2014-02-08, 14:16
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/p480x480/1604574_10152004466464811_2102754232_n.jpg

Samantha vann ph.

Löjligt. Jesper är ju inte med...
Citera
2014-02-08, 15:06
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Löjligt. Jesper är ju inte med...

Det gick ju rykten om att Jesper OCH samantha skulle vinna. Det verkar som att det blev precis så som ryktet sa.
Citera
2014-02-08, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
Det gick ju rykten om att Jesper OCH samantha skulle vinna. Det verkar som att det blev precis så som ryktet sa.

Finns ju ingen logik bakom namnen, och alla som "vann" pengar är väl inte med i illuminati-ekvationen? Här har man ju bara tagit några namn och använt dom lite som man känner för.

Och ryktet handlade om Jesper Fröidh, inte Jeppe.
Senast redigerad av Kokosbollar 2014-02-08 kl. 15:37.
Citera
2014-02-08, 15:44
Medlem
Ferry31s avatar
Undrar om Emelie var den sämsta spelaren i årets PH?

Hon fick två chanser och sumpade bägge pga dåliga beslut. I början väljer hon Samir eftersom hon går helt på utseendet. Eftersom alla där inne är så ytliga borde hon ha fattat att det till en början blir konkurrens om de som är snyggast, vilket det var eftersom andra tjejer också var attraherade av Samir och sen verkade inte Samir visa något större intresse för henne heller. Hon åkte ut, men delvis för att hon inte fick byta kille heller.

När hon kommer tillbaka har hon rena turen att Jesper Fröidh står utan någon, så här har hon alltså någon att para ihop sig med. Fröidh var förmodligen den hon skulle ha ställt sig med från allra första början om hon varit lite klok. Hittills är det inget konstigt över Emelies spelande mer än att hon varit halvkass, men vad fan gör människan därefter? Hon försöker spela ut Fröidh och hitta en ny partner eftersom hon anser att gubben inte är tillräckligt stark i spelet. Men vad är problemet? Att hitta en ny partner är lite lättare sagt än gjort och offra Fröidh var bara idiotiskt när det var hennes enda säkra kort i spelet. Någon hon kunde stå med till semifinalen och någon som förmodligen skulle ha varit henne trogen.

Istället skickar Linnéa ut Fröidh vilket Emelie verkade helt nöjd över och sen har hon helt plötsligt ingen att stå med när hon ska hitta en kille. Hon testar Niklas men blir hemskickad. Fyfan vilken sopa.
Citera
2014-02-08, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Undrar om Emelie var den sämsta spelaren i årets PH?

Magda var nog snäppet sämre
Citera
2014-02-08, 16:52
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Tror dessvärre det är svårt att skaffa sig chefspositioner efter att ha varit med i dokusåpor, undantaget kanske är Robinson.

Säg inte det om 10 år tror jag ingen känner igen han eller ens minns denna säsongen kommer ju en ny snart igen.
Citera
2014-02-08, 17:22
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Har genom bekanta med insyn i produktionen hört att flera killar hade sex med varandra under vistelsen så det är nog inte omöjligt att Niklas varit inblandad.

Ska även ryktats om att nån lekt med en champagneflaska i arslet redan första kvällen (kille alltså). Detta har jag dock bara hört genom bekantas bekanta.

Det är sånt här vi vill ska komma fram. Det icke visade snusket och vidrigheterna. Nånm från produktionen borde läcka lite film. Vi vill se Joppes rasism och utbrott, Emelies bråk när hon hällde öl på Samir, etc, etc. Fan, allt finns ju. Börjar känna mig (ännu mer) lurad...
Citera
2014-02-08, 17:27
Medlem
Citat:
Det är sånt här vi vill ska komma fram. Det icke visade snusket och vidrigheterna. Nånm från produktionen borde läcka lite film. Vi vill se Joppes rasism och utbrott, Emelies bråk när hon hällde öl på Samir, etc, etc. Fan, allt finns ju. Börjar känna mig (ännu mer) lurad...

Joppes rasism? Berätta mer
Vad har jag missat???
Citera
2014-02-08, 17:48
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarmannen
Joppes rasism? Berätta mer
Vad har jag missat???

Alltså, där kanske jag drog helt egna, felaktiga slutsatser av ett rykte. Läs inte in nånting i det är du snäll. Någon sa tidigare i tråden att han vid något tillfälle hade uttryckt nån slags sympati för Breivik.

Helt åt skogen av mig att tolka det som att Joppe är rasist. Han kan ha sagt nåt i stil med "hoppas nån gör med produktionen som Breivik gjorde i Norge". Vilket alla skulle kunna häva ur sig i ilskan.
Så, fel av mig. Vet inget om det och vill inte vara den som startar såna rykten.

Sorry.
Senast redigerad av Vinden 2014-02-08 kl. 17:52.
Citera
2014-02-08, 17:59
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Alltså, där kanske jag drog helt egna, felaktiga slutsatser av ett rykte. Läs inte in nånting i det är du snäll. Någon sa tidigare i tråden att han vid något tillfälle hade uttryckt nån slags sympati för Breivik.

Helt åt skogen av mig att tolka det som att Joppe är rasist. Han kan ha sagt nåt i stil med "hoppas nån gör med produktionen som Breivik gjorde i Norge". Vilket alla skulle kunna häva ur sig i ilskan.
Så, fel av mig. Vet inget om det och vill inte vara den som startar såna rykten.

Sorry.

Är det sant var det ju uppenbarligen något han uttryckte i affekt. Sen finns det självklart folk som medvetet misstolkar sånt och försöker vinkla det till att han är Breivik-sympatisör.
Citera
2014-02-08, 18:18
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verbet

Det går rykten i tråden om att han skulle hotat de som jobbade med produktionen. Han åkte ganska snabbt efter bråket med Thobias vill jag minnas, de ville kanske inte slänga ut honom direkt av nån anledning. Det verkar vara locket på, frågan har ställts till hans instagram och phs fb-sida, men ej fått nåt svar...

Emelie Rydberg gav svaret på sin blogg.

Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Källa på att han blev diskad? Varför fick han vara med dagen efter han hotade Tobias?

Här är källan http://iamemlan.se/2014/february/ett-slut-en-borjan.html#post-comments I en kommentar om varför Joppe inte fick vara med svarar hon följande:

"Joppe blev också utkastad från hotellet efter hans bråk med Thobias och Niklas, kvällen innan han åkte ut. Niklas skulle egentligen lämna då han blev offerlammet men produktionen gjorde upp så att Joppe fick lämna. Därför var han inte med på reunionfesten och på finalen."
Citera
2014-02-08, 18:21
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Är det sant var det ju uppenbarligen något han uttryckte i affekt. Sen finns det självklart folk som medvetet misstolkar sånt och försöker vinkla det till att han är Breivik-sympatisör.

Exakt. Precis som vilken människa som helst kan göra. Därför var mitt inlägg och min egna vinkling korkad och jag hoppas ingen tar den på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in