Citat:
du är ypperligt välkommen att förklara hur bottare förstör spelet mer än cip. du är helt tom i skallen om du inte förstår att det är cip som körde spelet i botten.
sen angående plöja igenom 10 sidor, om du går bak 10 sidor så hittar du inlägg som är månader gamla. exakt så aktiv är tråden även med våra bottfrågor. du är helt tom i skallen om du inte förstår hur död tråden skulle vara utan oss som håller den vid liv. kasta inte sten i glashus
sen angående plöja igenom 10 sidor, om du går bak 10 sidor så hittar du inlägg som är månader gamla. exakt så aktiv är tråden även med våra bottfrågor. du är helt tom i skallen om du inte förstår hur död tråden skulle vara utan oss som håller den vid liv. kasta inte sten i glashus
För mig som inte bottar så är det inte speciellt kul när man ska springa och hunta, och när man väl kommit fram så är det 10 personer där, varav ALLA bottar. Då tänker man "jaja, byter ställe" och när man kommer dit är det samma sak. Det är irriterande när man behöver spendera 2timmar på att hitta ett ställe där det inte är botters, och när man väl lyckats så kommer någon som är högre level och börjar botta där inom snar framtid.
Är man då neutral så har man inte så mycket att säga till om, bara fortsätta hunta tills 10pers kommer och dödar en för att man inte lämnar spawnen som deras kompis bottar på.
Hur kul är det? Visst, CIP har också kört spelet i botten, men det är ni botters som gör att vi ärliga spelare inte orkar med längre. Hur kul är det att kämpa upp till level 200 för hand på 6-12månader (exempel) när en botter drar level 200 på 3månader (exempel) och det enda dom behöver göra är att logga in på morgonen och göra detsamma nästa morgon i princip.
Och tack vare bot så finns det så sjukt många brutalt värdelösa spelare som tror att dom är tuff och kan göra vad dom vill för att dom är highlevel, tolka inte det som att jag tror du är det (känner inte dig så kan inte säga något om dig
) utan det är min uppfattning av dom flesta bottare.Finns också bottare som bottar upp sina chars för att sen joina krig och inte är värdelös på spelet.
Och kollar man tillbaks 10sidor så är det ungefär 9 dagar gamla inlägg

Citat:
Ah okej, får kolla upp det lite nogrannare då, får se om det är någon skön spawn som man kan dega omkring på och kötta
Hade dom spelat ärligt upp till den leveln så hade man stendött direkt liksom :P
, ja klart det finns bottar i andra spel men det finns inte spel där 50 % av alla spelare bottar.
Du kan även fortfarande göra folk rs / bs vilket sätter stop för botters, jag och min guild kännade nog runt 30kk förra månaden på det.