Citat:
Ursprungligen postat av
Giggsy
Boston Rob är chef

Haha fast nu var han ju också med i just "Robinson"

.
Citat:
Ursprungligen postat av
Beewolf
Absolut. Men jag tror dom hade kunnat höja tittarsiffrorna och göra dom väldigt stabila genom att ha fler än 2-3 intressanta personer i huset. Det är ju roligare att se 12 stycken fullkomliga idioter än 2 fullkomliga idioter och 10 naiva idioter.
Det hade blivit mycket bättre TV också om alla snubbar (eller fler än 1) hade varit alfa-hanar som Jeppe, tyckte det förstörde något enormt att ta in en "bög" på hotellet som blev bästa kompis med alla tjejerna och förstörde spelet helt. Han gled ju bara på att han var en av tjejerna. Hade också blivit mycket mer intriger om alla män hade ansett sig själva vara smartast, starkast, snyggast osv. Sen att alla brudar hade varit som Emelie.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rastapopulos
Thobias uppförde sig lite märkligt och obekvämt när det togs upp i podcasten att han och Niklas träffades ibland. Lägg till Niklas förkärlek att klä ut sig till kvinna. Inte helt omöjligt att han är dubbelpipig.
Niklas raggade på flickvännen för ett par år sedan och ska enligt hennes utsago ha uppgett sig för att vara bi, om detta är sant, ett raggningsknep eller om min flickvän ljuger, vet jag dock inte.