Citat:
Ursprungligen postat av
Pajnispung
Du har följt tråden så länge och fattar alltså fortfarande inte? Wow..
Mobbningen av Berny, en tjej som mår uppenbart överjävligt jävla skitdåligt, började direkt efter att hon bröt med Jonas och därefter Lucas. Då skulle det plötsligt hackas på, hoppas på för allt, precis allt, minsta skitbagatell till värsta grejen. det är uppenbart för vem som helst med en fungerande hjärna att se vilka som ligger bakom och varför mobbningen är så intensiv. ser du inte det är det bara att beklaga. Då är det illa. RIKTIGT illa.
Du är ju helt körd i skallen, du kanske också knarkar? Skulle ju förklara en hel del isf. Personen ifrågasätter hur du resonerar kring att du först för några veckor sedan säger att man som missbrukare och psykisk borde ha djurförbud men nu när Berny börjat med heroin igen så är det mobbning och skitkastning när vi säger att Theus kunde haft det 10 gånger bättre än hos hennes när hon håller på såhär. Kan du vara saklig för en gångs jävla skull och svara på det som frågas istället för att börja kackla på om något helt annat?? Det här med Theus handlar inte om mobbning det handlar om djurvänner som inte vill att ett försvarslöst djur ska fara illa i händerna på en HEROINIST.
Det är nog du som inte fattar.
Också den här påstådda "mobbningen" som du påstår att den började direkt efter att hon bröt upp med Jonas och Lucas. Jag förstår inte vad du pratar om? Här är ett inlägg som någon skrev i trådstarten
2008 på första sidan i den här tråden "Kan inte fatta att hon får vara med på tv så som hon ser ut! Fula människor ska hålla på med radio." är inte det ett typiskt mobbnings inlägg enligt dig? Så du kan knappast påstå att "mobbningen" plötsligt börjat en specifik tidpunkt. Du kanske lider av vanföreställningar ändå? Du verkar ju få för dig saker som för alla andra låter helt ologiskt. Finns sådana inlägg lite här och var i den här tråden. Taskiga saker som folk skriver får stå för dem själva. Men 75% av allt innehåll i den här tråden är konstruktiv kritik och frågeställningar som är genuina och ärliga och välmenande.
Som jag sagt tidigare så är inte jag intresserad av att mobba Berny, ej heller att kommentera hur hon ser ut. Det enda jag tycker är väsentligt är att Berny ska förstå att hon kan inte fortsätta leva såhär. Hon måste ta tag i sitt liv en gång för alla.