2014-02-08, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Jo det tror jag nog det finns men det är inte såna jag träffar utan mest WT och prostituerade, jag borde möjligen byta umgänge men nu är det ju inte mig personligen som tråden handlar om.

Ja umgänge kan spela en stor roll på hur man påverkas av ett visst beteende.o
2014-02-08, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Men om kvinnor inte ens ska ligga med de attraktiva männen, vilka ska då ligga överhuvudtaget? Ska folk sluta ha sex?
Kvinnor ligger inte med de "attraktiva" männen, kvinnor ligger med dem som attraherar dem. Och kvinnors smak är mycket mer nyanserad än mäns, generellt. Därför får i princip alla män ligga och skaffa barn och familj.
Gå inte på myter, de är bara båg. Precis som det är myt och båg att en kille skulle slänga sej ur sängen slita på sig brallan och dra för några hårstrån, om han inte har en diagnos förstås.
2014-02-08, 23:44
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ja, det är klart det är svårt att hitta nån partner om det bara är 20% av tjejerna som är tillräckligt okräsna för att välja nån bland de 80% man tillhör.
Nja de 20% av kvinnorna du nämner har det nog inte så lätt, män tenderar att vara utseendefixerade så dessa 20%går bort för de flesta, personlighet kan kanske funka

Många av dessa 20% kvinnor är feminister enligt min teori
2014-02-08, 23:45
Medlem
Citat:
Förstår du väl själv att det inte är förstahandsval att uppfostra nån annans ungar

Men du tycker at tkvinnor ska ha som förhandsval att lägga band på sig för dina gelikars skull?
och de ska ha som förhandsval att välja män som kallar kvinnor som de ligger med för horor?
Så dumt så man vet inte vilket ben man ska stå på.
Varför skulle någonsin en kräsen, selektiv kvinna ( för det är helt ok att vara) vilja ha en sån som dig tror du?

2014-02-08, 23:49
Medlem
Citat:
Nja de 20% av kvinnorna du nämner har det nog inte så lätt, män tenderar att vara utseendefixerade så dessa 20%går bort för de flesta, personlighet kan kanske funka

Många av dessa 20% kvinnor är feminister enligt min teori
De får väl ta vad de får? Det finns ju många män som också vill ligga.
2014-02-08, 23:51
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Men du tycker at tkvinnor ska ha som förhandsval att lägga band på sig för dina gelikars skull?
och de ska ha som förhandsval att välja män som kallar kvinnor som de ligger med för horor?
Varför skulle någonsin en kräsen, selektiv kvinna ( för det är helt ok att vara) vilja ha en sån som dig tror du?

Ja

Om det känns bättre för dig kan du ju byta ut ordet hora mot ngt mera PK
2014-02-08, 23:53
Medlem
Citat:
Ja

Om det känns bättre för dig kan du ju byta ut ordet hora mot ngt mera PK

Är du som använder ordet, så stå för det istället.
Nu ska jag gå och förföra min kille lite som klart förtjänar uppmärksamheten mer.
2014-02-08, 23:54
Medlem
munspruts avatar
Citat:
De får väl ta vad de får? Det finns ju många män som också vill ligga.
Ligga får de men sen är killarna inte intresserade, det är säkert inte så kul
2014-02-08, 23:55
Bannlyst
Varför bry sig undrar jag?
2014-02-08, 23:57
Medlem
Citat:

Ja jag kan bara hålla med, så dumt så vrider sej i skam å hans vägnar. Kvinnor ska satsa på män som vill ha hela paketet, inte hämmade tillrättavisade undersåtar.
Själv gillar jag kvinnor som vet vilka de är och vad de vill. Finns fan inget härligare.
2014-02-08, 23:57
Medlem
Citat:
Ligga får de men sen är killarna inte intresserade, det är säkert inte så kul
Jag är mer intresserad av en knullglad och säker kvinna en än kvinna som inte vågar leva för hon väntar på prinsen.
2014-02-08, 23:58
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Är du som använder ordet, så stå för det istället.
Nu ska jag gå och förföra min kille lite som klart förtjänar uppmärksamheten mer.
Ja det är tydligen känsligt jag använder ordet för att beskriva ett beteende som inte är okej det kanske är det som du inte gillar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in