Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Vart tar icke nedbrytbart material vägen?
Vilka ämnen syftar du på? Bly, antimon eller barium? Får nog uttrycka dig bättre och sedan läsa vad jag skriver så du slipper ställa en sådan fråga igen... Jag repeterar:
Du talar om krutrester på insidan av kraniet, vilket visade att du inte vet så mycket vad du talar om.
Dura mater är den hårda hjärnhinna som sitter fast med kraniet och hur du vill få in krutrester där emellan är en gåta... Och då repeterar jag som sagt, så slipper jag skriva: "om"
Allt "sköljs" ur kroppen med förruttnelseprocess. Krutrester är inget som sätter sig fast ordentligt utan "faller" av väldigt lätt, när då förruttnelseprocessen börjar tar det inte långt tid innan kroppens utsöndringar tar med sig dessa rester.
Fullständigt meningslöst ämne att diskutera. Du måste sluta försöka haka upp dig på en viss bit i utredningen för leta fel. Utredningen är en helhet som inte går att ifrågasätta när det kommer till konklusionen att Fredrik Svensson är mördaren.
Jag har sagt att du är välkommen att presentera ett enda stycke bevis som kan presentera en alternativ GM, om inte, är all denna diskussion meningslös.