2014-02-07, 01:27
Medlem
Maniskt gitarrspelande

- Spelar mer eller mindre nonstop 24h
- Känner att det börjar bli dags för ett break.
- Ställer ifrån sig gitarren och börjar tänka på något
- Glömmer bort pausen, tar upp gitarren och fortsätter i 24h

Citera
2014-02-07, 04:37
Medlem
Pundigt att inte veta vad som är pundigt eller bara skabbigt eller psykigt, haha, men detta är väl pundigt iaf:

Läser andras pundiga beteenden och försöker komma ihåg om jag gjort samma själv (eller inbillar jag mig bara att jag gjort det?)

Ser det som att jag var ren den perioden när jag bara drack och rökte på. Och allt man får på recept gills inte.

Hygien och lgh-status växlar mellan jonkigt smutsigt och tjackigt hyperrent.

Funderar på om insekterna i köket försvann av sig själva eller om de inte fanns från början… förbannar mig själv för att jag inte fotade, då hade jag ju kunnat kolla nu i efterhand.
Citera
2014-02-07, 04:58
Medlem
En gång fick jag min religiösa mamma (när jag fortfarande bodde hemma) att ringa en präst som kom och bad för mig.

Ja, jag hade en konstig uppväxt
Citera
2014-02-07, 05:06
Medlem
Mommejrs avatar
Spela super smash bros på nintendo 64 2dagar i sträck varav 1 dygn av dom 2 dagarna var konstant spelande utan någon riktig paus förutom tex pissa, Var vaken runt 4 dagar på amfetamin då. 1Skål yogurt var allt man fick i sig under dom 4 dagarna, sen runt 20 burkar red bull
Citera
2014-02-07, 05:19
Medlem
BambiCliffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Spela super smash bros på nintendo 64 2dagar i sträck varav 1 dygn av dom 2 dagarna var konstant spelande utan någon riktig paus förutom tex pissa, Var vaken runt 4 dagar på amfetamin då. 1Skål yogurt var allt man fick i sig under dom 4 dagarna, sen runt 20 burkar red bull

Fan låter kul men va fan 20 st RedBull det där e ju ett missbruk Nää men min fråga är varför RedBull när man är påtänd 20st dessutom???
Citera
2014-02-07, 06:39
Medlem
smakupplevelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuromal
Pundigt att inte veta vad som är pundigt eller bara skabbigt eller psykigt, haha, men detta är väl pundigt iaf:

Läser andras pundiga beteenden och försöker komma ihåg om jag gjort samma själv (eller inbillar jag mig bara att jag gjort det?)

Ser det som att jag var ren den perioden när jag bara drack och rökte på. Och allt man får på recept gills inte.

Hygien och lgh-status växlar mellan jonkigt smutsigt och tjackigt hyperrent.

Funderar på om insekterna i köket försvann av sig själva eller om de inte fanns från början… förbannar mig själv för att jag inte fotade, då hade jag ju kunnat kolla nu i efterhand.

Haha, bra koll.
Citera
2014-02-07, 15:14
Medlem
dimitritabals avatar
mer än en timme oavbrutet sex med tjejen och till slut kunde jag komma, sen när hon lämnade åt jag en stor måltid drog en lina och började onanera på porr (6 timmar).

för mig blir tjacket inte lika intressant utan sex och porr, vill tillägga att få en avsugning på tjack blir utmärkt härligt
Citera
2014-02-07, 15:29
Medlem
Scarabeos avatar
Kröp på alla 4 och torkade mina golv med en disktrasa i ca 9 timmar med sjukt bra musik i bakgrunden.
En annan gång diskade jag all min disk, när den va klar diskade jag det som redan var rent om o om igen i runt 3 timmar, samt bokade tvättid och under tiden mina kläder var i maskinen så passade jag på att moppa hela tvättstugan i 1 timme.
Vet att det är normalt att man blir produktiv på ladd, men kom igen... Är det nån annan än jag som blir totalt psykotisk på att städa överallt? Har hänt att jag varit ner till grannkärringen och städat oxå då hon är en gammal dam som inte orkar röra sig allt för mycket.

Dagen efter GTA 5 släpptes så köpte jag det och satte mig i soffan med en 55" tv ca 1 meter från mig och spelade konstant i 2,5 dygn( med diverse pisspauser ). Hade extremt svårt att skilja på fantasi och verklighet ett par dagar efter det..
Citera
2014-02-07, 16:41
Medlem
Klockren tråd!
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Kröp på alla 4 och torkade mina golv med en disktrasa i ca 9 timmar med sjukt bra musik i bakgrunden.
En annan gång diskade jag all min disk, när den va klar diskade jag det som redan var rent om o om igen i runt 3 timmar, samt bokade tvättid och under tiden mina kläder var i maskinen så passade jag på att moppa hela tvättstugan i 1 timme.
Vet att det är normalt att man blir produktiv på ladd, men kom igen... Är det nån annan än jag som blir totalt psykotisk på att städa överallt? Har hänt att jag varit ner till grannkärringen och städat oxå då hon är en gammal dam som inte orkar röra sig allt för mycket.

