2013-12-08, 13:36
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
jo i de flesta fall så , tjejer väljer med omsorg med vilken de har sex med och håller du dej poppulär/reko så är det inga problem att få en skön mjuk sängvärmare

Hålla sig populär? Jo för det funkar ju för alla. Idiot. Alla kan inte vara populära.
2013-12-08, 14:35
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Så när jag är kåt och har en kille hos mig som jag är attraherad av och som vill knulla mig så borde jag säga nej eftersom en del killar har oflyt när det kommer till tjejer? Är väl bara positivt om denna killen åtminstone får ligga lite.
Med din logik så borde alla äta en måltid och dricka ett glas vatten om dagen för att det finns människor i Afrika som inte har samma tillgång till mat och vatten som vi.

Nej det är inte så jag menar, men försök att inte sära på benen varje gång du får den där känslan så ska du se att du får mer självrespekt och kanske lite respekt och uppskattning från killen också, vem vet du kanske gillar det?
2013-12-08, 14:37
Medlem
munspruts avatar
Det är många bra och intressanta inlägg i den här tråden nu tack för era synpunkter
2013-12-08, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Nej det är inte så jag menar, men försök att inte sära på benen varje gång du får den där känslan så ska du se att du får mer självrespekt och kanske lite respekt och uppskattning från killen också, vem vet du kanske gillar det?

Varför ska hon det? Av vilken anledning? För att du ska må bra?
Varför tror du tjejer skulle må bra av att ständigt behöva gå emot sin egen kropp och sin egen lust?
När du själv och andra killar ständigt sitter och gnölar över att du inte får det tillräckligt?
2013-12-08, 15:01
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Varför ska hon det? Av vilken anledning? För att du ska må bra?
Varför tror du tjejer skulle må bra av att ständigt behöva gå emot sin egen kropp och sin egen lust?
När du själv och andra killar ständigt sitter och gnölar över att du inte får det tillräckligt?

ja fast genom preventivmedel så är det ju precis det hon gör Förstår du inte vad det är vi diskuterar? obalansen mellan manlig /kvinnlig sexualitet En kvinna behöver aldrig anstränga sig för att få knulla det vet du väl?
2013-12-08, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
ja fast genom preventivmedel så är det ju precis det hon gör Förstår du inte vad det är vi diskuterar? obalansen mellan manlig /kvinnlig sexualitet En kvinna behöver aldrig anstränga sig för att få knulla det vet du väl?

En tjej som är kåt är kåt på samma sätt som en kille är det. Vad är problemet med att fatta det?

På vilket sätt skulle det hjälpa ex. antal killar som inte får knulla genom att begränsa tjejers liv?
Och kvinnor över 50 t.ex. tror du de får knulla hur mycket de vill? eller handikappade kvinnor? eller feta kvinnor? eller svinfula kvinnor?

Problemet är ju att alla män vill ha unga snygga tjejer, s.k 10-poängare under 25 år. När dessa inte räcker till, till alla svinkåta män med "standardkrav", så blir de sura och klagar på att kvinnor är äckliga horor.
Rätt kul egentligen, om det inte vore så förbaskat patetiskt.
2013-12-08, 15:17
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardfell
Kan inte mer än hålla med. Sveriges tjejer bryr sig inte..
Jag har bott i England i flera år där tjejerna sminkar upp sig och klär sig bra mycket "billigare" än de svenska tjejerna. Dock så har dom trots sin klädsel så sanslöst mycket mer självrespekt.

Detsamma i ex.vis Östeuropa.

Citat:
Ursprungligen postat av Genseric
Exakt, därför man väljer en asiatisk/latino-tjej istället som fortfarande är kvinnliga och trogna

Ja jag håller med. Även ts har rätt i sitt startinlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av JagHarAtitPannkaka
De som skapat feminismen, judarna, vill se alla europas vita folkslag uppblandade och utrotade. Därav feminism och multikultur. Inte så svårt att räkna sigfram till om man inte är helt pantad.

Det är en del av agendan. Den agenda som har körts i Västeuropa och många andra vita västländer allt sedan det andra världskrigets slut.
2013-12-08, 16:25
Medlem
munspruts avatar
Citat:
En tjej som är kåt är kåt på samma sätt som en kille är det. Vad är problemet med att fatta det?

På vilket sätt skulle det hjälpa ex. antal killar som inte får knulla genom att begränsa tjejers liv?
Och kvinnor över 50 t.ex. tror du de får knulla hur mycket de vill? eller handikappade kvinnor? eller feta kvinnor? eller svinfula kvinnor?

Problemet är ju att alla män vill ha unga snygga tjejer, s.k 10-poängare under 25 år. När dessa inte räcker till, till alla svinkåta män med "standardkrav", så blir de sura och klagar på att kvinnor är äckliga horor.

Hur menar du nu? problemet är ju att svenska kvinnor har alldeles för låga krav och knullar runt med vem som helst jag tror köttmarknaden skulle reglera sig själv om bara svenska tjejer kunde se sig i spegeln och börja ha lite självrespekt

Unga tjejer idag är överviktiga och mår dåligt tjatas det om, kan det vara de långsiktiga konsekvenserna av feminismen vi ser nu? dvs den svenska kvinnans totala förfall
2013-12-08, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genseric
Exakt, därför man väljer en asiatisk/latino-tjej istället som fortfarande är kvinnliga och trogna
Lite motsägelsefull kommentar från någon med "A new power is rising, SD 2014" som signatur Har du tänkt flytta med henne till asien/latinamerika då när rasismen fått fullt fäste i Sverige?
2013-12-08, 17:02
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
Kvinnor som knullar utan att ta betalt gör det för att de tycker det är skönt och ligga med en härlig man som de tänder på. Kvinnor som tar betalt knullar för att de måste för att klara ekonomin, dvs tillgodoser behoven hos de män som inte är sexuellt attraktiva. Prostitution är inget uttryck för kvinnlig sexualitet.

Att jämföra det prostituerade gör med kvinnor som har sex frivilligt är att jämföra äpplen och päron. Personligen anser jag det inte vara någon positiv egenskap att knulla med många för varken män eller kvinnor.

Självklart så finns det en ekonomisk aspekt det ingår ju i själva konceptet, det som jag menar är att en prostituerad kvinna förstår i alla fall att använda situationen till sin fördel, dvs hon har åtminstone någon uppfattning om sitt eget värde
2013-12-08, 17:03
Medlem
Citat:

Klockren kommentar! Mäns största problem är att de förväntar sig kvinnor långt över deras egna standard. De misbedömmer ofta sin egna ålder och attraktivitet och anser sig förtjäna någon bättre än de egentligen har kapacitet till och ha. Det är så många kvinnor i detta land som aldrig får ligga fastän de längtar oerhört mycket efter en man. De har inga överdrivet höga krav men de får ändå inte ligga eftersom männen i deras egna liga satsar på kvinnor som spelar i en helt annan högre liga och som ligger med andra mer attraktiva män. Då i sin frustration så vräker de ut sitt kvinnohat istället för att sänka sina krav och få en sund relation till kvinnor. Alternativt köper sig en ung vacker kvinna från något u-land. De mindre attraktiva kvinnorna räknas inte ens, de anses vara feminister, oavsett vilka åsikter de har.
Senast redigerad av FruPimpinett 2013-12-08 kl. 17:06.
2013-12-08, 17:03
Bannlyst
Så ironiskt. Eftersom alla män skulle ligga med en ny kvinna varje natt om dom bara kunde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in