Citat:
Ursprungligen postat av
Zagrosi
Du är pedofil, våldtäktsman, gruppvåldtäktsman, barntorterare, barnmördare och barnkidnappare.
Du har rätt , du kan kalla mig det den dagen jag försvarar pedofiler och våldtäktsmän....osv , jag har inte skrivit det (länka isf) till skillnad från dig som tycker att det är okej att halshugga och slakta civila , du tycker att det ok att avrätta politiska motståndare, du är terrorist och ingen skillnad mellan dig och en ISIS gubbe .
Du har moderator att tacka för de raderade inläggen men det du skrev om förra avrättningen finns kvar i gamla tråden tex
Citat:
I en artikel så framgår det att YPG inte vill att någon annan organisation ska ha militärkontroll i områden som dom själva kontrollerar. Dom har tydligen gjort det klart för den här gruppen innan på ett verbalt sätt, men dom har skitit i det under flera månader. Därefter så tillfångatogs deras ledare och senare så blev den här ställföreträdande generalen skjuten till döds.
I texten ovan står det klart och tydligt att du stödjer mord på politiska motståndare, bara man varnar individen verbalt
Citat:
Ursprungligen postat av
Zagrosi
Återigen, enligt dina källor så var gärningsmännen "okända"
Hur kan en bil som setts av flera vittnen "försvinna" i kurdisk kvarter när YPG har vägspärrar över allt och alla bilar/passagerare stoppas och kontrolleras ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Zagrosi
Jag vet vad demokrati är. PYD har infört demokrat. Det har inte regimen. Vem är mest demokrater av oss?
Nopp, du stödjer mord och tortyr på politiska motståndare det är inte demokrati .
PYD är inga demokrater för de tvingat till sig sin position , fängslat och mördat motståndare .
Jag är inte hycklare som dig , jag har skrivit i tråden att jag vill ha demokrati i Syrien men landet är under attack från flera större och starkare fiender så
demokrati får vänta , sök mitt nick och de orden .
Citat:
Ursprungligen postat av
Zagrosi
Jag orkar inte skriva samma sak flera inlägg i rad! Få in det i din hjärna en gång för alla. DOM 10 KÄLLORNA DU UPPGAV VAR MER ELLER MINDRE KOPIOR AV VARANDRA. ALLA INNEHÖLL ALLTSÅ SAMMA INFORMATION. ALLA UPPGAV ATT GÄRNINGSMÄNNEN VAR OKÄNDA OCH INGEN PEKADE UT YPG. UTÖVER DET SÅ VAR DET INGEN SOM NÄMNDE EN SÖRJANDE FAMILJ SOM ANKLAGADE YPG FÖR MORDET.
Ska du börja lipa nu ? snälla jag orkar inte med sånt
Idiot spelar ingen roll om källorna var kopia av varandra ,nej det var inte kopior men för skoj skull låt oss säga att det var kopior , du bad om
EN källa och du fick EN källa som t.o.m var kurdisk + 9 kopior , fattar du eller är det för avancerat för din tröga hjärna?
Citat:
Ursprungligen postat av
Zagrosi
Skriv inte mer om detta om du inte har något nytt att komma med och fortsätt inte påstå något som dina egna källor inte uppgett. Du har helt enkelt ljugit i dina inlägg.
Alla som följt mina inlägg vet att jag är ingen lögnare
Ta tex YPG , vem av oss envisades att YPG slogs ensamma mot terroristerna? De fick ingen hjälp från andra hävade du och några andra tomtar , ni blev röda som tomater när YPGs talman annonserade att kristenmilis hjälpte YPG det senaste året
Citat:
Ursprungligen postat av
Zagrosi
Jag bryr mig inte om honom till skillnad från dig. Det är heller inte så att jag behöver kolla på någon annan för att se hur man kan kritisera regimen. Det finns som sagt en uppsjö av hemskheter som regimen har gjort.
Jag bryr mig för jag gillar inte terrorister , att du inte bryr dig beror på att ni delar samma ideologi .
Som jag skrev tidigare så får du gärna komma med vilken anti-regerings material som helst , det ska vara ett nöje läsa lögnerna du kopierar från dina terroristvänner
Citat:
Ursprungligen postat av
Zagrosi
På tal om partiskhet. Hur kommer det säg att ingen har ifrågasatt dig för att vara partisk? Du skriver inlägg som är 100% vinklade och detta gör du i 100% av alla dina inlägg. Jag har inte sett dig skriva något negativt om regimen en enda gång. Är inte det märkligt? Nej. Det är inte märkligt. Dom tycker inte du är partisk därför att du har samma läggning som dom.
Idiot det beror på att jag redan skrivit i tråden att jag stöder Assad , att jag hellre väljer Assad än sharialagar , skrev detta flera gånger och varje gång någon undrar svarar jag att jag valt sida, döljer inte detta, står för det jag skriver till skillnad från dig som skriver vissa saker i andra trådar och låtsas vara en demokrat, jag är inte hycklare som dig helt enkelt .
Och JA jag skrev lite (bara lite) negativt om regeringen , gå tillbaka till första tråden om du är intresserad .
Citat:
Ursprungligen postat av
Zagrosi
Den här tråden består av kristna araber som är regimfränder samt bottenskraps svenskar som bara läser högerextremism media. Då är det naturligt att alla tycker Soria inte är partisk, trots att han är sönder partisk.
Idiot dessa du kallar för bottenskrap har hejat på YPG sen dag 1 men gissar att flera blir trötta på kurder tack vore hycklare som dig .