2014-02-09, 00:00
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapten.trams
Jag är mer intresserad av en knullglad och säker kvinna en än kvinna som inte vågar leva för hon väntar på prinsen.
Ja fast även du lär väl ha någon lägsta nivå vad gäller utseendet och hennes kropp
2014-02-09, 00:00
Bannlyst
Citat:
Jag är mer intresserad av en knullglad och säker kvinna en än kvinna som inte vågar leva för hon väntar på prinsen.

Stopp där!
Om en kvinna väljer att ligga runt så är det ett val och om en kvinna väljer att inte ligga runt så är det fortfarande ett val. I båda fallen bör män respektera det.
Vissa kvinnor känner inget behov av att ligga runt vilket jag inte gör. Jag väntar inte på någon prins däremot värderar jag sex på ett annat sätt. Det är inget jag delar med vem som helst utan med den jag verkligen älskar.
2014-02-09, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ja fast även du lär väl ha någon lägsta nivå vad gäller utseendet och hennes kropp
Nej, vill nog faktiskt inte påstå det. Jag är med kvinnor som ger mej något, faktum är att en av de bästa var både objektivt ful och mullig men för tusan så härlig hon var.
2014-02-09, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Stopp där!
Om en kvinna väljer att ligga runt så är det ett val och om en kvinna väljer att inte ligga runt så är det fortfarande ett val. I båda fallen bör män respektera det.
Vissa kvinnor känner inget behov av att ligga runt vilket jag inte gör. Jag väntar inte på någon prins däremot värderar jag sex på ett annat sätt. Det är inget jag delar med vem som helst utan med den jag verkligen älskar.
Jag tror du missuppfattat mej. Håller du på oskulden för att säkra en man i framtiden så tillhör du de där hämmade som inte klarar att se sej själva utan är hämmade offer. Väljer du att inte knulla runt för att det inte ger dej något så är det en annan sak. När jag säger knullglad så menar jag inte att du måste ha haft massa män utan att du knullar när du vill för din skull, inte för min, och vi i vår kåthet får ut det mesta. Jag får inte ut något av en kvinna som förnekar sin egen lust, sitter på fitta och tror att det är en skatt med massa krav hon ger mej. Det är inte din fitta som ska vara något jag vill behålla, det är dej som människa.
2014-02-09, 00:12
Bannlyst
Citat:
Jag tror du missuppfattat mej. Håller du på oskulden för att säkra en man i framtiden så tillhör du de där hämmade som inte klarar att se sej själva utan är hämmade offer. Väljer du att inte knulla runt för att det inte ger dej något så är det en annan sak. När jag säger knullglad så menar jag inte att du måste ha haft massa män utan att du knullar när du vill för din skull, inte för min, och vi i vår kåthet får ut det mesta. Jag får inte ut något av en kvinna som förnekar sin egen lust, sitter på fitta och tror att det är en skatt med massa krav hon ger mej. Det är inte din fitta som ska vara något jag vill behålla, det är dej som människa.

Vissa kvinnor väljer att behålla oskulden för att ge det till den man älskar och som värdesätter det. Personligen tycker jag att det skapar mer känslor, omtanke och trygghet. Som jag skrev innan så är det av 2 skäl. 1 för att jag inte känner någon lust att hoppa i säng med vem som helst och 2 för att jag har ett annat synsätt när det gäller sex. Jag brukar även välja män som värdesätter det. Om jag hoppar i säng med vem som helst så känner jag inte att jag kan ge något speciellt till den jag älskar. Visst, det är inte allt jag har att erbjuda som människa men sex är väldigt speciellt och det är massa känslor inblandade. Jag skulle inte ens känna något om jag låg med vem som helst. Skulle säkert ligga där som en död fisk.

Sedan tror jag att man som kvinna måste ha någon gräns. Med tanke på hur många snygga män det finns och alla tillgängliga män så måste man kunna kontrollera sig annars kommer man ha en lista på över 400 personer på ligg som man har haft med tanke på hur lätt det är för en kvinna att få ett ligg.
Senast redigerad av Felinedevil 2014-02-09 kl. 00:22.
2014-02-09, 00:14
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Såna män finns bara i din fantasi. Jag har själv knullat på rätt bra i mina år men det betyder också att jag gått på nit en jävla massa gånger i mina år.
Ja jag överdriver men det som jag vill visa på är den sexuella obalansen
2014-02-09, 00:20
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Ja jag kan bara hålla med, så dumt så vrider sej i skam å hans vägnar. Kvinnor ska satsa på män som vill ha hela paketet, inte hämmade tillrättavisade undersåtar.
Själv gillar jag kvinnor som vet vilka de är och vad de vill. Finns fan inget härligare.

