2014-02-08, 01:09
Medlem
Vilka brudar visade brösten i ph i år?
Citera
2014-02-08, 01:30
Medlem
namerlesss avatar
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/p480x480/1604574_10152004466464811_2102754232_n.jpg

Samantha vann ph.
Citera
2014-02-08, 02:01
Medlem
Stratakastas avatar
såg Jesper Frödih(vad han nu heter) med två 13 åriga flickor kl 1 på natten, kändes riktigt äckligt. Bor han i Stockholm?
Citera
2014-02-08, 02:14
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/p480x480/1604574_10152004466464811_2102754232_n.jpg

Samantha vann ph.

Haha, lite sjukt ändå.
Citera
2014-02-08, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stratakasta
såg Jesper Frödih(vad han nu heter) med två 13 åriga flickor kl 1 på natten, kändes riktigt äckligt. Bor han i Stockholm?

Jasså? Du borde sänkt fanskapet.
Citera
2014-02-08, 04:09
Medlem
NyanNyans avatar
Ha ha, vilken jävla gris, han förtjänar väl inte pengarna egentligen, men bra tv blev det.
Ni som sett tidigare finaler, är detta första gången någon kastar kulan?
Citera
2014-02-08, 06:30
Medlem
Undrar vad Paulina hade tagit när hon intervjuades i Studio Paradise, hon glömmer bort vad hon precis sagt 1 sekund tidigare osv. Jag sitter med skämskudden genom hela intervjun, för det var så jävla genant.
Citera
2014-02-08, 12:34
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irbe
Hört rykten om att han fick en liten knäpp efter sitt uttåg ur tävlingen. Psykiskt mycket instabil.

Fick ju känslan direkt av att han älskar Jeppe så mycket för att Jeppe är personen som Joppe vill vara, men inte riktigt kan (pga sin kroppshydda) och/eller vågar. Skrattade högt när jag såg att han hade skaffat en nästan likadan tatuering på handen som Jeppe gjorde där inne på PH.

Citat:
Ursprungligen postat av Heavenly
Och Fröihds och Joppes dyrkan av Jeppe är ju helt orimlig, med tanke på den korta tiden i huset. Eller?

För övrigt, att den där turken Salvan är helt frälst av Jeppe i studio paradise är så uppenbart. Har aldrig sett en programledare vara så oproffsig, och slicka så mycket röv. Typ "å jeppe, var min kompis, snälla snälla snälla"

Angående det första, se min text ovan.

Angående det andra, tycker båda programledarna i Studio Paradise är jävligt dåliga, skrattar som fan åt dem och hela deras agerande, repertoar osv. Visst att det bara är på webben men satan vad låg kvalitet det var på det haha. Kändes mer som att det var två stycken 14-åringar som satt och diskuterade med varandra än två vuxna människor.
Senast redigerad av Brossy 2014-02-08 kl. 12:40.
Citera
2014-02-08, 13:00
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckillah
Men tilläggas bör också att han är en manipulativ psykopat med en väldigt vältränad kropp, tänk på att jag skrev vältränad detta gör honom till en väldigt självsäker människa i denna utseende fixerade tid/värld så han kan säkert klättra högt inom näringskedjan dom närmsta 20 åren, men han nog lika lätt knarka bort allt pga fest världen han hamnat i.

Tror dessvärre det är svårt att skaffa sig chefspositioner efter att ha varit med i dokusåpor, undantaget kanske är Robinson.
Citera
2014-02-08, 13:05
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Tror dessvärre det är svårt att skaffa sig chefspositioner efter att ha varit med i dokusåpor, undantaget kanske är Robinson.

Boston Rob är chef
Citera
2014-02-08, 13:20
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Boston Rob är chef

Haha fast nu var han ju också med i just "Robinson" .

Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Absolut. Men jag tror dom hade kunnat höja tittarsiffrorna och göra dom väldigt stabila genom att ha fler än 2-3 intressanta personer i huset. Det är ju roligare att se 12 stycken fullkomliga idioter än 2 fullkomliga idioter och 10 naiva idioter.

Det hade blivit mycket bättre TV också om alla snubbar (eller fler än 1) hade varit alfa-hanar som Jeppe, tyckte det förstörde något enormt att ta in en "bög" på hotellet som blev bästa kompis med alla tjejerna och förstörde spelet helt. Han gled ju bara på att han var en av tjejerna. Hade också blivit mycket mer intriger om alla män hade ansett sig själva vara smartast, starkast, snyggast osv. Sen att alla brudar hade varit som Emelie.

Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Thobias uppförde sig lite märkligt och obekvämt när det togs upp i podcasten att han och Niklas träffades ibland. Lägg till Niklas förkärlek att klä ut sig till kvinna. Inte helt omöjligt att han är dubbelpipig.

Niklas raggade på flickvännen för ett par år sedan och ska enligt hennes utsago ha uppgett sig för att vara bi, om detta är sant, ett raggningsknep eller om min flickvän ljuger, vet jag dock inte.
Citera
2014-02-08, 13:30
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Niklas raggade på flickvännen för ett par år sedan och ska enligt hennes utsago ha uppgett sig för att vara bi, om detta är sant, ett raggningsknep eller om min flickvän ljuger, vet jag dock inte.

Har genom bekanta med insyn i produktionen hört att flera killar hade sex med varandra under vistelsen så det är nog inte omöjligt att Niklas varit inblandad.

Ska även ryktats om att nån lekt med en champagneflaska i arslet redan första kvällen (kille alltså). Detta har jag dock bara hört genom bekantas bekanta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in