Dagen efter GTA 5 släpptes så köpte jag det och satte mig i soffan med en 55" tv ca 1 meter från mig och spelade konstant i 2,5 dygn( med diverse pisspauser ). Hade extremt svårt att skilja på fantasi och verklighet ett par dagar efter det..
Hahaha. Ja alltså städmanin är sjuk! Dock gillar jag den som fan. Städning är lite utav min akilleshäl, så tjackstädning är en utmärkt syssla för mig. Från att min lägenhet ej blivit städad p åkanske 2v, byggt enormt diskberg, så blir den, på NÅGRA TIMMAR, helt jävla kliniskt ren, dammar av hyllor o grejer, sånt som jag aldrig skulle göra om jag städar "vanligt " (dvs typ dammsuga o ta bort det mest synliga haha)

Att ständigt avbryta städningen för att hela tiden byta låt till en ny favorit är också en klassiker. Blir liksom bara nöjd i nån minut sen är det minsann dags för låtbyte.

Citera
2014-02-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alef-noll
En gång fick jag min religiösa mamma (när jag fortfarande bodde hemma) att ringa en präst som kom och bad för mig.

Ja, jag hade en konstig uppväxt
Ha ha jag dööör!!

Bland det roligaste jag läst. Ska fan själv dra lite anektoter nu. Jag är på humör för det.
Citera
2014-02-07, 22:27
Medlem
BambiCliffs avatar
Här kommer mitt pundigaste: Härmed söker jag en att festa med via denna tråd Gbg Ofc
Citera
2014-02-07, 22:52
Medlem
Ok, ligger här i sängen o rider ut en tjacklandning, börjar väl må hyfsat men känner att skriva är terapeutiskt och bra just nu så.....pundiga beteenden alltså....

*all-time-classics*
-maratonrunk, håller ofta på i flera dagar när jag växlar mellan 5 öppna flikar i webläsaren samtidigt som det ständigt skiftas filmer. Klarar aldrig av att "se klart" nån film utan det byts ständigt. Ofta tar varje utlösning typ 10h Alternerar mellan att tillverka diverse sexleksaker av absolut bisarra saker man har i hemmet som sen aldrig används typ.

-maratonsex, hatkärlek. Har haft mitt absolut bästa och mest perversaste sex på stimulanter. Men det är ju också rätt bizarra grejor man gör efter ett tag. Ha ha. Jag är absolut beredd att gå nästan hur långt som helst. Jag vågar inte ens skriva allt skumt man gjort men bra är det iaf.

-städning. Fast oftast får jag inte så mycket städning gjord eftersom jag fastnar i detaljer.

-allt elektroniskt man kan pilla på, typ mp3spelare, telefoner, you name it. Man går in för att justera volymen sen slutar det med att man drar i volymslajdern fram och tillbaka i 20minuter för att få in det där "perfekta" läget när musiken upplevs som bäst....

Sen kan man väl dra lite andra klassiker som är mer av pinsam och nojjig karaktär...

-Har vid flertalet tillfällen ringt taxi kl 04 på morgonen för att åka 1km till nattöppen mack för att kunna köpa ett par sexpack och cigg. Oftast utspelar det sig rätt bisarrt, ända från man kliver in i taxin tills det man är hemma. Man brukar kunna komma undan med att vara tyst men är det en pratig taxichaffis kan det lätt bli panikartat. Yxmördarögon, pulverrester runt näsan/eller sönderdragen näsa, allmänt utvecklingsstört beteende. Jag brukar försöka skylla på att jag har influensa eller nått om de insisterar på att prata.

Sen när man kommer till själva affären så är det alltid sjuuukt nojjigt. Jag menar hela alltet utstrålar ju tjackpundare. Man vinglar in, har oftast bara en massa kontanter löst i fickorna, ev något blodigt snortrör med pulverrester på. Man hittar inte vad man ska ha... Gärna ska det vara någon annan inne i affären samtidigt också för paranojjan ska bli total. Man liksom snyger sig runt, undviker allt med blicken. Har varit med om att betala med snortröret ett flertal gånger. Fy fan så pinsamt. en gång bara garvade biträdet och kollade igenkännande på mig. Men flertalet gånger har man ju klarat sig (tror jag iaf)

Sen resan tillbaka i taxin... man baxxar in öl o cigg i bilen o liksom i panik hetsar den stackars chauffören att han ska köra hem i 200km/h eftersom ångesten har nått nya nivåer då man har varit utan linor/alkohol mer än 30min typ... aaahh...

Sen är det också sjukt jobbigt att återkomma till vissa affärer under tiden man är igång. Säg att man inleder ett rejs med att handla 2 6pack och 2 pack cigg i lilla turkaffären vid hörnet. Efter 30h kommer man invinglande igen, märkbart underlig, sliten, med yxmördarblick och köper exakt samma sak igen. Undviker ögonkontakt och bara utstrålar ångest och svettäckel.. Undrar vad fan de tänker liksom?

Hmmm mer då. Jag kan även gå på diverse jakter/utflykter när man är riktigt påtänd. Jag får för mig att jag ska leta upp alla silverfiskar runt badrumssockeln, för att ta ett ex. Då kan jag ligga på lur och gillra fällor för dom och liknande under lång tid.

Sen alla gånger man varit ute på lokal och gjort nybörjartabbar. Typ kommit ut från toan med hela jävla snoken doppad i puder och gått fram till bartendern och börjat en diskussion. Jag har även haft diskussioner om väder o vind med poliser på MDMA = mindre bra. Bara ren o skär tur att man inte blivit intagen.

........ kommer mer.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in