst? Det är själva beteendet som det är fel på. 80/20 regeln är ingen exakt statistik på detta bara en tumregel som beskriver ungefär hur det ser ut. Du verkar inte själv vara direkt kräsen vad gäller killar, lite självinsikt är väl inte för mycket begärt.
2014-02-09, 14:31
Medlem
Psykosams avatar
Citat:
En tjej kan dock vara medelsnygg och socialt inkompetent men får ligga ändå

Ja men ni snackar så varmt om männens behov att sprida sin säd överallt?

Tycker ni inte kvinnan har ett liknande behov? att välja en genetiskt bra man som kan ge henne en stark avkomma samt beskydda henne och avkomman minst under de 9 månader hon är gravid?

Det är därför kvinnan har möjlighet att knulla 10+ killar per dag men gör det inte. Kvinnans grundläggande drivkraft är att både få barn samt en beskyddare och jägare.

Har ni någonsin funderat varför tjejer ofta gör försök till mys som sedan leder till sex? varför de ofta har en tendens att bli kära eller försöka ta steget längre med sitt ligg? det är en stark fundamental drivkraft hos det kvinnliga könet. Knull leder till barn, knullaren måste nu beskydda henne. Det är förstadiet till modersinstinkter.

Det är därför kvinnor ser ut att blanda in så mycket "känslor" i knullet, och bli fientliga mot andra honor som närmar sig denne man, de blir lätt svartsjuka. Även på män som de bara känt i någon dag.

Kvinnor har inte ett nedärvt (isåfall inlärt) jaktintresse. Därför inga tjejer planerar att gå ut för att knulla utan att de "bara blev så" "träffade en goding" etc, deras hjärnstruktur fungerar så.

Varför knullar tjejer nån "random" på krogen. Varför tänder de så mycket på humor o annat skit? Först och främst knullar inte en tjej någon random, killen är utvald.

Den utvalda killen har antingen kommit åt en punkt som ger kvinnan trygghet. Den desperata killen utstrålar ej trygghet då det är kontraproduktivt mot hennes modersinstinkter, killen kan knulla men kommer lämna henne och såldes inte beskydda henne. Samt desperation ej synonym med alfahane.

Den humoristiska killen ger signaler till trygghet, han kanske kan knulla fram ett hyggligt barn men de viktigaste är att han stannar och beskyddar henne och barnet. Humor är en nyckel som öppnar en dörr till kvinnan, kvinnan tror den humoristiske är sympatisk.

Alfa-hanen gör kvinnan ett risktagande. Om hon lyckas vinna Alfa-hanen så har hon en stark beskyddare och starka barn, hon vet att han kanske kommer lämna henne efter att belägrat henne. Men modersinstinkterna säger att hon måste knulla och chansa på alfa-hanen.

Sedan har vi snygg killen, brukar faktiskt inte hjälpa så mycket. Snyggkillen måste visa lite humor eller alfahane för att få ligg. Om han inte har alfahanekropp. Då börjar pre-modersinstinkterna komma in.

Den som varken har humor,alfahane-beteende, eller utseende har oerhört lite chans till ligg på krogen. Om du dessutom är fet är det nog bäst att stanna hemma.
Senast redigerad av Psykosam 2014-02-09 kl. 14:44.
2014-02-09, 14:37
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosam
Ja men ni snackar så varmt om männens behov att sprida sin säd överallt?

Tycker ni inte kvinnan har ett liknande behov? att välja en genetiskt bra man som kan ge henne en stark avkomma samt beskydda henne och avkomman minst under de 9 månader hon är gravid?

Det är därför kvinnan har möjlighet att knulla 10+ killar per dag men gör det inte. Kvinnans grundläggande drivkraft är att både få barn samt en beskyddare och jägare.

