2014-02-09, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Jag har i min bekantskapskrets flera starka och självsäkra kvinnor som valt att vänta med sex till äktenskapet. Starka kvinnor som går emot samhällets norm att man ska ha sex innan man gifter sig.
Visst, i alla fall vill du tro att de väntar och att om de väntar så är det för deras egen skull inte trycket ni andra ställer på dem.
De kvinnor du talar om är inte intressanta för mej, jag vill ha inte kvinnor som tror de sitter på en guldgruva med krav istället för kvinnor som kan ge sej hän och njuta.
2014-02-09, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vakant007
Med tanke på hur befolkningen i England ser ut så tycker jag helt de kan avstå från sex så jag slipper se dessa feta fula bleka familjer när jag semestrar i thailand. Ush vad de är fula. Vi tog ju alla snygingar därifrån redan på vikingatiden.
Vi tog dem inte därifrån, vi sådde vår säd där då. Sug på den.
2014-02-09, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapten.trams
Alltså, hur många män kan värdesätta att du ger din oskuld till dem? Tycker du inte själv att du lever på en lögn?
För min del går "sparare" bort, en kvinna utan libido innan mej lär knappast bli något hett i sängen.

Och nej, kuddgnidare är inte intressanta.

Vem har sagt att man måste ligga med precis alla? Det är ju en sjuk tanke även som man.
Dessutom, nej du får inte ligga med mej för att du är kvinna, har du inget att ge är du inte intressant. Sluta tro att din fitta är guld.

Många män värdesätter en kvinna som har ett annorlunda synsätt än den normen som finns i samhället just nu. Sedan finns det män som inte gör det. Jag var med en man som värdesatte sex väldigt mycket.
Han förtjänade det och jag har inte ångrat den stunden. Tyvärr dog han men ingen kan ta hans plats någonsin.

Vad jag menade är nog att det finns väldigt många män som är snygga och som är villiga med en. Många som gör en våt men man måste tänka på att kunna kontrollera sina behov också så att man inte missbrukar ordet sex istället just på grund av att man vill tillfredsställa sina behov hela tiden. Tror inte att det handlar om att min fitta är guld men jag värdesätter sex på ett annat sätt.
Senast redigerad av Felinedevil 2014-02-09 kl. 00:45.
2014-02-09, 00:44
Medlem
Hugh.Hefners avatar
Citat:
Visst, i alla fall vill du tro att de väntar och att om de väntar så är det för deras egen skull inte trycket ni andra ställer på dem.
De kvinnor du talar om är inte intressanta för mej, jag vill ha inte kvinnor som tror de sitter på en guldgruva med krav istället för kvinnor som kan ge sej hän och njuta.

Ja, du får gärna välja andra kvinnor som passar dig (även om jag inte förstår din preferens).

De kvinnor jag talar om går snarare emot trycket då normen i Sverige är att ha sex innan man gifter sig, oftast med flera partners. Dessa tjejer har högre självrespekt än att sära på benen enkelt och faller inte för trycket.

Kvinnor med krav är inget jag är rädd för. Jag har också krav på en partner.
2014-02-09, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida

Håller med har gått ner så långt som till 18 år, själv 22 då och till och med där vare runt 15 st.. Nu är jag tillsammans med en sjukt sexig ryska men nackdelen då är väl att mycket krav ställs på dig som man i ett förhållande och du får inte ha andra kvinliga vänner men jag har iaf ingen hora till tjej, värt det eller inte får framtiden säga
2014-02-09, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Många män värdesätter en kvinna som har ett annorlunda synsätt än den normen som finns i samhället just nu. Sedan finns det män som inte gör det. Jag var med en man som värdesatte sex väldigt mycket.
Han förtjänade det och jag har inte ångrat den stunden. Tyvärr dog han men ingen kan ta hans plats någonsin.

