2014-02-08, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Nejdå, jag förstod att det inte var dina pojkvänner som varit otrogna - jag syftade på det fetstilta som du skrev....

Att andra vissa killar som redan lever i förhållanden, gör närmanden o försök att få vara otrogna, kommer man aldrig undan - det enda du kan göra är att själv ta ställning hur du vill agera i ett sådant läge -Ligga lr inte.
Jag vill bara försöka uppmuntra dig - tala om för dig att långt ifrån alla killar är opålitliga - du måste våga chansa nån gång.

Jo, vet att långt ifrån alla är det. Men jag har inget intresse av att chansa. Mår utmärkt med hjärtat i säkerhet.
2014-02-08, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Fördelningen är något sånt ja det är 20% av männen som knullar något kopiöst, dessa män är samhällets hjältar. Dessa män kan ligga med i princip vilken svensk tjej som helst om de vill ( eller ja 80%)

Jag gör inte anspråk på att tillhöra de 20% även om jag lärt mig ett och annat av erfarenhet
Ditt problem är alltså att andra män får ligga men inte du och då kallar du kvinnorna som ligger med dem för horor.
2014-02-08, 23:26
Medlem
Men om kvinnor inte ens ska ligga med de attraktiva männen, vilka ska då ligga överhuvudtaget? Ska folk sluta ha sex?
2014-02-08, 23:30
Medlem
Citat:
Jag förklarar bara hur det funkar, det är inget som går att bortse från oavsett vad du tycker, varför tror du annars att kvinnor inte tänder på jämställda män? (För att ta ett exempel du kan säkert komma på fler)

nej du förklarar bara så som du tror det funkar. Faktum är ju att tjejer och kvinnor har sex lite efter sin egen lust idag (därför du sitter i denna tråd och gnölar) och det gör så utan större problem och de får även pojkvänner och förhållanden och även barn. Och faktum är också att kvinnor gillar jämställda män eftersom väldigt många män i Sverige idag lever rätt jämställt med fru och barn. Så vad beror det på tror du? Att kvinnor inte vill ha dem?
Det är snarare unga snubbar med dina åsikter som får problem, få svenska självständiga donnor som vill sitta med en man vid sidan som tycker de är horor.
2014-02-08, 23:32
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Ditt problem är alltså att andra män får ligga men inte du och då kallar du kvinnorna som ligger med dem för horor.
Nej då jag knullar själv med horor (gratis och betalfitta) problemet är att det är svårt att hitta nån som är lämplig som seriös partner ( hjälper inte att jag umgås i helt fel kretsar dock )
2014-02-08, 23:33
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
nej du förklarar bara så som du tror det funkar. Faktum är ju att tjejer och kvinnor har sex lite efter sin egen lust idag (därför du sitter i denna tråd och gnölar) och det gör så utan större problem och de får även pojkvänner och förhållanden och även barn. Och faktum är också att kvinnor gillar jämställda män eftersom väldigt många män i Sverige idag lever rätt jämställt med fru och barn. Så vad beror det på tror du? Att kvinnor inte vill ha dem?
Det är snarare unga snubbar med dina åsikter som får problem, få svenska självständiga donnor som vill sitta med en man vid sidan som tycker de är horor.
Bli jämställd pappa till nån annans barn? Förbarma sig över nån ensam mamma när hennes bad boy dragit? Tack men nej tack
2014-02-08, 23:35
Bannlyst
Citat:
Nej då jag knullar själv med horor (gratis och betalfitta) problemet är att det är svårt att hitta nån som är lämplig som seriös partner ( hjälper inte att jag umgås i helt fel kretsar dock )

Det finns många kvinnor som inte ligger runt.
2014-02-08, 23:38
Medlem
Citat:
Bli jämställd pappa till nån annans barn? Förbarma sig över nån ensam mamma när hennes bad boy dragit? Tack men nej tack

Du ser, ingen som vill ha dig. Så då får du nog resa någonstans och betala för din "fina fitta", helt enkelt, eftersom ingen frivilligt kommer vilja leva med dig under dina trista villkor.
Blir det alternativet som återstår för sådana som du, trist men sant.
2014-02-08, 23:39
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felinedevil
Det finns många kvinnor som inte ligger runt.
Jo det tror jag nog det finns men det är inte såna jag träffar utan mest WT och prostituerade, jag borde möjligen byta umgänge men nu är det ju inte mig personligen som tråden handlar om.
2014-02-08, 23:39
Medlem
Citat:
Ja, det är klart det är svårt att hitta nån partner om det bara är 20% av tjejerna som är tillräckligt okräsna för att välja nån bland de 80% man tillhör.
2014-02-08, 23:40
Medlem
Citat:
Fördelningen är något sånt ja det är 20% av männen som knullar något kopiöst, dessa män är samhällets hjältar. Dessa män kan ligga med i princip vilken svensk tjej som helst om de vill ( eller ja 80%)

Jag gör inte anspråk på att tillhöra de 20% även om jag lärt mig ett och annat av erfarenhet
Såna män finns bara i din fantasi. Jag har själv knullat på rätt bra i mina år men det betyder också att jag gått på nit en jävla massa gånger i mina år.
2014-02-08, 23:41
Medlem
munspruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Du ser, ingen som vill ha dig. Så då får du nog resa någonstans och betala för din "fina fitta", helt enkelt, eftersom ingen frivilligt kommer vilja leva med dig under dina trista villkor.
Blir det alternativet som återstår för sådana som du, trist men sant.
Förstår du väl själv att det inte är förstahandsval att uppfostra nån annans ungar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in