Har ni någonsin funderat varför tjejer ofta gör försök till mys som sedan leder till sex? varför de ofta har en tendens att bli kära eller försöka ta steget längre med sitt ligg? det är en stark fundamental drivkraft hos det kvinnliga könet. Knull leder till barn, knullaren måste nu beskydda henne. Det är förstadiet till modersinstinkter.

Det är därför kvinnor ser ut att blanda in så mycket "känslor" i knullet, och bli fientliga mot andra honor som närmar sig denne man, de blir lätt svartsjuka. Även på män som de bara känt i någon dag.
Ja du beskriver det bra, problemet blir när kvinnan ska knulla runt på traditionellt manligt mönster som många har lärt sig att de ska göra i dagens sexualiserade samhälle dvs vara en hora.
2014-02-09, 14:46
Medlem
Citat:
Vadå har du hakat upp dig på att de inte knullar med precis vem som helst? Det är själva beteendet som det är fel på. 80/20 regeln är ingen exakt statistik på detta bara en tumregel som beskriver ungefär hur det ser ut. Du verkar inte själv vara direkt kräsen vad gäller killar, lite självinsikt är väl inte för mycket begärt.

Och vad med din egen självinsikt då? Du sitter här och skriver att du knullar med vem som helst i princip, och alla är promisuiösa "horor" enligt dig.
Sen klagar du på att du inte kan hitta en ren och "fin" flicka som vill ha dig.

Varför i hela fridens namn ska en kräsen och selektiv tjej med "självinsikt" välja en man som knullar med "horor" så mycket han bara kan och med andra ord har noll "självinsikt" själv?

2014-02-09, 16:05
Medlem
Citat:

Haha, du som först skriver att de knullar vem som helst och sen att bara ca 20% av killarna får ligga. Det går inte ihop.
Jag knullar med de jag är attraherad av, jag har i princip bara knullat utländska killar- så bara där faller en stor del av Sverige bort. Så sluta påstå saker du inte vet något om.
2014-02-09, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Är väl precis det problemet som även killar har. Har han lyckats få tillräckligt med hemmafruar (gifta kvinnor), tjejer med pojkvän och så vidare, så ställer han sig automatiskt frågan varför tjejers karaktär skulle vara annorlunda just tillsammans med honom. Växer man upp i Sverige är det svårt att få förtroende för kvinnor. Ju mer man lyckas, desto lättare att få en sämre kvinnosyn. Man ser på alla som horor, vilket precis är kärnan i tråden.

Ja, men varför gnälls det bara på tjejer då? Killar som är otrogna får tjejer att tvivla och tjejer som är otrogna får killar att tvivla, det är självklart. Ska jag se på alla killar som horor tycker du?
2014-02-09, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Snarare är det väl rimligt att de kvinnor som prioriterar sex med många högre än annat här i livet, faller bort från "lämplig-partner-listan" bland många män. Samtidigt kommer de med glädje in i "sex-för-stunden-listan". Förstår verkligen inte det konstiga i det?

Om de fortsätter att prioritera sex med många fast de är i ett förhållande är de såklart inga lämpliga partners.
Men att man har haft många innan betyder inte att man prioriterar sex med många framför sin partner.
2014-02-09, 16:10
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Haha, du som först skriver att de knullar vem som helst och sen att bara ca 20% av killarna får ligga. Det går inte ihop.
Jag knullar med de jag är attraherad av, jag har i princip bara knullat utländska killar- så bara där faller en stor del av Sverige bort. Så sluta påstå saker du inte vet något om.
Det är inte så att bara 20% av killar får ligga utan dessa 20% får ligga väldigt mycket om du förstår vad jag menar
2014-02-09, 16:16
Medlem
Citat:
Det är inte så att bara 20% av killar får ligga utan dessa 20% får ligga väldigt mycket om du förstår vad jag menar

Ja, men då ligger ju inte tjejer med vem som helst. För då skulle det ju bara va för resten av de 80% att få tjejen i säng. Så ditt snack håller inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in