2013-11-18, 23:51
Medlem
Urijahs avatar
Att jag ens kollade på det är lite pinsamt, men sanningen är väl att jag kommer att kolla under hela vintern.

Kan förstå att folk i 18-23 års ålder söker till detta program, men att en 35 år gammal man är med är rätt illa.

Aina var väl snyggast. Hon med tuttarna var inte så het som jag trodde hon skulle vara.

Jeppe; pallar inte med sådana wannebe-gangsters; "Jag gillar inte snuten."
Citera
2013-11-18, 23:55
Medlem
Chris100s avatar
Var är allt naket?
Varför får Vi inte se sexet mellan Jeppe och Aina i sin helhet?
Varför är denne 35-åring inte inlåst på ngn tokanstalt?
Varför är Emelie "Ducklips" Schönherr så totalt pantad och med i programmet?
Vilken bokstavskombination har megafjanten Samir? (inte som ursäkt utan som förklaring)
Vilken överreklamerad skit!

Jag vill se naken kvinnohud, nakna kvinnokroppar vid alla tillfällen de är det och ohämmad sex fullt ut inklusive POV, gärna med en ordentlig dos förnedrings-tv som inramning.
Inte ngt trams som är ännu sämre än senaste säsongen av norska PH, vilket inte vill säga litet.
Citera
2013-11-19, 00:03
Medlem
lucidians avatar
Tycker Aina verkar vara rolig! Hoppas man får se mer sköj.

Trodde först att hon var tappad bakom en vagn. Tänker på teasern som gått senaste veckan på trean där de klippt hennes intervju så det verkar som att hon inte kan räkna. Men det såg jag KLART och TYDLIGT att hon visst kunde, nu när de visade klippet i sin helhet i början av programmet.
Citera
2013-11-19, 00:04
Medlem
9852178523698741s avatar
Vad ska Paow göra där? Visst, hon kommer väl få en rejäl boost på sin blogg. Men det känns inte som att hon passar in. Fast vad vet jag, de kanske blir bra!
Citera
2013-11-19, 00:05
Medlem
InfernoStrikes avatar
rent kroppsligt är väl ingen direkt ful, tycker inte jag iaf, sen har ingen fått mig o känna " oh, han var het" men man kan ju inte direkt klaga.. som man däremot kan på vissa av deras attityder.
Vi svenskar ser ju iaf bättre ut i PH än dom i USA..som jag finner ser väldigt mycket äldre än deras ålder.
Senast redigerad av InfernoStrike 2013-11-19 kl. 00:10. Anledning: ändring av stavfel
Citera
2013-11-19, 00:05
Medlem
Lakritskakans avatar
Kollade nyss på "hela" snurra flaskan som finns på tv3 play, och Jesper 35 är fan en skön kille. Kommer med väldigt random kommentarer hela tiden. AK var snyggare än vad jag trodde och Emelie fulare speciellt med fake-boobsen.
Citera
2013-11-19, 00:17
Medlem
InfernoStrikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucidian
Tycker Aina verkar vara rolig! Hoppas man får se mer sköj.

Trodde först att hon var tappad bakom en vagn. Tänker på teasern som gått senaste veckan på trean där de klippt hennes intervju så det verkar som att hon inte kan räkna. Men det såg jag KLART och TYDLIGT att hon visst kunde, nu när de visade klippet i sin helhet i början av programmet.

Fick inget speciellt intryck av henne, men som du skriver så har media HITTILS inte get mig den bild som dom visade på tv. Hon verkar vara en ganska skön tjej, sen tycker jag hon är söt, om jag var lebb skulle jag ragga
Citera
2013-11-19, 00:19
Medlem
hur vet ni att det blir 5 nya tjejer?
och åker alla andra tjejer ut?
Citera
2013-11-19, 00:20
Medlem
BosseKnopps avatar
Programmet är överrepresenterat utav efterblivna bondlurkar ifrån skåne... Samt tatuerade spännbögar ifrån östergötland... Ska ändå kolla klart på avsnittet.
Citera
2013-11-19, 00:23
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakyybastard

Sneaky ta det med lite salt!

Om nu 5 nya fittor skulle komma in så väljer väl de bara som de gör alltid?
Citera
2013-11-19, 00:28
Medlem
Rifter666s avatar
Samir kan vara det vidrigaste man sett i svensk tv. Ut med fanskapet och fort.
Citera
2013-11-19, 00:31
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakyybastard

Såg nu klart programmet. Det står ju i denna säsong. Såg minst 3 nya tjejer iaf! Såg du inte programmet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in