2014-02-07, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bpzg
jaha, nu har jag sett på studio paradise och måste säga att jag kommer sakna några karaktärer där inne.
jeppe, niklas, samir och anja.

dock måste jag fråga va fan anja har gjort med läpparna? hon som va så naturligt fin och välformad, förstörde totalt hennes utseende.
ser ut som en blåst bimbo nu.

hoppas vi ser lite mer av dessa personer i framtiden.
tack för mig i denna tråden.
over and out.

Samir verkar ha startat en youtubekanal, SOSSamir. Kan bli en flopp, kan också bli guld.

Tar samma beslut som dig, har skrivit tillräckligt i denna tråd nu, men vi ses(förhoppningsvis) i nästa tråd, nästa säsong.
Citera
2014-02-07, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Äh, som jag påpekat massor av gånger överskattar folk honom och hans förmåga att spela. Ingen annan deltagare fick i närheten av de fördelar han fick och produktionen krattade vägen för honom till finalen. Niklas var enligt mig en bättre spelare, tyvärr fick ju produktionen för sig att ställa till det för honom å det grövsta.

Ja, så känner jag med. Mycket krattande och det han själv utförde var nästan aggressivt och hotfullt Men aja, whatever it takes eller? I mina ögon är han inte värd vinsten på sättet han spelade på. Undrar dock hur det gått om inte Aina stod vid hans sida...
Citera
2014-02-07, 08:51
Medlem
Sitter någon på bilder på Ainas fantastiska bakdel?
Citera
2014-02-07, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Sitter å tittar på norska nu, där trumfas Jeppes "svek", en tjej som t.o.m har förlovat sig med sin "partner" under seriens gång skickar ut sin partner! Hon var f.ö än bitchigare än Emelie, hon sätter igång från första avsnittet och ska bestämma precis allt och kallar folk det ena än det andra.

Vad skulle fbs expertpanel ställa för diagnos? Nånting som börjar med 'psyk' kanske? Känns inte alltför långt borta.

Måste ta en titt, måste väl finnas på yt.

Hittade denna. han tackar sig själv efter vinsten, flashback, vakna nu. Diagnos?
Senast redigerad av Kokosbollar 2014-02-07 kl. 10:31.
Citera
2014-02-07, 09:54
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bpzg
jaha, nu har jag sett på studio paradise och måste säga att jag kommer sakna några karaktärer där inne.
jeppe, niklas, samir och anja.

dock måste jag fråga va fan anja har gjort med läpparna? hon som va så naturligt fin och välformad, förstörde totalt hennes utseende.
ser ut som en blåst bimbo nu.

hoppas vi ser lite mer av dessa personer i framtiden.
tack för mig i denna tråden.
over and out.

Anja och Aina m fl visar bara upp den svenska ungdomens mentala förfall i närbild. Har sminkat, förlängt håret och förstört sig så dom ser ut som nerknarkade syrianbrudar. Det ska bli både plågsamt och roligt att se dessa vilsna individer försöka klänga sig kvar vid ngt som liknar kändisskap närmsta tiden. Problemet är att inget varumärke med självaktning vill förknippa sig med detta pack. Den enda som har lite potential att komma nån vart närmsta tiden är Samir som ändå har en skön inställning till saker och ting. Övriga får nog fortsätta promota frisörsalonger på instagram så dom kan bli bjudna på en hårförlängning eller liknande för så mkt mer blir det tyvärr inte.
Citera
2014-02-07, 10:18
Medlem
Heavenlys avatar
Är det någon som egentligen har lite insyn i produktionen?

Jag har funderat en hel del på hur mycket manus som egentligen används. Visst, mycket går att plocka fram med ledande frågor. Jag antar exempelvis att de frågor som Samir får är mycket för att framhäva hur korkad han är. Till Jeppe kan jag tänka mig att det är mycket "matcho-pepp" för att få honom bli än mer "alfahane" (läs osäker, uppblåst, adhd, narcissist).

Men spelet spelas så otroligt konstigt i den här omgången. Att produktionen styr är uppenbart, deltagarna "lär sig" att rösta ut de svagaste istället för de största hoten. I en normal PH-omgång hade Jeppe åkt betydligt tidigare. Samir och Anja hade aldrig fått stå ihop så länge heller.

Kan det vara så enkelt att deltagarna får manus varje dag, och lön för mödan? Visst, Aina ser uppriktigt shockad ut när Jeppe släpper kulan, men ganska fort sitter hon ändå och säger att det inte gör så mycket typ. Produktionen kan ju faktiskt deala med deltagarna för att skapa bättre tv. Typ "Jeppe, släng kulan i backen vid 200´så ger vi Aina 50' i smyg". Eller "ta ut deltagare X vid den här cermonin så ger vi dig Xkr oavsett om du vinner eller ej". För många gånger fattar ju deltagarna beslut som är helt värdelösa för deras egen skull. Ta Dorotha som räddar Fröihd, fast hon hade kunnat gå hem från huset med 50? Thobias hintar ju tom i studio paradise att han inte själv bestämde om Jeppe och oraklet?

