2014-02-09, 10:47
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Tror inte män jobbar så hårt för att få ligg speciellt snygga män.
Snygga män får allt serverat.
En tjej kan dock vara medelsnygg och socialt inkompetent men får ligga ändå
2014-02-09, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
En tjej kan dock vara medelsnygg och socialt inkompetent men får ligga ändå

Ja det stämmer
2014-02-09, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Tror inte män jobbar så hårt för att få ligg speciellt snygga män.
Snygga män får allt serverat.
Nä, det är klart att det varierar med hur attraktiv man är. Men i Munspruts värld så får män arbeta hårt för att få ligga.

Och då blir slutsatsen, något märkligt, att kvinnor är horor som utan självrespekt särar för vem som helst.

Vilket ju naturligtvis inte betyder annat än att Munsprut vill att eftersom han får arbeta så hårt för att få ligga borde kvinnor knipa igen benen även för de attraktiva männen som de är kåta på så att de attraktiva männen får jobba lika hårt som Munsprut. För att det är orättvist att de får något gratis som inte Munsprut får.
2014-02-09, 11:08
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Nä, det är klart att det varierar med hur attraktiv man är. Men i Munspruts värld så får män arbeta hårt för att få ligga.

Och då blir slutsatsen, något märkligt, att kvinnor är horor som utan självrespekt särar för vem som helst.

Vilket ju naturligtvis inte betyder annat än att Munsprut vill att eftersom han får arbeta så hårt för att få ligga borde kvinnor knipa igen benen även för de attraktiva männen som de är kåta på så att de attraktiva männen får jobba lika hårt som Munsprut. För att det är orättvist att de får något gratis som inte Munsprut får.
Det beror på vad man menar med att arbeta hårt, svenska tjejer på krogen brukar inte vara omöjliga att få omkull, däremot att gå dit som kille vara tyst och ställa sig i baren och vänta på att nån snygg tjej ska bjuda på en drink tror jag funkar halvdåligt.
2014-02-09, 11:10
Bannlyst
Citat:

Det tror jag inte kvinnor gör.
Men med ett bra utseende har det mycket lätt. Utifrån mina killkompisar så stämmer charter resorna och alla ligg utomlands tyvärr. Jag kan till exempel en killkompis. Han ser bra ut. Mörkt hår och gröna ögon och allt annat är perfekt på honom. Han är mellan 1.80-1.90. Ett charmtroll också på grund av hans utseende. Jag brukar se hur tjejerna hänger över honom. Det värsta är nog asiatiska brudar. Han brukar gömma sig bakom mig. Det är inte svenska brudar. Sedan är det ryska tjejer och amerikanska tjejer. Han har fått allt ifrån upptagna tjejer till brudar med barn och man till tjejer som är unga. Man märker dock att han letar efter något seriöst men har svårare att hitta det. Han har förlorat hoppet och brukar enbart ligga runt. Han är väldigt rädd för att binda sig på grund av allt han har sett.
2014-02-09, 11:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ja det är tydligen känsligt jag använder ordet för att beskriva ett beteende som inte är okej det kanske är det som du inte gillar

Varför är det inte okej för tjejer/kvinnor att ligga runt?
2014-02-09, 12:15
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Varför är det inte okej för tjejer/kvinnor att ligga runt?
Haha hoppas verkligen du är tjej. Är du kille är du bara patetisk.
2014-02-09, 12:40
Medlem
Citat:
Inte riktigt gå ut på krogen en fredagskväll så får du se hur bra självkontroll svenska tjejer (inte) har, eller åk på en charter resa. Det finns en anledning till att svenska tjejer ha så dåligt rykte utomlands

Bestäm dig nu, ligger tjejer med 20% av killarna eller med vem som helst?
2014-02-09, 12:51
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Haha hoppas verkligen du är tjej. Är du kille är du bara patetisk.

Vad skulle mitt kön ha med mitt synsätt att göra? Men ja jag är tjej
2014-02-09, 12:53
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Bestäm dig nu, ligger tjejer med 20% av killarna eller med vem som helst?
Blev matematiken för svår? Låt säga att en lite grupp svenska tjejer åker på charter resa, väl framme möts de av ett oändligt antal sexuella erbjudanden från exotiska män, 80% av dessa tjejerna kommer att knulla runt med lokalbefokningen som redan väntar på nästa flygplan med svenska horor.

Don Juan från lokalbefolkningen som gillar att knulla svenska horor tillhör dock en väldigt liten procent av den manliga befolkningen i semesterparadiset.
Senast redigerad av munsprut 2014-02-09 kl. 12:55.
2014-02-09, 13:03
Medlem
Citat:
Blev matematiken för svår? Låt säga att en lite grupp svenska tjejer åker på charter resa, väl framme möts de av ett oändligt antal sexuella erbjudanden från exotiska män, 80% av dessa tjejerna kommer att knulla runt med lokalbefokningen som redan väntar på nästa flygplan med svenska horor.

Don Juan från lokalbefolkningen som gillar att knulla svenska horor tillhör dock en väldigt liten procent av den manliga befolkningen i semesterparadiset.
Men då är väl allt bra då? Alla som vill knulla får göra detta. De som inte vill slipper.

Eller måste alla knulla lika sällan som du?
2014-02-09, 13:05
Bannlyst
Citat:
Men då är väl allt bra då? Alla som vill knulla får göra detta. De som inte vill slipper.

Eller måste alla knulla lika sällan som du?

Precis
Ingen har rätt att bestämma över en annan människa.
Gillar man att knulla runt lite så får man välja en tjej som tänker likadant och gillar man en tjej som älskar att knulla får man välja såna tjejer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in