Citat:
Ursprungligen postat av
pozie
varför är man respektlös för att man fuskar? lovar att jag har tillfört mer till communityn än vad någon av er har xd
+ att jag inte ens spelar mer så förstår inte ditt svar.
+ att han klagade inte på att folk fuskar, utan på inlägg, så förstår inte din vinkel där heller
sen förstår jag inte hur våra inlägg är på någons bekostnad...................................
Diggar att du personligen tar åt dig, även fast du inte ens spelar spelet. Men aja...
Ni är en idioter som bottar för att ni förstör för andra spelare, om ni inte kan se det själva så spelar det ingen roll vad jag säger, hur mycket jag än förklarar för er.
Spelar ingen roll om du har tillfört mycket till communityn på din värld, ni bottare har samtidigt fått mer än hälften av alla tibiaspelare att sluta spela. Spelar heller inte någon roll ifall du tycker det är CIPs fel som tillåter dig att botta, ni sabbar lika mycket som det sabbade för alla som gillade att skilla när offline-trainers kom. Helt plötsligt så blev det en självklarhet med 100/100 i skills även på en level 50-char. Nu är det nästan löjligt att inte botta, då man inte kan plocka level 200 på ett par månader manuellt.
Sen så är det väl ändå ganska rimligt att han syftar på både bottare och era inlägg, eftersom han själv inte använder bot så är det ganska störande att behöva plöja igenom 10 sidor för att hitta ett vettigt inlägg om spelet varje gång man kommer in här.
Och att du nu syftar på hur inläggen är på någons bekostnad, det bevisar bara att du är tom i huvudet.