Citat:
Ursprungligen postat av
Demma
Låg argumentation? Det finns inget att diskutera? Tråden borde låsas.
Var själv så en gång i tiden och nu är jag själv en utav "hororna" som legat med 20+. Väx upp och stig in i verkligheten istället för att sitta hemma o gråtrunka.
Så trött på alla människor som tycker så jäääävla synd om sig själva, oavsett om det så är muslimer, svenska idiotkillar som inte vet hur man raggar (eller ens försökt) och därför gråter ut QQ så jävla synd om mig, feminister osv.
Skärp er och sluta klaga så inåthelvete mycket. Vilka jävla i-lands problem fy fan säger jag bara.
Haha, oj vad off du var! Jag kan förstå att du inte anser att det finns något att diskutera här, men nu fungerar inte forumet baserat på vad du anser.
Ditt sätt att argumentera är tydligt lågt och jag anser att du bara bidrar med klassiskt fb-skräp. Om du ville diskutera emot någon (vilket du däremot kanske inte ville i denna tråd, men varför skiva något öht då?) så får du gärna ta influenser av andra som diskuterar mycket bättre i tråden såsom ScottWalter, kapten.trams och Noola.
Exempel på vad du var helt off om eftersom du helt enkelt tolkat för snabbt baserat på det lilla faktum att jag gav lite kritik på din argumentationsstil:
- jag är inte kille och har därför lite svårt för att "gråtrunka"
- jag "tycker inte synd om mig själv" och är i ingen av dem grupper du tar som exempel på detta
- jag har inte sagt att det är fel att ha sex med 20+
Det kan alltså vara smart att chilla med antagandena och aggressionen. Iaf om du vill diskutera fram något som kan vara av minsta värde. Inte för att det är ett måste, men jag tipsar om det för det är lite mer utvecklande om man ändå ska slösa tid på flashback.