Citat:
Ursprungligen postat av
Pajnispung
KONSTRUKIV KRITIK?? Att totalmobba en tjej som mår så dåligt att hon bor i et LSS-boende samt missbrukar? Kallar du det konstruktivt att sparka på en nästan död? Herreminjävel, du var då inte lite sjuk. Men det är klart så man rättfärdigar sin psykiska misshandel som mobbare. Jag har följt henne sedan 2004 någonstans och mobbningen började på hennes blogg så blogspot, just efter att hon dumpat Jonas och sedan det med Lucas.
Om jag knarkar? Lol, nej, jag rör mig inte i sådana kretsar och skulle aldrig inta någon form a knark, jag mår mycket bra i mitt liv. Men snälla lilla du, hur är det med DIG? Låter inte som att du mår särskilt bra..?
Också var vi där IGEN! HAR DU PROBLEM MED LÄSFÖRSTÅELSEN? Har du problem att svara på raka frågor? Uppenbarligen. Du drar upp ALLT annat än vad som för tillfället diskuteras och du kan ställa frågor men du kan inte hantera motfrågor och pga det så är det fullständigt OMÖJLIGT att föra en vettig diskussion med dig. Tror de flesta håller med mig på den här punkten. (Du åker på blocken, NU, klarar inte av mer av dina hjärndöda resonemang)
Nähä du knarkar inte, då kanske dina problem är medfödda då.
JA! Jag anser inte att det JAG skriver är mobbning, jag står för vad jag skriver. Vad alla andra skriver för stå för dem. Vi har redan dragit det här mobbnings snacket 100 varv det är bara ca 5% av alla som någonsin skrivit i tråden som håller med dig. Lägg ner nu. Berny har varit i blåsväder ända sedan sin debut bok, folk har skrivit taskiga saker om och till henne ända sedan dess, det är varken no more no less i dagsläget heller. Jag tycker inte att hon förtjänar att folk skriver rent ut sagt elaka grejer typ "du är ful" etc etc, men det är ju inte det jag gör heller och där har iaf jag ryggen fri. Det är en jävla skillnad på mobbning och konstruktiv kritik du borde kanske lära dig skillnaden för du verkar ju vara av den åsikten att så fort man inte stryker henne medhårs så är det mobbning. Sen är det inte många som skriver taskiga saker TILL henne utan dom som nu skriver rent ut sagt taskiga grejer skriver det OM henne, här te.x. Och jag tycker inte att mobbning är acceptabelt, blev själv mobbad (RIKTIGT mobbning alltså) hela grundskolan så jag vet skillnaden.
Noll empati? Det är många här som tycker synd om Berny och hoppas att hon tar tag i sina problem en gång för alla.
Hur det är med mig? Snälla lilla du försök inte ens låtsas att du bryr dig. Hur jag mår har ingenting med Berny eller den här tråden att göra, det här handlar inte om mig.