Citat:
Ursprungligen postat av
gato12
Lite förvånad att många verkar dricka denna för första gången. Den fanns väl iaf förra vintern också. Kanske ännu längre bakåt? Tyckte nog den var rätt ordentligt hajpad förra året också.
Citat:
Ursprungligen postat av
brutefish
och innan dess. bolaget har tagit in den rätt många gånger.
Det är väl för att den är prisvärd.
Är själv inte så imponerad av den i form av chokladstout.
Chokladsmaken är inte precis imponerande.
Finns betydligt bättre chokladstouter enligt mig.
Som vanlig stout är den dock bra.