Jag har i min bekantskapskrets flera starka och självsäkra kvinnor som valt att vänta med sex till äktenskapet. Starka kvinnor som går emot samhällets norm att man ska ha sex innan man gifter sig.
2014-02-09, 00:26
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Låg argumentation? Det finns inget att diskutera? Tråden borde låsas.

Var själv så en gång i tiden och nu är jag själv en utav "hororna" som legat med 20+. Väx upp och stig in i verkligheten istället för att sitta hemma o gråtrunka.

Så trött på alla människor som tycker så jäääävla synd om sig själva, oavsett om det så är muslimer, svenska idiotkillar som inte vet hur man raggar (eller ens försökt) och därför gråter ut QQ så jävla synd om mig, feminister osv.

Skärp er och sluta klaga så inåthelvete mycket. Vilka jävla i-lands problem fy fan säger jag bara.

Haha, oj vad off du var! Jag kan förstå att du inte anser att det finns något att diskutera här, men nu fungerar inte forumet baserat på vad du anser.

Ditt sätt att argumentera är tydligt lågt och jag anser att du bara bidrar med klassiskt fb-skräp. Om du ville diskutera emot någon (vilket du däremot kanske inte ville i denna tråd, men varför skiva något öht då?) så får du gärna ta influenser av andra som diskuterar mycket bättre i tråden såsom ScottWalter, kapten.trams och Noola.

Exempel på vad du var helt off om eftersom du helt enkelt tolkat för snabbt baserat på det lilla faktum att jag gav lite kritik på din argumentationsstil:
- jag är inte kille och har därför lite svårt för att "gråtrunka"
- jag "tycker inte synd om mig själv" och är i ingen av dem grupper du tar som exempel på detta
- jag har inte sagt att det är fel att ha sex med 20+

Det kan alltså vara smart att chilla med antagandena och aggressionen. Iaf om du vill diskutera fram något som kan vara av minsta värde. Inte för att det är ett måste, men jag tipsar om det för det är lite mer utvecklande om man ändå ska slösa tid på flashback.
Senast redigerad av Mojokii 2014-02-09 kl. 00:31.
2014-02-09, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Vissa kvinnor väljer att behålla oskulden för att ge det till den man älskar och som värdesätter det. Personligen tycker jag att det skapar mer känslor, omtanke och trygghet. Som jag skrev innan så är det av 2 skäl. 1 för att jag inte känner någon lust att hoppa i säng med vem som helst och 2 för att jag har ett annat synsätt när det gäller sex. Jag brukar även välja män som värdesätter det. Om jag hoppar i säng med vem som helst så känner jag inte att jag kan ge något speciellt till den jag älskar. Visst, det är inte allt jag har att erbjuda som människa men sex är väldigt speciellt och det är massa känslor inblandade. Jag skulle inte ens känna något om jag låg med vem som helst. Skulle säkert ligga där som en död fisk.
Alltså, hur många män kan värdesätta att du ger din oskuld till dem? Tycker du inte själv att du lever på en lögn?
För min del går "sparare" bort, en kvinna utan libido innan mej lär knappast bli något hett i sängen.

Och nej, kuddgnidare är inte intressanta.

Citat:
Sedan tror jag att man som kvinna måste ha någon gräns. Med tanke på hur många snygga män det finns och alla tillgängliga män så måste man kunna kontrollera sig annars kommer man ha en lista på över 400 personer på ligg som man har haft med tanke på hur lätt det är för en kvinna att få ett ligg.
Vem har sagt att man måste ligga med precis alla? Det är ju en sjuk tanke även som man.
Dessutom, nej du får inte ligga med mej för att du är kvinna, har du inget att ge är du inte intressant. Sluta tro att din fitta är guld.
Senast redigerad av kapten.trams 2014-02-09 kl. 00:35.
2014-02-09, 00:33
Bannlyst
TS, varför bryr du dig egentligen?
2014-02-09, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ja jag överdriver men det som jag vill visa på är den sexuella obalansen
Ser man till kåthet och vilja så finns ingen obalans, det är ju sådana som dej som skapar rädsla hos kvinnor som gör dem hämmade och skapar obalans.
2014-02-09, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardfell
Kan inte mer än hålla med. Sveriges tjejer bryr sig inte..
Jag har bott i England i flera år där tjejerna sminkar upp sig och klär sig bra mycket "billigare" än de svenska tjejerna. Dock så har dom trots sin klädsel så sanslöst mycket mer självrespekt.

Med tanke på hur befolkningen i England ser ut så tycker jag helt de kan avstå från sex så jag slipper se dessa feta fula bleka familjer när jag semestrar i thailand. Ush vad de är fula. Vi tog ju alla snygingar därifrån redan på vikingatiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in