Citat:
Ursprungligen postat av
Evexpsi
Tja, ligger på testo e e5d just nu och injicerar i glutes. Byter skinka varje gång, alltså får enskild skinka 10 dagars vila innan det är dags igen. Inga problem alls. Men ska hoppa över till propp så småningom och kommer sticka eod. Vet att minst 5 dagars vila är tumregel för enskild skinkan men nu kommer det ju bli 4. Kommer mina skinkor överleva detta? Vad jag hört så kan propp vara rätt styggt, men vill undvika att köra quads till vilket pris som helst för senast jag körde där så kunde jag ej stå upp och har ett väldigt fysiskt krävande jobb. Att injicera i delts är inte på fråga, iallafall inte denna kur.
Mvh
Edit: skulle ju isåfall kunna byta injektionsstället på skinkan nån centimeter när jag kommer tillbaka till den sidan...
ingen expert heller. fick ont nå djävulskt första sticket i ny muskel. men de går ju över. 2-3e sticken kändes inte alls, värre me träningsvärk. och nu får jag inte ont så länge jag sätter i en använd muskel.
men byt oftare du kommer få svårt att trycka igenom nålen tillslut, körde 3 ggr på exakt samma ställe å kände lite "förhårdnat" eller vad man ska kalla det, så nu sticker jag varannat lår när jag kör e5d. och känns inte alls. å inte i exakt samma "stickhål" de ska du undvika tror jag.
sa att jag sträckt mig, och att jag hade halkat omkull när jag klev av bussen haha
men testa brösten dom verka va poppis. kmr sätta bröst - lår - lår - skinka - bröst.
hatar att sätta i skinkan blir ostabilt å krampigt å kan absolut inte sätta den själv utan hjälp.
du behöver ju inte gå så jävla djupt i bröstet såklart, vilket du nog förstår.
tänk på om du aspirerar, att hålla nålen stilla även om de går lite trögt att dra bak.
detta kanske är överdrivet men kan fortfarande hända.
om du aspirerar och nålen åker bak lite några mm bara och de kommer inget, och du trycker på, då åker ju nålen in en liten bit till och tänk om du träffar just en ven eller något då?
du ska ha jävligt otur men fortfarande inte omöjligt.
spec om du har en trögare olja får du ju ibland trycka på som fan. då åker den ju in en liten extra bit.