2014-02-06, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Vad är oddsen för två Tobias, två Ainor och två Jeppar i samma program? Vanligt med samma namn i dokusåpor tycker jag. Tänker b.la. på Marsello och Marsello.

Nu var det ju iofs 2 Thobias, 1 Aina och 3 Jesper.
Citera
2014-02-06, 14:25
Medlem
Vindens avatar
Sitter och kollar sista Studio Paradise (festen) och där säger ju Thobias att han inte hade något val när han utsåg Jeppe till orakel, det var andra som hade ett finger med i spelet.

Ännu ett tecken på att produktionen la sig i alltså. Fyfan.
Citera
2014-02-06, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Det bästa för programmet var helt enkelt att produktionen gick in och styrde skiten med järnhand, vad hade vi annars fått se? Ett glatt kompisgäng som står och runkar av varandra med ett glas rosé i andra handen, den bästa tiden i deras liv! Inga bråk - ingenting! Bara massa kärlek.

Marionett-fasonerna var det bästa som kunde hända, hade inte hänt ett skit annars. Dom ville ju bara vara kompisar. Samma sak med BB förra året, skärp er plz.

Det bästa för programmet hade varit om produktionen varit kompetenta till att börja med och tog in rätt personer i huset, så hade dom sluppit gå in så mycket som dom gjorde.
Citera
2014-02-06, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Det bästa för programmet hade varit om produktionen varit kompetenta till att börja med och tog in rätt personer i huset, så hade dom sluppit gå in så mycket som dom gjorde.

Nu blev folk irriterad över att Jeppe vann vilket är ett fantastiskt betyg. Gott så.

Ärligt talat så tycker jag produktionen gjorde det bästa av hela situationen, förutom att Mia fick en sådan räkmacka. Annars så, helt okej med tanke på hur det såg ut i början.
Citera
2014-02-06, 14:37
Medlem
Citat:
Nu blev folk irriterad över att Jeppe vann vilket är ett fantastiskt betyg. Gott så.

Absolut. Men jag tror dom hade kunnat höja tittarsiffrorna och göra dom väldigt stabila genom att ha fler än 2-3 intressanta personer i huset. Det är ju roligare att se 12 stycken fullkomliga idioter än 2 fullkomliga idioter och 10 naiva idioter.
Citera
2014-02-06, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lauren
Var Niklas lite sugen på Tobias ?

Kändes rätt gay ändå.

Thobias uppförde sig lite märkligt och obekvämt när det togs upp i podcasten att han och Niklas träffades ibland. Lägg till Niklas förkärlek att klä ut sig till kvinna. Inte helt omöjligt att han är dubbelpipig.
Citera
2014-02-06, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Absolut. Men jag tror dom hade kunnat höja tittarsiffrorna och göra dom väldigt stabila genom att ha fler än 2-3 intressanta personer i huset. Det är ju roligare att se 12 stycken fullkomliga idioter än 2 fullkomliga idioter och 10 naiva idioter.

Jo, kanske skulle tillägga att det summerar inte säsongen överlag, men det är alltid kul med känslor från tittare. Och hade någon annan än Jeppe vunnit hade jag bara känt "mehhhhhh" dvs ingenting speciellt.

Förhoppningsvis har tittarsiffrorna varit bra, kanske vi får se en svulstigare produktion nästa år. Fler deltagare och inte samma återkommande.
Citera
2014-02-06, 14:42
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Kollar på Studio Paradise nu, från igår alltså.
Då säger Malin att det va många/dom flesta i redaktionen som började grina och va ledsena över det Jeppe gjorde. Allt va tyst från kontrollrummet direkt efter att kulan åkte i golvet.

Är inte det lite väl?
Senast redigerad av Bernt-Benny 2014-02-06 kl. 14:51.
Citera
2014-02-06, 15:01
Medlem
Righteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Japp, du har rätt där så jag tar tillbaka vad jag sa. Såg nu en kort repris från när Jeppe släppte kulan och ser hur Fröidh flinar efteråt. Den enda där som inte blev illa berörd? Men det är klart, han och Jeppe var ju kompisar så han tyckte kanske det var rätt.

I och med att Jeppe släppte så pass tidigt fick ju dom andra dela på resten av pengarna vilket betydde att Fröidhen fick 30 lakan. Kanske det som gjorde han glad. Men förmodligen tänkte han inte på det, så jag vet inte varför han var så glad. Fröidhen är bra konstig
Citera
2014-02-06, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Righted
I och med att Jeppe släppte så pass tidigt fick ju dom andra dela på resten av pengarna vilket betydde att Fröidhen fick 30 lakan. Kanske det som gjorde han glad. Men förmodligen tänkte han inte på det, så jag vet inte varför han var så glad. Fröidhen är bra konstig

Malin Gramer hade ju failat sönder och sagt "Grattis, vi har 2 vinnare" så en undrar ju hur produktionen har klippt och klistrat. Hon som intervjuade henne sa ändå att hon agerat likt ett proffs, hm ok.

Samir var den enda som hade blivit glad och anspelat på att han faktiskt vann pengar iaf. Resten försökte väl bara fatta vad som hänt eller nått.
Citera
2014-02-06, 15:10
Medlem
Citat:
Malin Gramer hade ju failat sönder och sagt "Grattis, vi har 2 vinnare" så en undrar ju hur produktionen har klippt och klistrat. Hon som intervjuade henne sa ändå att hon agerat likt ett proffs, hm ok.

Samir var den enda som hade blivit glad och anspelat på att han faktiskt vann pengar iaf. Resten försökte väl bara fatta vad som hänt eller nått.

Fast det var ju två vinnare? Aina är fortfarande "Vinnare av Paradise Hotel 2013" även fast hon fick 0 kr.
Citera
2014-02-06, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hdc1WVBTPFQ#t=11 1

Samir nämner att det är som grupperingar efter Paradise. Någon som vill spekulera i vilka som är vänner och fortfarande umgås utanför huset? Jag skulle tro att Jeppe och Fröidh fortfarande har band till varandra. Samir nämner att Paow är den enda han umgås med. Att döma av vissa bilder på instagram verkar det som att Niklas, Aina och Tobias håller ihop som vänner. Sen vet jag inte så mycket mer.

Jesper (Jeppe), Jesper (Joppe) och Jesper (Fröidh) är ju ett litet gäng som åker runt på barturnéer och likande.

Aina och Thobias har en podcast ihop och bör rimligtvis vara nära. Niklas är vän med dem också men jag vet inte om de umgås så mycket.

Anja är också vän med Thobias.

Samir verkar inte ha någon vidare kontakt med någon.

Paow var tillsammans med Jeppe, men de verkar nu har brutit kontakten helt efter att Jeppe var otrogen x antal gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in