Känns det rimligt att alla deltagarna säger till Jeppe att han är en "värdig vinnare" och sånt? Paows beslut att rösta på Jeppe är helt ologiskt. Och Fröihds och Joppes dyrkan av Jeppe är ju helt orimlig, med tanke på den korta tiden i huset. Eller?

För övrigt, att den där turken Salvan är helt frälst av Jeppe i studio paradise är så uppenbart. Har aldrig sett en programledare vara så oproffsig, och slicka så mycket röv. Typ "å jeppe, var min kompis, snälla snälla snälla"
Citera
2014-02-07, 11:15
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavenly
Är det någon som egentligen har lite insyn i produktionen?
Jag har funderat en hel del på hur mycket manus som egentligen används. Visst, mycket går att plocka fram med ledande frågor. Jag antar exempelvis att de frågor som Samir får är mycket för att framhäva hur korkad han är. Till Jeppe kan jag tänka mig att det är mycket "matcho-pepp" för att få honom bli än mer "alfahane" (läs osäker, uppblåst, adhd, narcissist).
Samir är knappast mer korkad än någon annan där inne. Han visste exakt hur han skulle spela för att vinna folkets hjärtan, vilket han också gjorde. Han spelade spelet minst av alla, men tog sig ändå väldigt långt.
Citat:
Känns det rimligt att alla deltagarna säger till Jeppe att han är en "värdig vinnare" och sånt? Paows beslut att rösta på Jeppe är helt ologiskt. Och Fröihds och Joppes dyrkan av Jeppe är ju helt orimlig, med tanke på den korta tiden i huset. Eller?
Paow var sjukt kär i Jeppe. Var helt säker på att hon skulle rösta på honom. Sen ska man väl egentligen rösta på den starkaste spelaren? I danska så hade Nicholas spelat ut varenda jävel, vilket också kommit fram när han stod där i finalen. Ändå valde de flesta att rösta fram honom som segrare - just för att han spelat spelet så bra. Sjukt töntigt av A-K "Jag röstar på de som inte sårat mig..."

Jeppe tyckte väl om Fröidh lika mycket.
Citat:
För övrigt, att den där turken Salvan är helt frälst av Jeppe i studio paradise är så uppenbart. Har aldrig sett en programledare vara så oproffsig, och slicka så mycket röv. Typ "å jeppe, var min kompis, snälla snälla snälla"
Han är latino. För det första så är Rebecca Stella programledaren. Men varför måste man vara manusstyrd och "proffsig". Jag tycker han är skön och gillar folk som spelar spelet istället för att vara där och gulla. Att tycka en deltagare spelade spelet bra är knappast att slicka röv.
Citera
2014-02-07, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jotunheimr
Vad är det för uppblåst blattebrud som kör PH-studion? Fuck vad ful hon är.

gg jeppe, den enda värdiga vinnaren.

Hon ser ut som en avdankad porrstjärna.
Citera
2014-02-07, 13:36
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbjaevel
Samir är knappast mer korkad än någon annan där inne. Han visste exakt hur han skulle spela för att vinna folkets hjärtan, vilket han också gjorde. Han spelade spelet minst av alla, men tog sig ändå väldigt långt.

Paow var sjukt kär i Jeppe. Var helt säker på att hon skulle rösta på honom. Sen ska man väl egentligen rösta på den starkaste spelaren? I danska så hade Nicholas spelat ut varenda jävel, vilket också kommit fram när han stod där i finalen. Ändå valde de flesta att rösta fram honom som segrare - just för att han spelat spelet så bra. Sjukt töntigt av A-K "Jag röstar på de som inte sårat mig

Grejen är ju att de flesta deltagarnas uppfattning om "spelet" verkar vara att man ska hitta en partner som man sedan är helt lojal till...

Produktionen borde tvångsmatat deltagarna med lite riktig PH innan de släppte in dem.
Citera
2014-02-07, 14:03
Bannlyst
Jeppe,

kunde utan tvekan få 450K, men nej 200K kör vi på istället för att man är ivrig
fanns inte en chans i världen att Aina skulle släppa kulan.
Citera
2014-02-07, 14:22
Medlem
Ymir1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joydrive
Sitter någon på bilder på Ainas fantastiska bakdel?
Nää men har en på Magdas

http://cdn.tv3.se/sites/tv3.se/files/styles/620px-article-wide/public/1424295_10151709889490025_1371805039_n.jpg?itok=am WmJhXV
Citera
2014-02-07, 14:28
Medlem
Vaktpasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymir1
Nää men har en på Magdas

http://cdn.tv3.se/sites/tv3.se/files/styles/620px-article-wide/public/1424295_10151709889490025_1371805039_n.jpg?itok=am WmJhXV

Fast där är ju Aina till höger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in