Vad jag menade är nog att det finns väldigt många män som är snygga och som är villiga med en. Många som gör en våt men man måste tänka på att kunna kontrollera sina behov också så att man inte missbrukar ordet sex istället just på grund av att man vill tillfredsställa sina behov hela tiden. Tror inte att det handlar om att min fitta är guld men jag värdesätter sex på ett annat sätt.
Jag tror inte någon normal människa, oavsett om vi talar om kvinnor eller män, knullar utan åtskillning för att kittlar i könet.

Jag är ledsen för att du förlorade någon som var viktig för dej, och ingen behöver ta hans plats, man har många platser och kan släppa in andra utan att det tar bort den man förlorat.
Min kvinna tog sitt liv, vi var inte ihop då och det är många år sedan. Men lite kan jag nog fatta om vad du menar. Ingen tar hennes plats, men ingen behöver det heller, jag har andra platser som kan/har blivit lika viktiga.
2014-02-09, 00:53
Medlem
AnonymLFCAREs avatar
Jag föredrar invadrar tjejer istället för svenska. Svenska tjejer är så jävla gnälliga och överklass aktiga
2014-02-09, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vakant007
Håller med har gått ner så långt som till 18 år, själv 22 då och till och med där vare runt 15 st.. Nu är jag tillsammans med en sjukt sexig ryska men nackdelen då är väl att mycket krav ställs på dig som man i ett förhållande och du får inte ha andra kvinliga vänner men jag har iaf ingen hora till tjej, värt det eller inte får framtiden säga
Du tror på allvar att din ryska inte haft många andra. hahahaha. Du behöver lära dej mer om hur ryssar funkar. Hon ljuger bättre, hon är inte bättre, jag lovar.
Är själv av rysssläkt.
2014-02-09, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymLFCARE
Jag föredrar invadrar tjejer istället för svenska. Svenska tjejer är så jävla gnälliga och överklass aktiga
Jag föredrar svenskor framför öststatare, svenskor är ärligare och rakare och mindre självförnekande.
2014-02-09, 00:55
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intenuigen
TS, varför bryr du dig egentligen?

För att vissa älskar att döma och fördöma? För att man lättare väljer att "alla fel" ligger hos någon annan än en själv? (Även om det handlar om stora grupper som egentligen inte är homogena...) TS bryr sig förmodligen för att han känner sig negativt påverkad på något vis. Och därför mår han bättre över sig själv när han får komma fram till att det är alla svenska kvinnor det är fel på.
2014-02-09, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugh.Hefner
Ja, du får gärna välja andra kvinnor som passar dig (även om jag inte förstår din preferens).

De kvinnor jag talar om går snarare emot trycket då normen i Sverige är att ha sex innan man gifter sig, oftast med flera partners. Dessa tjejer har högre självrespekt än att sära på benen enkelt och faller inte för trycket.

Kvinnor med krav är inget jag är rädd för. Jag har också krav på en partner.
Självrespekt är inte synonymt med att förneka sej själv sin vilja och sina lustar. Det är en konstig inställning tycker jag att du tycker så.
Låt mej gissa, du jagade en oskuld för att fylla ditt eget ego?

Är du svensk?
2014-02-09, 01:07
Bannlyst
Citat:
Jag tror inte någon normal människa, oavsett om vi talar om kvinnor eller män, knullar utan åtskillning för att kittlar i könet.

Jag är ledsen för att du förlorade någon som var viktig för dej, och ingen behöver ta hans plats, man har många platser och kan släppa in andra utan att det tar bort den man förlorat.
Min kvinna tog sitt liv, vi var inte ihop då och det är många år sedan. Men lite kan jag nog fatta om vad du menar. Ingen tar hennes plats, men ingen behöver det heller, jag har andra platser som kan/har blivit lika viktiga.

Det är nog väldigt många känslor inblandade än att bara släppa in vem som helst och låta ta hans plats i sängen. Det är väldigt respektlöst och hänsynslöst.
Jag försäkrade mig om att den jag förälskade mig i respekterade det och min synsätt.
För kvinnor som mig hör ganska ofta skitsnack som att man är tråkig för att man inte dricker, röker eller ligger runt. För mig har det varit ett bra sätt att kunna avgöra vem som är en bra man eller inte.

Beklagar sorgen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in