Citat:
Ursprungligen postat av
Felinedevil
Många män värdesätter en kvinna som har ett annorlunda synsätt än den normen som finns i samhället just nu. Sedan finns det män som inte gör det. Jag var med en man som värdesatte sex väldigt mycket.
Han förtjänade det och jag har inte ångrat den stunden. Tyvärr dog han men ingen kan ta hans plats någonsin.
Vad jag menade är nog att det finns väldigt många män som är snygga och som är villiga med en. Många som gör en våt men man måste tänka på att kunna kontrollera sina behov också så att man inte missbrukar ordet sex istället just på grund av att man vill tillfredsställa sina behov hela tiden. Tror inte att det handlar om att min fitta är guld men jag värdesätter sex på ett annat sätt.
Jag tror inte någon normal människa, oavsett om vi talar om kvinnor eller män, knullar utan åtskillning för att kittlar i könet.
Jag är ledsen för att du förlorade någon som var viktig för dej, och ingen behöver ta hans plats, man har många platser och kan släppa in andra utan att det tar bort den man förlorat.
Min kvinna tog sitt liv, vi var inte ihop då och det är många år sedan. Men lite kan jag nog fatta om vad du menar. Ingen tar hennes plats, men ingen behöver det heller, jag har andra platser som kan/har blivit lika viktiga.