Ok, ligger här i sängen o rider ut en tjacklandning, börjar väl må hyfsat men känner att skriva är terapeutiskt och bra just nu så.....pundiga beteenden alltså....
*all-time-classics*
-maratonrunk, håller ofta på i flera dagar när jag växlar mellan 5 öppna flikar i webläsaren samtidigt som det ständigt skiftas filmer. Klarar aldrig av att "se klart" nån film utan det byts ständigt. Ofta tar varje utlösning typ 10h

Alternerar mellan att tillverka diverse sexleksaker av absolut bisarra saker man har i hemmet som sen aldrig används typ.
-maratonsex, hatkärlek. Har haft mitt absolut bästa och mest perversaste sex på stimulanter. Men det är ju också rätt bizarra grejor man gör efter ett tag. Ha ha.

Jag är absolut beredd att gå nästan hur långt som helst. Jag vågar inte ens skriva allt skumt man gjort men bra är det iaf.
-städning. Fast oftast får jag inte så mycket städning gjord eftersom jag fastnar i detaljer.
-allt elektroniskt man kan pilla på, typ mp3spelare, telefoner, you name it. Man går in för att justera volymen sen slutar det med att man drar i volymslajdern fram och tillbaka i 20minuter för att få in det där "perfekta" läget när musiken upplevs som bäst....
Sen kan man väl dra lite andra klassiker som är mer av pinsam och nojjig karaktär...
-Har vid flertalet tillfällen ringt taxi kl 04 på morgonen för att åka 1km till nattöppen mack för att kunna köpa ett par sexpack och cigg. Oftast utspelar det sig rätt bisarrt, ända från man kliver in i taxin tills det man är hemma. Man brukar kunna komma undan med att vara tyst men är det en pratig taxichaffis kan det lätt bli panikartat. Yxmördarögon, pulverrester runt näsan/eller sönderdragen näsa, allmänt utvecklingsstört beteende. Jag brukar försöka skylla på att jag har influensa eller nått om de insisterar på att prata.
Sen när man kommer till själva affären så är det alltid sjuuukt nojjigt. Jag menar hela alltet utstrålar ju tjackpundare. Man vinglar in, har oftast bara en massa kontanter löst i fickorna, ev något blodigt snortrör med pulverrester på. Man hittar inte vad man ska ha... Gärna ska det vara någon annan inne i affären samtidigt också för paranojjan ska bli total. Man liksom snyger sig runt, undviker allt med blicken. Har varit med om att betala med snortröret ett flertal gånger. Fy fan så pinsamt. en gång bara garvade biträdet och kollade igenkännande på mig. Men flertalet gånger har man ju klarat sig (tror jag iaf)
Sen resan tillbaka i taxin... man baxxar in öl o cigg i bilen o liksom i panik hetsar den stackars chauffören att han ska köra hem i 200km/h eftersom ångesten har nått nya nivåer då man har varit utan linor/alkohol mer än 30min typ... aaahh...
Sen är det också sjukt jobbigt att återkomma till vissa affärer under tiden man är igång. Säg att man inleder ett rejs med att handla 2 6pack och 2 pack cigg i lilla turkaffären vid hörnet. Efter 30h kommer man invinglande igen, märkbart underlig, sliten, med yxmördarblick och köper exakt samma sak igen. Undviker ögonkontakt och bara utstrålar ångest och svettäckel.. Undrar vad fan de tänker liksom?
Hmmm mer då. Jag kan även gå på diverse jakter/utflykter när man är riktigt påtänd. Jag får för mig att jag ska leta upp alla silverfiskar runt badrumssockeln, för att ta ett ex. Då kan jag ligga på lur och gillra fällor för dom och liknande under lång tid.
Sen alla gånger man varit ute på lokal och gjort nybörjartabbar. Typ kommit ut från toan med hela jävla snoken doppad i puder och gått fram till bartendern och börjat en diskussion. Jag har även haft diskussioner om väder o vind med poliser på MDMA = mindre bra. Bara ren o skär tur att man inte blivit intagen.
........ kommer mer.......